اطلاعات فایل
کد ملک۳۷۳
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۳۸۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۴۰۰ متر
خواب۵+
حمام۶
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۶
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۱۰,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا چمستان مبله کد 373

 

بررسی کوتاه

380 متر زمین

400 متر بنا

بنای تریبلکس

فول مبله

5 اتاق خواب (4 مستر)

جکوزی و سونا خشک به همراه موتورخانه

آلاچیق، باربیکیو، آبنما و روف گاردن

دارای کولر، شوفاژ و رادیاتور

نما سنگ درجه 1 تراورتن

انشعابات نصب

سند تک برگ

شهرک برند با گیت ورودی، نگهبان و باغبان

فاصله تا جنگل 5 دقیقه

واقع در منطقه ای خوش آب و هوا و توریستی

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه

بصورت تکمیلی با خرید ویلا چمستان مبله کد 373 آشنا خواهیم شد.

 

چه زمانی میتوانیم این معامله بزرگ را شروع کنیم؟

 

به این سوال در انتهای این متن پاسخ دهید.

معامله ای که ختم به ویلایی لوکس و میلیاردی میشود با این تفاوت که شما فقط صاحب ویلا نمیشوید؛ بلکه مضاف بر آن صاحب امتیازی میشوید که دیگر افراد کمتر به آن فکر میکنند. آن امتیاز همان استقرار در یکی از اعیانی ترین ملک های منطقه است. ملکی که با فاصله کوتاهی تا جنگل، حدودا 2 کیلومتر؛ از خوش آب و هواترین مناطق مازندران محسوب میشود و شهرکی که از ساکنین خوش مشربی تشکیل شده که اکثر این افراد اهل تهران هستند. منطقه حاضر یکی از توریست پذیرترین مناطق شمال محسوب میشود چرا که در دل زیباترین جنگلهای استان مازندران واقع شده و با گشت و گذار در بین درختانی با قدمت چندصدساله و بکر، چشم هر بیننده ای را به خود جلب میکند. برخورداری از نعمت جنگل و کوه که در کمتر جایی از کشور شاهد این دو پدیده بعلاوه دریا و دشت در کنار هم هستید (بطوریکه در عرض یک ساعت هر 4 محیط را تجربه خواهید کرد)؛ این تلنگر ذهنی را بوجود می آورد که دستیابی به این موهبت نباید دور از دسترس باشد و یا حداقل با شرایط ویژه میتوان به آن دست یافت.

با ویلاطور همراه باشید تا با یکی از زیباترین ویلاهای جنگلی منطقه شمال کشور آشنا شوید. این ویلا با زمینی به متراژ 380 متر و بنایی 400 متر، طراحی تریبلکس و نمایی از جنس سنگ درجه یک تراورتن، با قابلیت روف گاردن (بام باغ)، جکوزی، سونا خشک، موتورخانه، آلاچیق، باربیکیو، آبنما، کولر، شوفاژ و رادیاتور در یکی از شهرک های برند با نگهبانی 24 ساعته، گیت ورودی و باغبان قرار گرفته که بصورت مبله عرضه میشود. ویلایی که 5 اتاق خواب و 4 مستر دارد و کاملا لوکس و با طراحی فوق العاده برای معامله آماده است. این ویلا دارای پروانه ساخت، پایان کار و سند تک برگ بوده و با بهترین متریال و نصب انشعابات، از همه لحاظ پاسخگوی نیاز خریدار است. حال با آشنایی از کلیات این ویلا، میخواهیم با فضای حیاط و داخل سالن آن نیز آشنا شویم. پس لطفا ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

خرید ویلا چمستان مبله کد 373 دارای دو دروازه ورودی میباشد که دروازه کوچک آن روبروی ویلا باز میشود و دروازه بزرگ که بصورت L وار به درب ورود ویلا راه دارد. این حیاط که قابلیت پارک حداکثر 3 خودرو را دارد، با کف پوش سنگی پوشیده شده و نسبت به فضای باغچه کاملا متمایز است. در گوشه های حیاط این ویلا درختان سرسبزی کاشته شده که با رشد آنها، فضای زیباتری را از این ویلا شاهد خواهید بود. با دیدن نمای زیبا و سنگی ویلا و ستون های زیادی که همچون بازویی سقف های هر یک از طبقات ویلا را محکم در بر گرفته اند؛ به استقامت و استحکام بودن ویلا پی خواهید برد. از پله ها گذشته، به درب ضدسرقتی میرسید که با عبور از آن با سالن بسیار صمیمی و زیبایی روبرو میشوید که دارای انواع رنگهایی گرم از خانواده قهوه ای، رُزگلد و زرد است. رنگ قهوه ای طبق اصول روانشناسی، رنگی گرم و خنثی بوده که باعث امنیت، راحتی و آسایش میشود. همچنین باعث میشود واقع بینانه تر فکر کنید و احساس وظیفه شناسی بیشتری نسبت به تصمیمات خود داشته باشید. وجود مبل هایی با رنگ قهوه ای تیره و روشن، ست زیبایی را با کف سرامیک سفید این ویلا بوجود آورده که اگر قالیچه های پهن شده را کنار بزنید، به راز این ترکیب پی خواهید برد. همچنین سقف کناف و چوبکاری با نورپردازی مخفی و هالوژن، وجود لوستر و در کل رنگ سفید گچ همراه با کاغذهای دیواری که با پرده های پنجره ها ست شده و هارمونی زیبایی را پدید آورده اند. طراح با بهره گیری از رنگ رُزگلد در آشپزخانه و کابینت شرکتی و سقف آسمان مجازی سعی کرده به ترکیب رنگها حسی تجمل گرای بدهد. همچنین هود، یخچال، گاز 5 شعله، ماشین لباسشویی و ظروف موجود در آشپزخانه بر این زیبایی و درخشانی افزوده اند. وجود ستون های مشبک کاری شده در سالن باعث شده از سادگی و یکنواختی آنها کاسته و فضا بصورت مدرن و کلاسیک نمایش داده شود. اتاق خوابی با کمد دیواری، پرده کرکره ای، دیوارپوش کاغذی و تخت خوابی زیبا؛ تنوع چشم نوازی را بوجود آورده است. این اتاق مناسب برای افراد مسن میباشد که براحتی به سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی همراه با دوش حمام دسترسی خواهند داشت. این سرویس در زیر راه پله تعبیه شده که طراح به درستی از این فضا بهره لازم را برده است. از راه پله سنگی و نرده های چوب روسی به طبقه دوم میرسیم. طبقه ای که نشیمن و راهرویی بزرگ دارد و دری که رو به تراس باز شده و راه ورود منبع نوری به فضای داخل است. 3 اتاق خواب در این طبقه موجود بوده که دو تا از آنها مستر میباشند به همراه یک سرویس بهداشتی فرنگی نیز که بصورت عمومی در این واحد قرار داده شده است.

یکی از اتاقها با توجه به بزرگ بودن آن، دارای جکوزی و سونا خشک بوده که مناسب برای والدین میباشد. همچنین در هرکدام از اتاق ها از کمد دیواری و میز آرایش استفاده شده است. نکته جالب در مورد اتاق ها این است که تمام دیوارها از کاغذ دیواری های رنگی و سه بعدی تشکیل شده که احساس خوبی را به شما انتقال میدهند. همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید در راهروی این طبقه از آینه ای بزرگ استفاده شده که زیبایی خاصی دارد و همچنین استفاده از شومینه و پوشش رنگی دیوارها از دیگر محاسن این ویلا محسوب میشوند. دوتا از این اتاق ها به حیاط جلو و ویوی مربوط به شهرک دسترسی داشته که نمای زیبایی را از پشت تراس تجربه خواهید کرد. با عبور از پله ها به طبقه سوم میرسیم که آشپزخانه بسیار زیبایی داشته به همراه متعلقاتی همچون هود، گاز 3 شعله، کابینت و سینک که مناسب برای افراد طبقه بالا میباشد. یک اتاق خواب نیز با اسپلیت و شوفاژ به همراه تخت و کمد دیواری در این طبقه موجود بوده بعلاوه یک سرویس بهداشتی فرنگی. در این طبقه از نشیمنی سنتی بهره میبرید که فضای سرسبز روف گاردن، آلاچیق و همچنین باربیکیو را در نزدیکی خود خواهید داشت. این فضا کاملا مناسب برای شبهای تابستان است که به اتفاق خانواده و دوستان، محفلی دوست داشتنی برپا کنید. اگر با دیدن ستاره ها و مهتاب احساس نابی به شما دست میدهد، بهترین فرصت است که با سکونت در این ویلا، به آسمان نزدیکتر شوید و به این سوال پاسخ دهید:

چه زمانی میتوانیم این معامله بزرگ را شروع کنیم؟

 

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 372 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا لوکس چمستان

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه