اطلاعات فایل
کد ملک۴۳۱
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۲۵۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۳۶۰ متر
خواب۳
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۸,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.

فروش ویلا جنگلی چمستان 431

 

بررسی کوتاه

۲۵۰ متر زمین

۳۶۰ متر بنا

تریپلکس

نما سنگ

۳ خواب (۱ خواب مستر)

۲ سرویس عمومی (ایرانی و فرنگی)

دارای دو تراس بزرگ با ویوی جنگل

استخردار رو باز

۱۰۰ متر فاصله تا جنگل

۱۰ کیلومتر فاصله تا شهر

۳۰ کیلومتر فاصله تا دریا

منطقه برند

شهرکی

دارای نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی

مدارک کامل

دو نبش، شمالی و شرقی

فروش اقساطی


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

فروش ویلا جنگلی چمستان کد 431 آشنا خواهیم شد.


با هنر، با طراوت و با صفا!!!

 

از بین مناطق جنگلی و زیبای شهر چمستان اگر بخواهیم ویلایی را به شما معرفی کنیم که در موقعیتی فوق العاده قرار داشته باشد، بدون شک اولین پیشنهاد کد 431 است؛ ویلایی با کوتاهترین فاصله تا جنگل دارای منظره ای بی نظیر. شما از روی دو تراس مدور این ویلا که در طبقات دوم و سوم آن موجود است، براحتی میتوانید مناظر زیبای جنگل و کوه های اطراف را به مانند لنز عریض موبایلتان که تمام تصاویر را در یک قاب نشان میدهد، نظاره گر باشید. حتی روز های بارانی و سرد سال هم این مناظر بینظیر را از دست نمی دهید، در شاه نشین مرتفع این ویلا میتوانید از طریق پنجره های بزرگش کوه، جنگل و دشت های اطراف را در افق دیدتان داشته باشید.

این ویلا با 250 متر زمین و 360 متر بنای تریپلکس در شهرکی واقع است که اکثر قواره های آن ساخته شده و جزو معدود شهرکهای محسوب میشود که پلاک اول جنگل قرار دارد. همانطور که مشاهده میکنید نمای ویلا سنگ تراورتن تشکیل شده و دارای 3 خواب و یک مستر است که با توجه به ابعاد بالای بنا انتظار میرفت که حداقل دو تا از اتاقها مستر باشند ولی با وجود دو سرویس عمومی ایرانی و فرنگی به همراه دوش، روشویی و تهویه در طبقات اول و دوم، این قضیه جبران شده است.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه مراجعه کنید، فروش ویلا جنگلی چمستان جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

این ویلا از آن دسته ویلاهایی است که در نگاه اول به دل مینشیند و مطمئنا پس از عرضه، تقاضاهای زیادی برای بازدید خواهد داشت. شاید برای فرمالیته عروسی خود به عمارتی رفته باشید، معمولا عمارت ها در نگاه اکثر افراد زیبا به بنظر می رسند و از نظر طراحی مورد پسند عام هستند، ساختار این ویلا هم به همین صورت است و از هر منظر دلرباست و اگر اهل عکاسی و فیلمبرداری هستید، میتوانید نماهای مختلفی از آن را در قاب زیبایی به تصویر بکشید. وجود دو تراس این ویلا که یک نمای 180 درجه از ضلع شرقی تا جنوبی دارد، بهترین لوکیشن برای ساخت موزیک ویدئو است و باعث میشود بتوانید مانور زیادی روی آن بدهید و شات های خوبی بگیرید. یکی دیگر از موجودیتهای این ویلا که شما را در تهیه تصاویر زیبا و البته کلیپهای کوتاه همراهی میکند، وجود راه پله چوبی گردان با نرده های استیل است که از طبقه اول تا شاه نشین کار گذاشته شده. این راه پله به مانند ماز، هزارتو میباشد، تخصص و مهارت بکار گرفته شده در ساخت آن باعث شده با حداقل اشغال فضا کاملا استاندارد برای استفاده باشد.

این ویلا دارای دو دروازه ورودی بزرگ و کوچک بوده و در حیاط آن امکان پارک یک خودرو فراهم است. کف حیاط با سنگ پوشش داده شده و محوطه سازی زیبایی که در گوشه های حیاط مشاهده میشود، محوطه شکیل و یکدستی را بوجود آورده است. همینطور یک استخر روباز 8 متری نیز در گوشه حیاط کار شده که با استفاده از تلق و ستونهای فلزی میتوان از آن بعنوان یک ویلای سرپوشیده بکار برد. با عبور از راه پله و زمانی که قصد ورود به فضای داخل سالن را دارید، با دو سردیس شیر روبرو میشوید که ابهت خاصی به ویلا داده اند. پس از ورود، سالن بزرگی را میبینید که حدود 70 متر مساحت داشته و کف آن سرامیک و سقف کناف با نورپردازی مخفی کار شده است. همچنین این سالن دارای یک درب ضدسرقت، چهار پنجره قدی دوجداره (UPVC) و TV Wall با روکش کاغذ دیواری میباشد.

لازم به توضیح است که پنجره های دوجداره UPVC که امروزه زیاد از آن میشنویم برعکس پنجره های قدیمی که جنس آهنی داشتند، از یک نوع پروفیل تشکیل شده اند که حاصل ترکیب نفت و نمک طعام میباشد که طی فرآیندهایی تبدیل به ماده ای پلاستیکی شده و از آن در ساخت درب و پنجره ها و صنایعی دیگر مانند دندان پزشکی و لوله کشی استفاده میشود. این پنجره ها بخاطر آب بندی و وجود گاز آرگون در فضای بین شیشه ها عایق رطوبت، گرما و صدا بوده و غیرقابل اشتعال میباشند. همینطور با وجود وزن سبکی که دارند، در مقابل تغییرات آب و هوایی تغییر شکل نداده و کاملا مقاوم هستند.

کابینت MDF، هود، سینک دو قلو، پنجره، فضای تعبیه شده برای یخچال و میز کانتر جزو آشپزخانه این ویلا محسوب شده، در طبقه اول یک سرویس بهداشتی عمومی قرار دارد، سازنده ترجیح داده اتاقهای اتاق خوابی در طبقه اول نسازد تا سالن و آشپزخانه ابعاد بزرگتری داشته باشد. اتاق خواب های این ویلا در طبقه دوم قراره گرته و هر کدام حدود 12 متر هستند، در هیچ یک از این اتاق خواب ها و حتی نشیمن طبقه دوم از کاغذ دیواری استفاده نشده که در واقع دست شما را برای انتخاب طرح آن و یا عدم تمایل به چسباندن کاغذ دیواری باز گذاشته است. در دو اتاق خواب کمد دیواری کار شده و البته پنجره های قدی که براحتی میتوانید مناظر زیبا و جنگلی اطراف ویلا را مشاهده فرمائید.

بخش بسیار جذاب این ویلا طبقه سوم آن است که با عبور از راه پله ها با شاه نشین وسیعی روبرو میشوید که حدودا 100 متر بوده و محل خوبی برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی میباشد. در این طبقه میتوانید انواع بازیها مثل بیلیارد، فوتبال دستی و PS5 را داشته باشید و یا از آن به عنوان سالن رقص و ورزش، اتاق سینمای خانگی و یا محیط کاری خود استفاده نمائید. مسلما با مناظر چشم نوازی که از پنجره های آن قابل مشاهده است، در این طبقه احساس بهتری خواهید داشت. سازنده سقف این طبقه را چوب کار کرده، یک میز کابینت بعلاوه سینک نیز در گوشه سالن قرار داده و پنجره بزرگی را در دو طرف سالن کار گذاشته که قابل باز شدن نیستند ولی نمای زیبایی از طبیعت را به تصویر میکشند. یک در و پنجره بزرگ نیز به تراس وجود دارد تا بتوانید جنگل را در پیش رویتان داشته باشید. بی شک این ویلا برای کسانی که حس هنرمندانه دارند فوق العاده است، می توانید برای پیشرفت کار هنری خود از طبیعت زیبای اطراف این ویلا الهام بگیرید.

برای آشنایی با امنیت این ویلا بهتر است با نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی آن آشنا شوید، چرا که امنیت حرف اول را در این شهرک میزند و ساکنین آن خیالشان از بابت امنیت راحت است. عموم ویلاهای شهرکی از نگهبانی برخوردار هستند و این موضوع برای خریدار بسیار حائز اهمیت است. بعضا ممکن است خریدار بخواهد مدت زمان کوتاهی در ویلایش بماند و کمتر به ویلا سر بزند؛ بنابراین نیاز است تا امنیت ویلا حفظ شود و حتی با قابلیت دوربین مداربسته بتواند ویلایش را زیر نظر داشته باشد.

کلام آخر؛ این ویلا جزو ملک شمالی محسوب شده و با نگاه به جنوب شهر چمستان، جنگل را در آغوش گرفته است. همانطور که میدانید چمستان از دو بخش شمالی و جنوبی تشکیل شده که بخش جنوبی آن بسیار زیباست، چرا که در دل جنگل قرار گرفته و برای دیدن تصاویر بیشتری از این ویلاها میتوانید در صفحه اول سایت در بخش مربوط به شهرها، نام چمستان را انتخاب کنید تا با مناطق و ویلاهای زیبای آن بیشتر آشنا شوید. این ویلا تا شهر چمستان حدود 10 کیلومتر و تا دریا تقریبا 35 دقیقه فاصله دارد. همچنین دسترسی به امکانات رفاهی و رسیدن به جاده اصلی نیز فاصله ای 3 دقیقه ای را باید طی کنید. بابت مستندات ویلا باید عنوان شود که این ویلا دارای مجوز ساخت و پایان کار میباشد و خیلی زود به فروش خواهد رسید و چنانچه تمایل به بازدید از آن دارید میتوانید با ما در تماس باشید. ویلاطور بهترین ویلاها را به شما معرفی میکند.


ویدئو
تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه