اطلاعات فایل
کد ملک۴۰۷
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۳۵۵ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۱۵ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۷,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

قیمت ویلا در چمستان 407


بررسی کوتاه

355 متر زمین

215 متر بنا

دوبلکس

نما سنگ و آجر

3 خواب (1 مستر)

یک سرویس بهداشتی مجزا

دارای کابینت هایگلاس و میز کانتر

22 متر حیاط پشتی

امکان پارک 3 خودرو

محوطه سازی زیبا

دارای آلاچیق، چراغهای شب نما و آبنما

دارای دو تراس و ویوی ابدی

منطقه ای با ارزش ملک بالا

ویوی جنگل و کوه

دسترسی آسان به امکانات رفاهی

100 متر فاصله تا جاده اصلی

فاصله تا جنگل 3 دقیقه

فاصله تا شهر 10 دقیقه

فاصله تا دریا 25 دقیقه

سنددار، پروانه ساخت و پایان کار

ملک غربی

بر تجاری مسکونی

در بست

اقساطی

 

بررسی تکمیلی 

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

قیمت ویلا در چمستان کد 407 آشنا خواهیم شد.


ویلایی کنار جاده با دسترسی آسان!


بعضی از خریداران ویلا به ویوی فوق العاده کوه و جنگل اشاره دارند و هرچقدر به این مناظر نزدیکتر باشند احساس بهتری دارند؛ اما یکسری از خریداران جدای از اینکه دوست دارند ویلایشان همه این مناظر را در بر بگیرد، به موقعیت جاده ای و دسترسی آسان به امکانات رفاهی و فروشگاه ها نیز نظر دارند. این ویلا تا جاده اصلی حدود 100 متر فاصله داشته و براحتی میتوانید به آن دست پیدا کنید. همچنین با چشم انداز زیبایی که از محیط کوهستانی و جنگلی اطراف دارد، جان میدهد برای زندگی در آن. بله؛ این ویلا روحتان را جلا میدهد و ذهنتان را از هر استرسی دور میکند. با ما همراه باشید با ویلایی دوبلکس که در یکی از بهترین مناطق استان مازندران واقع شده است.

این ویلا دارای 355 متر زمین و 215 متر بنا میباشد که نمایی سنگ و آجر دارد و باتوجه به اینکه جزو ویلاهای کلاسیک به شمار میرود ولی از پنجره های بزرگی تشکیل شده که به مانند ویلاهای مدرن نور و روشنایی زیادی را به سالن ویلا میبخشد. سقف تاجی به همراه طراحی زیبای نما؛ این ویلا را بسیار متمایز کرده است.

این ویلا از محوطه فوق العاده زیبایی برخوردار است که دارای آلاچیق میباشد و انواع گلها و درختان زینتی را در خود جای داده است. دیواره ها و کف حیاط ویلا کاملا از سنگ پوشیده شده و دور تا دور آن نیز درختان کاج کاشته شده است. در این بین از سیکاس و شمشاد و کاجهای توپی هم استفاده شده که به حیاط، سرسبزی و نشاط بخشیده است. حیاط این ویلا دارای دو دروازه ورودی بزرگ و کوچک بوده که با توجه به محوطه سازی صورت گرفته امکان پارک 3 خودرو وجود دارد.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه قیمت ویلا در چمستان مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

آلاچیق چوبی، چراغهای شب نما و آبنمای زیبای وسط باغچه محیط را دیدنی تر کرده و هرچقدر در این محیط توقف کنید سرحال تر و شادابتر میشوید. شمال با مناظر طبیعی که دارد همواره مورد بازدید مسافرین قرار گرفته و هرچقدر بتوانید این فضای زیبا را به داخل ویلای خود بکشانید مطمئنا از حس و حال بهتری برخوردار خواهید بود.

این ویلا دو تراس دارد که هرکدام به ویوی زیبایی اشراف دارند. تراس روبروی ویلا مناظر ویلاهای اطراف را به تصویر میکشد که با توجه به قرارگیری در جهت غربی، با طلوع آفتاب از شرق همواره صبح بسیار زیبا و روشنی خواهید داشت. این تراس حدودا 20 متر است و دارای نرده های سنگی قلیونی میباشد و میتوانید با گذاشتن صندلی راحتی از هوای گرم و نرم صبحگاهی کاملا لذت ببرید. در تراس پشتی نیز با یک ویوی ابدی روبرو خواهید شد که هیچ ساختی در آن زمینها و مناظر صورت نمیگیرد و محیط بسیار آرامش بخشی برایتان است. این تراس حدودا 11 متر بوده که از نرده های استیل تشکیل شده که کاملا تراس را در بر گرفته است.

ویلای حاضر دارای 3 اتاق خواب است که یک خواب آن مستر و دو خواب دیگر آن دارای کمد دیواری میباشند. یک سرویس عمومی نیز در طبقه پایین کنار اتاق خواب قرار گرفته که کاملا از دید سالن مخفی است. این نکته خیلی مهمی میباشد که درِ سرویس به سمت سالن باز نمیشود و حتی با فاصله زیاد از سالن، دارای پلان خوبی است.

سرامیکهای بکار رفته در سالن همگی 80 در 80 بوده و باتوجه به براق بودن و ست شدن با دیوار سفید ویلا بعلاوه پنجره بزرگ سالن، نور و انرژی زیادی به فضا وارد میکند. سالن دارای 70 متر مساحت بوده و موقعیت خوبی برای چیدمان مبلمان دارد. درب ورودی ضدسرقت، سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن، قرنیز سنگی، میز کانتر، سینک دوقلو، گاز 5 شعله رومیزی، هود، کابینت هایگلاس، محل تعبیه یخچال و سقف آسمان مجازی آشپزخانه که گاها با نام "کشان" هم نامیده میشود از موجودیتهای سالن و آشپزخانه این ویلا میباشند.

در سرویس بهداشتی عمومی طبقه اول از روشویی، دوش، آینه و آسمان مجازی استفاده شده و سرویس فرنگی آن نیز بزودی توسط سازنده نصب خواهد شد. ترکیب رنگی کاشیهای سرویس بسیار زیبا بوده که در سرویس طبقه بالا نیز رعایت شده است. اتاق خواب طبقه اول دارای یک درب ریلی به فضای پشت حیاط میباشد که از 22 متر تشکیل شده و نهر کوچکی نیز از کنار دیوار آن رد میشود. آنچه این ویلا را دلنشین میکند وجود چنین فضاهایی است تا ساکنین از موقعیتهای مختلف آن نهایت استفاده را ببرند.

پله های سنگی با نرده های استیل راه اتصال به طبقه بالا میباشند که ابتدا به یک فضای کوچکی میرسید که به سالن طبقه اول اشراف دارد و اصطلاحا به آن وید گفته می شود. سپس با فضای نشیمن روبرو میشوید که مساحتی حدودا 40 متری است و از کابینت آشپزخانه تشکیل شده که مناسب برای طبخ و شستشوی ظروف در این طبقه است. همچنین این نشیمن دارای درب بسیار بزرگی است که شکل هلال داشته و راه ورود به تراس میباشد. در واقع این درب یا پنجره که بصورت ریلی باز میشود، دوجداره بوده و از رفت و آمد هوای گرم و سرد جلوگیری میکند. با نصب یک پرده رنگی و استفاده از مبلمان زیبا میتوانید به این نشیمن رنگ بپاشید.

این طبقه دارای دو اتاق خواب است و یکی از آنها بعنوان بزرگترین اتاق خواب در نظر گرفته شده و همانطور که پیشتر اشاره داشتیم مستر میباشد. یک اتاق دیگر دارای کمد دیواری است و هر دوی این اتاقها به تراس پشتی دسترسی مستقیم دارند. استفاده از کاغذ دیواری در ویلاهایی که از موجودیتهای سفیدی برخوردارند بسیار خودنمایی میکند و همین موضوع در انتخاب نوع و رنگ کاغذ دیواری باید کمی حوصله به خرج دهید تا به زیبایی ست شود. البته روی دیوار سفید و فضای روشن این ویلا هر کاغذ دیواری دیدنی است ولی ترکیب رنگی و گرمی حاصل از آن میتواند به سلیقه زیبای سازنده پی برد. در اتاق خواب مستر از کاغذ دیواری رنگ آبی استفاده شده که موجب آرامش بیشتری شده و حس استراحت را در استفاده کننده بوجود می آورد. دوری از استرس و تمدد اعصاب نیازمند این نکات برجسته است تا در اتاقها رعایت شود.

در آخر؛ این ویلا در منطقه ای قرار گرفته که خیلی از خریداران تمایل دارند در آن سکونت داشته باشند. منطقه ای که غالبا تهرانی نشین بوده و بدلیل موقعیت فوق العاده اش، ساخت و سازهای زیادی در آن صورت گرفته است. از دریا حدود 25 دقیقه و تا جنگل حدود 3 دقیقه فاصله دارد. تا شهر فاصله کوتاهی داشته بطوریکه با طی 10 کیلومتر رانندگی میتوانید به تمام امکانات رفاهی دسترسی داشته باشید. هرچند فروشگاه های زنجیره ای نیز در حوالی این منطقه وجود دارند که دسترسیها را آسان کرده است. این ویلا بصورت دربست ارائه میشود و با دارا بودن تمام انشعابات آب، برق و گاز، پروانه ساخت، پایان کار و سند تک برگ فایلی آماده است که قابل معامله میباشد. با یک خرید مطمئن، آرامش را هدیه بگیرید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 405 بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا اسخردار در چمستان

ویلاطور؛ بهترین دوست شما در خرید ویلا خواهد بود.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه