اطلاعات فایل
کد ملک۴۲۲
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۲۶۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۶۰ متر
خواب۳
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

فروش ویلا شهرکی در چمستان 422

 

بررسی کوتاه

260 متر زمین

160 متر بنا

دوبلکس

نما سنگ و چوب

3 خواب (2 خواب مستر)

یک سرویس بهداشتی مجزا

میز ناهارخوری کانتر

راه پله چوبی با نرده استیل

محوطه سازی شده

دارای آبنما و باربیکیو

تراسی با چشم انداز جنگل و کوه

سند شورایی و پروانه ساخت

شهرکی

فاصله تا جاده اصلی 5 کیلومتر

فاصله تا دریا حدود 35 دقیقه

فاصله تا شهر 10 کیلومتر

 ملک شرقی

فروش اقساطی


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

فروش ویلا شهرکی در چمستان کد 422 آشنا خواهیم شد.

 

دارندگی و برازندگی!

 

هر ویلایی که در شمال ساخته میشود، یک سری خصوصیت و آپشنهایی دارد که آن را منحصر به فرد میکند؛ اما بعضی ویلاها فقط یک نوع سرپناه هستند که به مانند یک چهاردیواری ساده ساخته شده اند تا بتوان در آن سکونت یافت. شاید قرار دادن نام "ویلا" بر روی این دسته زیاد جالب نباشد، چرا که هیچ ویو و جذابیتی در اطراف خود نداشته و بیشتر به خانه های بومی و منطقه ای شباهت دارند. به بناهایی که از چهار طرف به بیرون نما داشته باشند و عموما در روستاها و حواشی شهرها ساخته میشوند ویلا گفته میشود. در واقع با افزایش ساخت و ساز در شمال؛ ویلاهایی که به چهار نما اشراف داشته باشند تعدادشان بسیار کم شده است مگر آنکه این نوع ویلاها در تعداد طبقات بالایی ساخته شوند. مسلما اولین شرط در اشراف داشتن به مناظر، نزدیک بودن به این مناظر است؛ هرچقدر که بتوانید ویلایی را در کوتاهترین فاصله از مناظر طبیعی همچون دریا، جنگل و کوه داشته باشید؛ بدون شک بهترین انتخاب برای سکونت و سرمایه گذاری است. هر چند از دید سرمایه گذاری بسیار فوق العاده خواهد بود ولی جهت سکونت به سلیقه، شرایط زندگی و وضعیت روحی و جسمانی شما مربوط میشود. برای مثال خرید ویلا ساحلی که ویوی دریا دارد شاید بسیار هیجان انگیز باشد، اما بالا بودن میزان رطوبت منطقه روی بدن شما تاثیر منفی میگذارد. رطوبت هوا باعث سر درد و افزایش درد مفاصل میشود و حتی برای کسانی که مشکل آرتروز دارند، میزان دردشان را شدت میبخشد.

ما در فایل حاضر میخواهیم شما را با یک ویلای جنگلی آشنا کنیم که از رطوبت و دریا دور بوده و با قرارگیری در مجاورت جنگل، از موقعیت خوب و زیبایی برخوردار است. این ویلا در شهرکی به نسبت تکمیل واقع شده و از نظر نما و وسعت دید در بهترین شرایط ممکن قرار دارد. پس تا پایان همراه ما باشید.

این ویلای شهرکی در یکی از روستاهای منطقه جنوبی چمستان قرار گرفته که از جاده اصلی حدود 5 کیلومتر و تا دریا حدود 35 دقیقه فاصله دارد. با توجه به موقعیت خوبی که این ویلا دارد، ماحصل آن یک ویوی فوق العاده است که بر روی تراس و از پشت پنجره ها میتوانید به جنگل و کوهستان براحتی دید داشته باشید. این منطقه جزو برندترین مناطق جنگلی چمستان محسوب میشود که توجه اغلب خریداران ویلا علی الخصوص تهرانیها را به خود جلب کرده است.

این ویلا دارای 260 متر زمین و 160 متر بنای دوبلکس با نمای سنگ و چوب است که بعنوای یک ویلای مدرن معرفی میشود. در این ویلا 3 اتاق خواب قرار گرفته که یکی در پایین و دو تای دیگر آن که مستر هستند در طبقه بالا واقع شده اند. اتاق خواب طبقه اول از مساحتی 12 متری تشکیل شده که از طریق پنجره مشرف به فضای پشت ویلاست. سرویس بهداشتی این طبقه روبروی همین اتاق قرار گرفته که شامل دوش، سرویس فرنگی و ایرانی، سیفون، روشویی، آینه، تهویه (پنجره)، سقف آسمان مجازی، شیرآلات و کاشیهای برند است که همه این امکانات کاملا مناسب حال سالمندان و کودکان میباشند. اگر در خانواده افراد مسن و یا خردسالی دارید که امکان جابجایی برایشان سخت است و مشکل حرکتی دارند، این اتاق مناسب حال ایشان میباشد. و اما برای کسانی که اهل مطالعه و نوشتن هستند و تمایل دارند مکانی ساکت و بدون سر و صدایی داشته باشند، بهتر است یکی از دو اتاق خواب طبقه بالا را انتخاب کنند. یکی از این اتاقها به فضای روبروی شهرک، تراس و البته جنگل و کوه نما داشته که اگر نوشته هایتان را تایپ میکنید، پیشنهاد میکنیم در همین اتاق بساط خود را بچینید چرا که با الهام از طبیعت و تقویت احساس خود راحتتر میتوانید بنویسید و همینطور با دیدن مناظر زیبا، به چشمانتان استراحت میدهید. اتاق دیگر این طبقه نیز به ویوی پشت ویلا دسترسی دارد که همسایه ها، جاده های پشت شهرک و زمینهای در حال ساخت را مشاهده خواهید کرد. دیدن این تصاویر نیز خالی از لطف نیست چرا که رفت و آمد مردم و عبور وسایل نقلیه در روزهای آفتابی و بارانی میتوانند جریان زندگی را در شما بیدار نگه دارند.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه فروش ویلا شهرکی در چمستان مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

نکته جالب توجه در این ویلا، دقت سازنده به ساخت اتاقهایی با مساحت بالاست؛ سازنده خوب این ویلا مساحت اتاقها را بزرگ در نظر گرفت تا بتوان با طراحی کمد دیواری در فضایی مخفی و البته در مسیر سرویس بهداشتی، این دو موقعیت را از دید پنهان نگه دارد. همچنین با این کار یک فضای مستطیلی حدودا 15 متری را بوجود آورد تا بتوان وسایلی همچون تختخواب، پاتختی، میز آرایش، دراور، کتابخانه، کنسول و پاف را در آن قرار داد.

همانطور که میدانید تفاوتهایی بین میز آرایش و کنسول وجود دارد که برای جلوگیری از شلوغی و استفاده بهینه از فضا، میتوانید یک مجموعه تلفیقی از این دو میز را به همراه دراور در اتاقتان داشته باشید. معمولا میز آرایش یا همان میز توالت که برای آرایش خانمها کاربرد دارند، به مرور زمان از سرویسهای بهداشتی خارج و در اتاق خواب طراحی شدند و همینطور کنسولها که شامل میز، صندلی، آینه و شمعدانی هستند، اغلب در ورودی سالنها و پذیرایی استفاده میشوند. حال تصمیم با شماست که از تلفیق این میزها در اتاق خوابتان استفاده کنید یا میز کنسول را در فضای پذیرایی بکار ببرید. پیشنهاد ما به شما این است که چنانچه مبلمان این ویلای مدرن را استیل انتخاب میکنید، در تهیه کنسول از مدل سلطنتی بهره ببرید چرا که بهترین گزینه خواهد بود.

دراور هم جهت جمع آوری و مرتب سازی لباسها در قالب کشو میباشند که بصورت افقی ساخته میشوند. پاف هم در دو نوع سرویس خواب و مبل ارائه شده که از جنس پارچه و چرم بوده و با فوم و اسفنج پر میشوند. پاف یک نوع صندلی است که با پاتختی فرق دارد؛ پاتختی در واقع یک نوع فضای ذخیره سازی میباشد که در کنار تخت قرار گرفته و میتوان قبل از خواب وسایلی مانند ساعت، النگو، سمعک و ... را در آن قرار داد.

با پایان روز کاری و برای استراحت در ویلایتان، این وسایل و مبلمان هستند که باعث روح بخشی به فضای ویلا شده و از این محیط احساس آرامش خواهید کرد. بنابراین با مجموع مساحت طراحی شده اتاقهای ویلایتان نهایت استفاده را ببرید.

تراس این ویلا با توجه به نرده های شیشه ای، سقف لمبه و دیواره های سنگ و چوبی که دارد؛ مساحتی حدودا 20 متری را شامل میشود که محل مناسبی برای نشستن و دیدن مناظر اطراف است. شما از این تراس به محوطه ویلا و شهرک اشراف خواهید داشت؛ محوطه ای که با گل و درختان زینتی مزین شده و با رشد درختان این مجموعه بیش از پیش زیباتر خواهند شد. شما از روی این تراس به باربیکیو، سکوی آلاچیق و آبنمای باغچه واقف هستید که زیبایی چشم نوازی دارند و همچنین با وجود دو دروازه ورودی که طرح درخت بر روی آنها خودنمایی میکند، این موقعیتها را شبیه به پارک نشان داده اند. با توجه به 40 درصد فضایی که برای محوطه سازی و حیاط در نظر گرفته شده است، در این حیاط امکان پارک دو خودرو را خواهید داشت که فضاسازی و طراحی خوبی را شاهد هستید.

سالن این ویلا متشکل از درب ورودی ضدسرقت، پنجره های دوجداره UPVC، کف سرامیک براق، سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن و لوستر میباشد که  بخشی از دیوار این سالن با کاغذ دیواری پوشش داده شده است. کابینت MDF، میز ناهارخوری کانتر، هود، گاز 5 شعله، سینک دوقلو، جا یخچالی، کاشیهای بین کابینتی و پنجره از موجودیتهای آشپزخانه میباشند که محیط خوبی را برای طبخ غذا فراهم کرده اند. فضایی که برای این سالن و البته سرویس و آشپزخانه در نظر گرفته شده به شکلی درست تقسیم و طراحی شده چرا که دسترسی و اشراف به موقعیتها را بخوبی برقرار کرده است. همینطور از قرارگیری راه پله چوبی با نرده های استیل در گوشه سالن، فضای بیشتری به سالن داده شد تا چینش برای مبلمان باز گذاشته شود. این اصل را فراموش نکنید: دکوراسیون؛ رابطه مستقیمی با ایجاد انگیزه و آرامش دارد بنابراین در خرید مبلمان، فرشها، پرده ها و انواع دکوریجات نهایت دقت را داشته باشید.

کلام آخر؛ این ویلا در جهت شرقی ساخته شده و با توجه به حرکت خورشید در روزهای گرم و سرد سال، از نورگیری خوبی برخوردار است. همچنین این منطقه با 70 متر ارتفاع از سطح دریا و قرار گرفتن در کنار انبوه درختان و رشته کوه های البرز، از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار بوده بطوریکه رطوبت و شرجی هوا در این منطقه بسیار پایین میباشد. این ویلا با اخذ مجوزهای لازم، دارای سند شورایی میباشد و تمام انشعابات آب، برق و گاز آن نیز نصب شده است. ویلاطور؛ همواره در کنارتان است و شما را در خرید این ویلا مشاوره میدهد.  

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه