اطلاعات فایل
کد ملک۴۲۳
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۲۳۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۴۰ متر
خواب۳
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۴
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۷,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.

قیمت ویلا شهرکی در چمستان 423

 

بررسی کوتاه

240 متر زمین

230 متر بنا (130 متر روف)

دوبلکس

طراحی مدرن

دارای 3 خواب مستر

یک سرویس بهداشتی مجزا

دارای کلوزت و جکوزی

گرمایش از کف

پارکینگ مسقف

پنجره دو جداره وین تک

چوب ترمو اصل فنلاند

انشعابات نصب

روف با مقاومت ساخت بالا

کاملا مهندسی سار

عایق با رزین ضد آب

انباری

شهرکی با نگهبانی و دوربین مداربسته

ویوی 360 درجه جنگل

فاصله تا شهر 10 کیلومتر

فاصله تا دریا کمتر از 30 دقیقه

سند تک برگ

ملک جنوبی

فروش اقساطی

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

قیمت ویلا شهرکی در چمستان کد 423 آشنا خواهیم شد.

 

360 درجه ویو!

 

چنانچه هر ویلایی بصورت کاملا مهندسی و با معماری خاصی بنا شده باشد؛ یک شخصیت کاریزماتیک به آن داده میشود که اگر با ویوی جذابی نیز همراه باشد، بی شک نسبت به دیگر ویلاها اصلح تر بوده و از بُعد قرارگیری در منطقه ای خاص، بسیار برجسته میباشد. سازه ای دوبلکس با اختلاف ارتفاع نسبت به دیگر مناطق مسلما شما را با یک ویوی فوق العاده ای روبرو خواهد کرد؛ هر چند اگر این ویو از طبیعتی همچون دریا، جنگل و یا کوه برخوردار نباشد ولی نمای زیبا و اشرافیت بر منطقه میتواند حس خوشایندی به شما القا کند. اما خبر خوب اینجاست که این ویلا از ویوی کوه و جنگل بهره مند است و شما میتوانید از روف، یک پانارومای جذابی از چشم انداز طبیعت را نظاره گر باشید. با نمایی از مناطق اطراف و خانه های ریز و درشتی که بر فراز این روف در کیلومترها آن طرفتر قابل مشاهده است، لبخند رضایت از خریدی که انجام داده اید بر لبتان مینشاند. برای اینکه بیشتر با این ویلا و منطقه آشنا شوید، همراه ما باشید با ویلایی نما مدرن، دوبلکس و مهندسی ساز!

همانطور که اشاره شد این ویلا با وسعت دید بالایی که دارد و فضای سرسبز جنگل و کوه های مخروطی زیبایی که در فصول سرد کلاهپوش سفیدی را بر سر خود میبیند، بر جذابیت آن افزوده بطوریکه امکان خرید را بسیار آسان میکند. این ویلا در منطقه ای جنگلی از شهرستان چمستان واقع شده که از جاده اصلی حدود 2 کیلومتر مسافت و تا دریا تقریبا کمتر از نیم ساعت فاصله زمانی دارد. همین فواصل نشان میدهد که دسترسی تان به ویلا بسیار راحت بوده و همینطور بدلیل دوری از دریا و رطوبت، از آب و هوای بسیار خوبی برخوردار است. این ویلا در شهرکی قرار دارد که تقریبا تکمیل شده و فقط دو قواره خالی برای ساخت موجود است. تعداد ویلاهای ساخته شده در این شهرک 10تاست و همه این ویلاها از چندین سال پیش ساخته شده اند که نشان از قدمت این شهرک دارد. همچنین این شهرک دارای نگهبانی و دوربین مداربسته میباشد که امنیت را برقرار میکنند. زمین این شهرک قبلا باغ بزرگی بوده که بعد از اضافه شدن به بافت روستا و تغییر کاربری، به مرور با تفکیک اراضی به قطعات کوچکتری تقسیم شده است و هنوز درختان پرتقال زیادی را در داخل و اطراف آن مشاهده میشود. سازنده برای آنکه درختان کمتری را قطع کند، توانسته چند درخت پرتقال را با نقشه کشی خوبی که انجام داده در حیاط حفظ کند. این مرکبات بعلاوه چند درخت زینتی دیگر در حیاط، باعث زیبایی محیط ویلا و شهرک شده اند. وجود نرده های چوبی برای دیواره های حیاط این ویلا، در واقع ساختار دیداری شهرک را رعایت کرده تا بصورت یکدست نمایش داده شوند. ضمنا بر روی این نرده ها از رنگهای ضدآب استفاده شده که مانع از پوسیدگی آنها میشوند.

در 240 متر زمین این ویلا، 230 متر بنای دوبلکس ساخته شده که فضای روف آن 130 متر است. همانطور که میدانید متراژ بنا با مجموع مساحت طبقات محاسبه میشود که سازنده روف را کاملا جدا از واحدها قرار داده بطوریکه در بعضی از ویلاها فضای آلاچیق یا اتاقک خاصی را در بالای بام در نظر میگیرند ولی در این ویلا، سازنده دست خریدار را برای طراحی آلاچیق، تعبیه جکوزی رو باز و یا روف گاردن باز گذاشته تا باب میل خود عمل نماید. شما در این روف، نورپردازی منحصر به فردی را مشاهده میکنید که با استفاده از چند چراغ بزرگ و کوچک طراحی شده است. طی صحبتی که تیم ویلاطور با سازنده این ویلا داشته؛ ایشان اذعان کردند جهت آب بندی سقف ابتدا شیب بندی شده و سپس پودر بتن ریخته، آنگاه دو لایه ایزوگام روی پودر بتن صورت گرفت، مجددا روی ایزوگام سیمان ریخته و بعد از آن لیسه کشیده و در نهایت چمن مصنوعی با چسبکاری کامل انجام شده است. همین موضوع میتواند ساختار مهندسی و مقاومت این ویلا را نشان دهد که خیال خریدار را از هر بابت راحت نماید. همچنین روی این بام 4 کفشور قرار داده شده تا با شیب ملایمی که در قسمتهای مختلف این بام وجود دارد، آب باران براحتی از آنها عبور کند.  

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه قیمت ویلا شهرکی در چمستان مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

در حیاط و نمای مدرن این ویلا مجموعه ای از سنگ گرانیت درجه 1 و چوب ترموی اصل فنلاند کار شده که همگی این چوبها از رنگهای ضدآب استفاده و با توجه به ترکیبی که از رنگهای سفید، طوسی و قهوه ای بوجود آمده نمای زیبایی به تصویر کشیده شده است. همچنین در دیوار پشتی این ویلا با رزین ضدآب کار شده که جایگزین مناسبی برای ایزوگام بوده و کاملا بنا را از رطوبت و باران امن نگه میدارد. این ویلا دارای یک انباری در گوشه حیاط و یک پارکینگ مسقف است که علاوه بر پارک یک خودرو، امکان پارک خودروی دیگری نیز در حیاط وجود دارد. همانطور که بیان شد در حیاط این ویلا مجموعه ای از درختان و گلهای زینتی را مشاهده خواهید کرد که در بین آنها مسیرهای سنگفرش عبوری کار شده که پارادوکس آن با چمنهای سرسبز حیاط، جلوه زیبایی بخشیده است.

حال برای آشنایی از موقعیت داخلی ویلا همراه ما باشید.

درب ورودی ضدسرقت سالن از جنس ترک با روکشی از ترمو بوده که به همراه ایوان، نمای ست شده ای از چوب ترمو را به نمایش گذاشته است. با ورود به سالن اولین چیزی که بیشتر در معرض دیدتان قرار میگیرد؛ تعدد پنجره ها و بزرگی آنهاست. مسلما ویلاهای مدرن از چنین درها و پنجره های بزرگی برای ورود نور به فضای داخل استفاده میکنند که سادگی و نظم حاصل از ساختار ویلا را در نگاه اول متوجه خواهید شد. همچنین این پنجره ها دو جداره بوده و جزو برند وین تک محسوب میشوند که طول عمر بالایی دارند و از هدررفت انرژی جلوگیری میکنند. استفاده از چوب با این طراحی در ساخت TV Wall ایده بسیار جالبی بوده که سازنده در این ویلا بکار برده و هارمونی خوبی را در ویلا ایجاد کرده، موقعیت این TV Wall باعث شده تا به راحتی سالن ویلا را به دو قسمت پذیرایی و نشیمن تقسیم کنید، و همچنین نشیمن به آشپزخانه نزدیک بوده که ایده عالترین حالت است.

سرامیک براق، سقف کناف دوبله به همراه هالوژن مخفی و فضای باز بخشی از این سقف که بوسیله لوستر عنکبوتی پوشش داده شده، قالب متفاوتی در فضای داخلی این سالن بوجود آورده است. وجود کمد دیواری در راهروی ورود به سرویس عمومی نیز به گونه فضای خالی این بخش را با انتخابی درست پر کرده است. در بخشی از دیوار این سالن با آجرهای نما کار شده، به همراه سنگهای سفید تزئینی و نورپردازی زیبایی که در آن صورت گرفته، فضای خوبی را برای چینش چندین گلدان گل و قرار دادن تابلوی تصاویر ممکن میسازد. در انتهای این سالن، آشپزخانه جمع و جور و زیبایی طراحی شده که دارای یک میز کانتر با روکش MDF، سینک دوقلو، گاز 5 شعله، کابینت هایگلاس، بین کابینتی و فضای تعبیه شده برای یخچال میباشد که محیط را برای طبخ غذا دلنشین میکند. همچنین یک درب ریلی برای دسترسی به حیاط پشتی، امکان تهویه و روشن شدن فضای آشپزخانه نیز در این محیط طراحی شده است.

این ویلا دارای 3 اتاق خواب مستر و یک سرویس بهداشتی مجزاست (مهمان) که شامل سرویس ایرانی، سیفون و روشویی میباشد. یک اتاق در طبقه اول و دو اتاق در طبقه دوم قرار گرفته اند که اتاق مستر طبقه اول مجهز به جکوزی، سرویس فرنگی و روشویی بوده، همچنین این اتاق از پاسیوی یک متری برخوردار است که باعث روشنایی فضای اتاق گشته و از چند گل شمشاد برای فضای سبز آن استفاده شده است. در ضمن تمام کاشیهای بکار رفته در سرویسهای این ویلا، کاشی تبریز میباشد که جزو برندترین شرکتهای ساخت کاشی در کشور محسوب میشود.

شاید برایتان سوال شده باشد که سیستم سرمایش و گرمایش این ویلا چگونه میباشد!؟ این ویلا گرمایش از کف دارد و لوله های سرمایشی کولر نیز در همه اتاقها کشیده شده است. معمولا در بعضی از ویلاهای شمال، تهیه اسپلیت و تجهیزات موتورخانه و شوفاژ را به خریدار محول میکنند چرا که بهتر است انتخاب نوع برند و راه اندازی آن به اختیار ایشان باشد. گاها در ویلاهایی که فرنیش به فروش میرسند، تفاوت سلیقه فروشنده و خریدار بیشتر به چشم می آید که بخاطر همین بعضا سازنده ها ویلا را غیر مبله تحویل میدهند.

با عبور از راه پله های چوبی به سراغ طبقه دوم میرویم که دو اتاق خواب در سمت راست و چپ خود خواهید داشت؛ بعلاوه یک نشیمن حدودا 20 متری که به سالن طبقه اول و تراس اشراف دارد. همانطور که گفته شد اتاقهای این طبقه نیز مستر میباشند که در هر کدام از این اتاقها، کمد دیواری نیز کار شده است. از طریق یکی از این اتاقها به تراس روبروی ویلا دسترسی خواهید داشت که مناظر زیبایی را در قاب تصویر خود میبینید. این تراس از نرده های شیشه ای تشکیل شده و در پشت این نرده ها گلدانهایی را مشاهده میکنید که نمای ویلایتان را بسیار زیبا نشان میدهد. شما از روی این تراس به شهرک اشراف کامل داشته و میتوانید از فضای بوجود آمده نهایت استفاده را ببرید.

یکی از قابلیتهای این ویلا داشتن فضایی به نام کلوزت است که در سرویس مستر قرار گرفته است. کلوزت؛ به اتاق یا فضایی گفته میشود که از قفسه ها و کمدهایی تشکیل شده که میتوانید لباسهای خود را در آن بچینید. وجود آیینه قدی جهت وارسی لباسهایتان و ایجاد نورپردازی های زیبا در این فضا، میتواند در آراستگی به شما کمک کند. فرض کنید قصد رفتن به مهمانی را دارید، این اتاق یا فضا مخصوص شماست تا بتوانید با انتخاب هر یک از لباسهایی که از قبل در قفسه های این اتاق تعبیه کرده اید، خود را آراسته و به قولی با چکاب کامل راهی مهمانی شوید.

همانطور که پیشتر اشاره کردیم؛ نقطه قوت این ویلا جدا از ساخت مهندسی که دارد، داشتن ویوی فوق العاده است که با عبور از راه پله آهنی تراس پشتی به روف آن خواهید رسید و زیباییهای بینظیری را مشاهده خواهید کرد. شما با انتخاب این ویلا؛ آرامش، هوای پاک، تصاویر چشم نواز، اشرافیت کامل و برخورداری از بهترین موقعیت برای سکونت و سرمایه گذاری را خریداری کرده اید؛ پس از ویلایی که در آن مستقر شده اید نهایت لذت را ببرید.

در آخر؛ این ویلا با دارا بودن مجوز ساخت و پایان کار، اخذ سند آن بزودی صورت میگیرد و با نصب بودن همه انشعابات آب، برق و گاز؛ آماده برای خرید میباشد. این ویلا در جهت جنوبی قرار گرفته و از شهر حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. همچنین نزدیکترین دسترسی به امکانات رفاهی آن در فاصله 2 دقیقه ای از آن قرار دارد بطوریکه همین فاصله برای رسیدن به جاده اصلی آمل به چمستان میباشد. با توجه به موقعیت مکانی قیمت ویلا مناسب است، اگر سوالی بابت خرید این ویلا دارید میتوانید با مشاوران ما در سایت ویلاطور در تماس باشید. ویلاطور؛ برایتان بهترینها را آرزو میکند.

ویدئو
تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه