اطلاعات فایل
کد ملک۳۷۸
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۴۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۸۰ متر
خواب۴
حمام۴
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۴
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۱۰,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

فروش ویلا چمستان شهرکی کد 378

 

بررسی کوتاه

400 متر زمین

280 متر بنا

تریبلکس

4 اتاق خواب مستر

انشعابات نصب

مبله

دارای شوفاژ و اسپلیت

نگهبانی 24 ساعته

شهرکی

دارای پروانه ساخت و سند تک برگ

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه

بصورت تکمیلی با فروش ویلا چمستان شهرکی کد 378 آشنا خواهیم شد.

 

ویلاهایی متحدالشکل در شهرکی تکمیل شده!

 

اگر برایتان مهم است که ویلایی متفاوت داشته و با امکان خرید چند ویلا در کنار هم، در شهرکی یکدست و منظم سکونت داشته باشید؛ بهتر است به ویلاهای این شهرک نگاهی بیشتر بیاندازید.

این ویلا در شهرکی با ویلاهایی شبیه به هم که تعدادشان به 10 ویلا میرسد، ساخته شده که از نظر نوع معماری با دیگر ویلاها تفاوت زیادی دارد. کافیست به تصاویر ویلاهای سایت نگاه کنید تا اختلاف ظاهری این ویلا را نسبت به سایر ویلاها ملاحظه بفرمائید. این شهرک دارای نگهبانی 24 ساعته بوده که باعث بالا رفتن امنیت ویلاها گشته است. از لحاظ موقعیت مکانی در مجاورت جنگل قرار گرفته و با جاده اصلی حدود 2 کیلومتر فاصله دارد. ویوی زیبا و روستایی این ویلا بسیار دیدنی است و با توجه به آب و هوای جنگلی که دارد از شرایط جوی خوبی برخوردار میباشد.

پیشنهاد میکنم نگاهی به صفحه  فروش ویلا چمستان  بندازین برای بازدید لطفا روی متن آبی رنگ کلیک کنید. این ویلا با 400 متر زمین و 180 متر بنا با نمایی کاملا از سنگ تراورتن بصورت تریبلکس ساخته شده و دارای پروانه ساخت و سند تک برگ میباشد. برای ورود به ویلا از دروازه نفر رویی میتوانید عبور کنید که با فضای زیبا و محوطه سازی شده ای روبرو میگردید که به مرور زمان با رشد درختان کاج و شمشاد و لاوسون و گلهای رنگارنگ به زیبایی ویلایتان افزوده خواهد شد. دروازه دیگری نیز تعبیه شده که برای عبور خودرویتان بوده که با توجه به متراژ بالای زمین میتوانید 4 خودرو را در آن پارک نمائید. روشنایی های کار شده در شهرک به هنگام شب بسیار زیبا میباشد و با ادامه داشتن در محوطه ویلا، محیط ویلا را دیدنی تر کرده است.

درب ورودی ویلا ضدسرقت بوده بعلاوه پنجره های کشویی بزرگ که در طول روز روشنایی زیادی را به فضای سالن میبخشند. همچنین به پنجره ها پرده کرکره ای وصل شده و با توجه به مبله بودن ویلا؛ شما شاهد یک ویلای بسیار لوکس و کامل خواهید بود. با توجه به متراژ ویلا و با وجود سیستم سرمایشی و گرمایشی (اسپلیت و شوفاژ) محیط سالن به راحتی سرد و یا گرم خواهد شد. کف سالن ویلا از سرامیک پولیش براق و سقف از کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن تشکیل شده است. استفاده از کابینت هایگلاس در آشپزخانه و ست شدن آن با فضای آشپزخانه، زیبایی خاصی را خلق کرده که با اضافه شدن وسایل دیگر؛ این محیط جذابتر خواهد شد. یخچال، هود، سینک، ماشین لباسشویی و گاز 5 شعله از موجودیت های دیگر این فضا میباشند.

در طبقه همکف یک سرویس بهداشتی عمومی ایرانی و دو اتاق خواب مستر که دارای سرویس فرنگی میباشند قرار گرفته؛ بعلاوه تخت خواب، شوفاژ و اسپلیت که در هر یک از اتاقها قرار داده شده اند. راه پله تمام سنگ و نرده های استیل راه ورود به طبقه دوم میباشند که در ابتدای ورود به این طبقه سازنده یک سینک ظرفشویی قرار داده که با نام آشپزخانه کوچک از آن یاد میکنیم. بعد از آن با نشیمن نسبتا بزرگی روبرو خواهید شد که میتوانید در آن از میز بار یا میز بیلیارد استفاده نمائید. این نشیمن یک پنجره بزرگی دارد که از آن ویوی زیبای شالیزار و جنگل را خواهید داشت. دو اتاق خواب در این طبقه کار شده که مستر بوده و به تراس بزرگی دسترسی دارند. از روی تراس مناظر زیبایی را در دیدرس دارید که تمام ناشدنی هستند. مناظر زیبای روستا و جنگل که از دور قابل رویت بوده و آسمان آبی که بر فراز آن خودنمایی میکند. وجود رنگهای سبز و آبی در زندگی روزمره تان تاثیر بسزایی داشته و باعث آرامش بیشترتان خواهند شد. بنابراین اگر دنبال آرامش خیال بیشتری هستید؛ با انتخاب درست از ویلایی که خریداری میکنید، این خصوصیات را فراموش نکنید.

با عبور از راه پله ها به طبقه سوم ویلا خواهید رسید. جایی که بعنوان شاهنشین از آن یاد میشود و با داشتن آشپزخانه، به تراس بزرگی دسترسی دارید که میتوانید با امکان چند صندلی ساعات خوشی را در آنجا بگذرانید. چای بنوشید، کتاب بخوانید و یا به مناظر زیبای اطراف چشم بدوزید. همچنین وجود یک فایرپیت میتواند محفل گرمی را با درست کردن کباب برایتان بوجود آورد؛ و باید گفت که این امکان نیز در تراس وجود دارد. این فایرپیت میتواند لحظات عاشقانه ای را نیز برایتان رقم بزند فقط کافیست به رویای خود جامه عمل بپوشانید.

امیدواریم از خاطراتی که در این ویلا با جمع خانواده و دوستانتان به ثبت میرسد، همواره به شادی یاد کنید.

 

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 364 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

 

خرید ویلا مبله چمستان

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه