اطلاعات فایل
کد ملک۴۲۵
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۲۱۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۵۰ متر
خواب۳
حمام۱
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۱
منظرهشالیزار
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا شمال 425

 

بررسی کوتاه

210 متر زمین

150 متر بنا

نیم پیلوت

نما سنگ

3 خواب

منطقه ای با ویوی عالی

شهرکی با نگهبانی 24 ساعته

دسترسی تا جاده حدود 2 کیلومتر

فاصله تا جنگلی 2 کیلومتر

فاصله تا دریا کمتر از 30 دقیقه

فاصله تا شهر 10 کیلومتر

سند شورایی و پروانه ساخت

ملک شمالی

فروش اقساطی

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا شمال کد 425 آشنا خواهیم شد.

 

یک تیر و چهار نشان!


برای آنکه صاحب ویلایی با بهترین مشخصات شوید، باید به چند مورد توجه داشته باشید تا با انتخابی درست، ویلای مورد نظرتان را خریداری نمائید. در اینجا به چند مورد اشاره میکنیم: اولین مورد منطقه است؛ اینکه شما بتوانید در منطقه ای که از امکانات رفاهی، امنیت و مسیر جاده ای خوبی برخوردار باشد سکونت یابید مسلما از راحتی و دسترسی خوبی برخوردار خواهید شد. دومین مورد ویو و چشم انداز میباشد؛ مطمئنا با من هم نظر هستید که ویو میتواند در سکونت دائم یا موقت ویلا تاثیر بسیاری بگذارد بطوریکه اگر ویلایی دارای ویوی خوبی باشد، حس دلپذیری را به شما القا میکند که حتی اگر بصورت دائم سکونت نداشته باشید، راغب میشوید که هر از چند گاهی مکرر سری به ویلایتان بزنید. سومین مورد ساخت و مدارک ویلاست؛ اگر بنایی با مهندسی و طراحی خوبی ساخته شود، بدون شک مورد پسند همه است و خیال خریدار از هر جهت راحت میباشد. چهارمین مورد قیمت آن است؛ که به طور مثال مقایسه دو ویلا از نظر ابعاد، ساخت و منطقه اگر در یک سطح قرار داشته باشند ولی یکی به لحاظ قیمتی پایینتر باشد، مسلما بیشتر مورد بازدید قرار میگیرد و زودتر به فروش میرسد. مهمترین مواردی که شما را در خرید ویلا تشویق میکند، همین موارد است که با هوشیاری کامل و اخذ استعلامات لازم میتوانید صاحب یکی از بهترین ویلاها در سطح قیمتی خود شوید. حال با این توصیف شما را دعوت میکنیم به بازدید از ویلایی که همه این مشخصات را در خود جای داده است. ویلایی به قیمت و خوش ساخت در منطقه ای با آب و هوایی بسیار مناسب که در دل روستایی جنگلی واقع شده و با دسترسی راحت به امکانات رفاهی همچون فروشگاه های زنجیره ای، موقعیت بسیار خوبی تا جاده و حتی امکانات شهری دارد.

ویلای حاضر با 210 متر زمین و 150 متر بنا، دارای نمایی از سنگ تراورتن با طراحی نیم پیلوت در شهرکی ساخته شده که از مناظر بسیار زیبایی برخوردار است. بطوریکه با مشاهده از پشت پنجره اتاقها و تراس به درستی این امر، صحه میگذارید. در پشت این ویلا مناظر باغی را مشاهده میکنید که در امتداد نگاهتان، مجموعه بزرگتری از طبیعت سرسبز را در نمای دورتر قابل رویت است. چه چیزی بهتر از این که در ویوی ویلایتان، جنگل پدیدار است و حتی ارتفاعات کوه ها را نیز مشاهده خواهید کرد. درواقع این منطقه با فاصله زمانی حدودا نیم ساعته تا دریا و قرارگیری در کنار پوشش سبز درختان جنگلی، مسلما از لحاظ آب و هوایی و پایین بودن رطوبت، در صدر بهترین نقاط شمال قرار میگیرد.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا شمال مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

در این ویلا سه خواب طراحی شده که یکی در طبقه اول و دو خواب دیگر در طبقه دوم قرار گرفته اند. همانطور که میبینید این یک ویلای نیم پیلوت است با اختلاف سطحی که از فضای سالن بوسیله راه پله ها ایجاد شده؛ ویلا را چه از لحاظ طراحی و چه از نظر دیداری، بسیار کاربردی نشان میدهد. شما در این ویلا امکان پارکینگ مسقف، موتورخانه و یا انباری را خواهید داشت که بسیار حائز اهمیت خواهند بود. همچنین امکان طبقه ای بالاتر جهت طراحی اتاقها هم اجتناب ناپذیر و قابل استفاده میباشد. همینطور برای بهره مندی از فضاهای بوجود آمده در سالن و طبقات، براحتی میتوانید بهترین عملکرد را در چینش مبلمان و دکوریجات داشته باشید.

سالن این ویلا از کف سرامیک براق و سقف کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن ساخته شده که با نصب لوستر، این فضا بسیار روشن و زیبا شده است. همچنین وجود آینه جدید در ورودی این سالن و استفاده از کاغذ دیواری، محیط را برای یک مبلمان شیک فراهم میکند. در انتهای این سالن، آشپزخانه قرار گرفته که دارای کابینت ممبران بوده و از سینک دوقلو، گاز 5 شعله، پنجره (نورگیر)، شیرآلات برند و فضای یخچال بهره مند است که با اضافه شدن هود، آشپزخانه کاملا تکمیل خواهد شد. درب ورودی ضدسرقت و پنجره دوجداره از دیگر موارد مهم این ویلاست که باعث افزایش امنیت و جلوگیری از برودت هوای درون میشود.

همانطور که پیشتر اشاره شد در طبقه اول این ویلا یک اتاق خواب قرار گرفته که از ابعاد 3 در 4 تشکیل شده و دارای یک پنجره میباشد که به فضای پشت ویلا دید دارد. همچنین استفاده از کاغذ دیواری و نورپردازی مخفی با رنگ بنفش، فضای خوبی برای استراحت طراحی شده که اتفاقا در یکی از اتاقهای طبقه بالا نیز به همین رنگ نورپردازی شده است و البته به همراه کاغذ دیواری که مجموعه ای از رنگ تعادل (بین گرمی و سردی) را بوجود آورده؛ بسیار روحیه بخش بوده و بیشتر مورد پسند خانمهای جوان میباشد.

در اتاق دیگر این ویلا، از نورپردازی و کاغذ دیواری به رنگ آبی استفاده شده که این رنگ بیشتر مورد استقبال آقایان بوده و به نوعی نشانه قدرت، دانش و جدیت است. این اتاق دارای یک تراس بوده که به منظره روبروی شهرک ویو داشته که به مرور بر زیبایی و طراوت این منطقه افزوده خواهد شد. همچنین با فضایی که برای جایگذاری کمد طراحی شده امکان اضافه شدن یک کمد دیواری را نیز دارد. در این طبقه یک سرویس فرنگی و ایرانی طراحی شده که از دوش، سیفون، روشویی و تهویه برخوردار است و با کاشیهای متنوع و شیرآلات برندی که استفاده کرده، ترکیب متفاوتی از رنگ سفید و قهوه ای را به نمایش گذاشته است.

حیاط این ویلا دارای یک دروازه ورودی نفر رو و یک دروازه برای پارک خودرو میباشد که با توجه به محوطه سازی که در محیط و وسط این حیاط صورت گرفته، امکان پارک یک خودرو در حیاط و یک خودروی دیگر در پارکینگ وجود دارد. ضمنا لازم به اشاره است که لوله کشیهای گرمایشی و شوفاژ این ویلا نیز انجام شده و میتوانید در سالن و هر یک از اتاقها، شوفاژ را نصب کنید. این ویلا با توجه به قیمتی که دارد، سرآمد دیگر ویلاهای منطقه است و با بهترین متریال ساختی که دارد میتوان آن را در زمره ویلاهای به قیمت و ارزان قرار داد. همچنین با فاصله کوتاهی که تا جاده اصلی دارد، دسترسی به امکانات رفاهی و شهر را بسیار برایتان آسان میکند. این ویلا تا جاده دو دقیقه و تا شهر حدود 10 کیلومتر فاصله دارد و از این حیث جزو بهترین مناطق قابل دسترس معرفی میشود. چنانچه از مسیر غرب و یا شرق مازندران به سمت ویلایتان حرکت کنید، با بهترین مناظری از جنگل و کوه روبرو میشوید که ادامه مسیر را برایتان دلپذیر میکند.

اگر به دنبال ویلایی با این مشخصات میگردید؛ ویلاطور همراه شماست تا با مشاوره رایگان و کمک در امر خرید، از بهترین ویلاها بازدید نمائید. با ما در تماس باشید.

 

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه