اطلاعات فایل
کد ملک۴۲۸
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۲۵۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۴۰ متر
خواب۲
حمام۱
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۱
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۴,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

فروش ویلا چمستان 428

 

بررسی کوتاه

۲۵۰ متر زمین

۱۴۰ متر بنا

نیم پیلوت

نما سنگ تراورتن

دو خواب

مبله (بخاری، آبگرمکن، تخت، مبل، پرده، قالی و ...)

دارای حفاظ پنجره

راه پله چوبی

تراس 6 متری

دارای کاغذدیواری

سکوی آلاچیق

دارای پارکینگ مسقف

امکان پارک ۳ خودرو در حیاط

چسبیده به جنگل

فاصله تا دریا ۳۰ دقیقه

۵۰۰ متر فاصله تا جاده

دسترسی راحت به امکانات رفاهی

ملک شمالی

فروش اقساطی


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

فروش ویلا چمستان کد 428 آشنا خواهیم شد.


جاده، جنگل، جلیکان!


زمانی که در مسیر جاده های ساحلی حرکت میکنید، دریا یا در سمت راست شما قرار دارد و یا در سمت چپ؛ و بالاطبع یکی از این دو طرف را خانه ها و مغازه ها تشکیل می دهند. اما آیا شده در جاده ای حرکت کنید که دو طرف آن کاملا هم جنگل باشد و هم ویلا؟ سکونت در این مناطق باعث میشود شما به دو قابلیت جاده و جنگل اشراف کامل داشته باشید. وجود جنگل همیشه باعث جذابیت برای خریداران ویلا بوده و نه تنها از منظر ویو بلکه از نظر شرایط خوب آب و هوایی، این مناطق بیشترین بازدید را دارند. فاصله ای که مناطق جنگلی تا دریا دارند باعث کاهش رطوبت هوا شده و در واقع موجب افزایش سلامتی و آرامش افراد میشوند.

اگر به فکر ویلایی با قیمت مناسب و جایی نزدیک به جنگل و جاده هستید، این ویلای جلیکان را به شما پیشنهاد میکنیم. جلیکان جزو مناطق شمالی چمستان است که در فاصله ۳ کیلومتری این شهر و ۱۴ کیلومتری شهر آمل قرار دارد. از این منطقه تا دریا حدود 30 دقیقه فاصله میباشد که میزان شرجی هوا کم است و در روزهای گرم سال براحتی میتوانید در ویلایتان از هوای خوش لذت ببرید. همینطور اگر در بهار یا تابستان به این منطقه سفر کنید، از زیبایی های جنگل سرسبز آن به وجد خواهید آمد؛ این در صورتی است که در پاییز یا زمستان نیز این منطقه همچنان زیبایی منحصر به فرد خود را دارد. چمستان بطور کلی شامل دو منطقه شمالی و جنوبی است که بخش شمالی آن جنگلی-جلگه ای است و بخش جنوبی آن جنگلی-کوهپایه ای؛ این منطقه با وجود نمای دور و نزدیکی که به جنگل و کوه دارد از جاذبه های تفریحی خوبی برخوردار است. حال برای آشنایی بیشتر با مناطق زیبای چمستان و خرید ویلای موردنظرتان، پیشنهاد میکنیم با بازدید از ویلاهای این منطقه و مشاوره با تیم مشاوران ویلاطور با ما در ارتباط باشید.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه فروش ویلا چمستان مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

فروش ویلا چمستان کد 428 با ۲۵۰ متر زمین و ۱۴۰ متر بنا، دارای طراحی نیم پیلوت بوده که نمای آن کاملا از سنگ تراورتن است. همچنین این ویلا با قرارگیری در شهرک و فاصله ای ۵۰۰ متری تا جاده، از موقعیت بسیار خوبی برخوردار میباشد. حدود ۱۰ ویلا در این شهرک ساخته شده که روز به روز بر تعداد آنها افزوده میشود. همانطور که میدانید با افزایش ویلاها در یک شهرک، باعث بالا رفتن ارزش زمینهای آن شهرک شده و مطمئنا پلاکهای بعدی این شهرک با قیمت بسیار بالاتری به فروش میروند.

ویلای حاضر دارای دو دروازه ورودی بزرگ و کوچک است که دو مسیر نفررو و ورود خودرو امکانپذیر است. همانطور که در تصاویر این ویلا مشاهده میکنید براحتی میتوانید در حیاط این ویلا دو خودرو و در پارکینگ مسقف آن یک خودرو پارک نمائید. وجود گلها و درختان سرسبز و زینتی و علی الخصوص مرکبات و پیوندی، سکوی آلاچیق، صندلی و میز، کفپوش سنگی حیاط و چراغهای شب نما؛ باعث شده طبیعت چشمنوازی را شاهد باشیم. اینکه بتوانید در حیاط خود از پوششهای گیاهی استفاده کرده و به اتفاق خانواده و دوستان دور هم جمع شوید به چنین ویلایی نیاز است تا ساعات لذت بخشی را کنار هم بگذرانید.

با عبور از درب ورودی ضدسرقت به سالنی میرسید که ۵۵ متر مساحت داشته و آشپزخانه در انتهای آن واقع شده است. کابینت آشپزخانه MDF بوده و دارای گاز ۴ شعله، سینک دوقلو و پنجره بعنوان نورگیر یا تهویه میباشد. سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن، دو پنجره قدی و دیوارهای گچی پوشیده از کاغذدیواری از نمای داخلی ویلا محسوب میشوند. همانطور که میبینید این ویلا مبله است و از امکاناتی همچون بخاری، مبل، فرش، تلویزیون، ماشین رختشویی، تخت و ... برخوردار میباشد و مالک ویلا قصد دارد ویلا را بصورت مبله بفروشد و این بهترین فرصت برای خریدار است تا بدون دردسر حمل و نقل و خرید وسایل، براحتی اقدام به خرید ویلا نماید.

این ویلا دارای یک راه پله چوبی و دو اتاق خواب است که یک اتاق در طبقه پایین با مساحت ۱۲ متر و اتاق دیگر با مساحت ۱۰ متر در طبقه بالا واقع شده و یک سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز به همراه دوش در طبقه پایین قرار گرفته اند. سازنده در هر یک از این اتاقها سعی کرده مواردی را رعایت کند: دو تخت، دیوارهایی با روکش کاغذدیواری، پنجره هایی با پوشش پرده و رعایت مسائل امنیتی با نصب دزدگیر کشویی. دسترسی به ویوی پشت و همینطور اشراف به مناظر روبروی ویلا که بسیار چشمنواز هستند، براحتی از اتاق طبقه بالا و تراس امکانپذیر است. همچنین در روزهای سرد و بارانی، ایستادن بر روی این تراس و نوشیدن چای و تماشای بارش باران بسیار دلپذیر خواهد بود.

در آخر؛ این ویلا با موقعیت و مساحتی که دارد، در رده بهترین ویلاهای به قیمت و مناسب قرار گرفته که بازدید زیادی از آن به عمل می آید. اگر طرفدار ویلا با چنین سبک و سیاقی هستید، با ویلاطور در ارتباط باشید. ویلاطور بهترینها را برایتان آرزو میکند.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه