اطلاعات فایل
کد ملک۳۹۰
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۳۳۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۵۰ متر
خواب۴
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۴
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۷,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

فروش ویلا شهرکی در چمستان 390


بررسی کوتاه

330 متر زمین

250 متر بنا

نما سنگ

دوبلکس

4 خواب (2 خواب مستر)

کف پارکت

دارای سیستم صوتی و نورپردازی هوشمند

شیرآلات توکار

فاصله تا جنگل 2 دقیقه

فاصله تا شهر 10 کیلومتر

فاصله تا دریا 20 کیلومتر

دارای سند تک برگ

شهرکی

ملک جنوبی

اقساطی


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

فروش ویلا شهرکی در چمستان کد 390 آشنا خواهیم شد.


ویلایی به حلاوت شکلات!


آنچه در تصاویر مشاهده میکنید ویلایی دوبلکس است با نمایی رومی، از جنس سنگ تراورتن، با رنگی شکلاتی. هرچه از این ویلا و موقعیتش بگوئیم کم است. ویلایی در دل یکی از زیباترین مناطق سرسبز شمال که ویویی رو به جنگل و کوهستان دارد. تراسی با چشم اندازی زیبا که پیشنهاد میکنیم روزتان را از این منظر شروع کنید. این ویلا باتوجه به اینکه در شهرکی قرار گرفته که تشکیل شده از ویلاهای دوبلکس و یک مورد تریبلکس، رقابتی دیدنی در نما و کیفیت بوجود آورده است. در این شهرک محوطه سازیهای زیبایی صورت گرفته که یکی از این محوطه ها مربوط به همین ویلاست. با آلاچیق مشبک، چراغهای شبنما، حیاط سنگفرش، دیوارهای پوشیده از سنگ، درختان کاج، انواع گلهای سیکاس و شمشاد، گیاهان سرسبز و البته محیط دلباز و دوست داشتنی که یک دورهمی دوستانه را میطلبد.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه فروش ویلا شهرکی در چمستان مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

زمانی که از جاده به سمت ورودی این محل میپیچید، باید 2 کیلومتر را طی کنید تا به شهرک مورد نظر برسید. مسیری که تمایل داشتید طولانی تر بوده تا بیشتر از طبیعت اطراف لذت ببرید. این شهرک در موقعیتی قرار گرفته که دسترسی راحت و نزدیکی به جنگل و کوه دارد و شما از هر فرصت پیش آمده میتوانید استفاده کنید و به دامان طبیعت بروید. زمینی در ابتدای شهرک دست نخورده باقی مانده حدود 400 متر که با توجه به صحبتهای سازنده این ویلا، محیط مشاع و فضای سبزی برای ساکنین این شهرک ساخته میشود؛ این فضا میتواند شامل: پارک، استخر، زمین بازی و یا ورزشی باشد. اگر تا اینجا با ما همراه بودید، از این به بعد نیز همراه ما باشید تا از مشخصات، زوایا و فضاهای داخلی این ویلا برایتان بگوئیم.

درب ورودی سالن ویلا ضدسرقت ترک بوده، پنجره های دوجداره UPVC، کف پارکت، دارای سیستم صوتی و نورپردازی هوشمند، سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن و لوستر، کابینت و آشپزخانه ممبران، گاز رومیزی 5 شعله، هود، سینک دوقلو، فضای تعبیه شده برای یخچال، شیرآلات توکار، دیوارهای پنل و چوبکاری شده به همراه کاغذدیواری های قابل شستشو که همه المان های لازم برای این ویلا تدارک دیده شده است. نکته بسیار مهمی که سازنده به آن اشاره کرده، وجود ایزوگام در کف این بنا و دیوارهای پشت ویلاست؛ بطوریکه از رطوبت و نم کاملا مصون میباشد. آنچه این ویلا را نسبت به سایر ویلاها متمایز کرده، استفاده از کفپوش پارکت در آن است. در اکثر ویلاها از سرامیک استفاده میشود، ولی در این ویلا سازنده با بهره گیری از پارکت خواسته تنوع رنگی خاصی به محیط ببخشد. تنوع، لطافت، نرمی، تعادل گرما و سرما در همه نقاط، عمر طولانی و ظاهر بسیار زیبای پارکت از عوامل موثر در انتخاب آن بوده است. یکی دیگر از مزایای پارکت؛ قابل ست شدن با هر وسیله ای میباشد؛ مبل، فرش، پرده ها  و حتی کاغذدیواری که سازنده در انتخاب آن نیز دقت به خرج داده است.

این ویلا دارای 4 اتاق خواب است که یکی از آنها در طبقه اول موجود بوده و قابل دسترس به یک سرویس عمومی ایرانی و فرنگی است و مابقی اتاقها در طبقه بالا واقع شده اند. این اتاق دارای یک پنجره ریلی بوده که به حیاط پشتی ویلا اشراف دارد. در این حیاط سه درخت کاشته شده که بالطبع منظره سرسبز و زنده ای را به تصویر میکشند. با عبور از راه پله ای چوبی که از نرده های استیل تشکیل شده، به طبقه دوم این ویلا میرسید که دارای 3 اتاق خواب (یک مستر)، کابینت آشپزخانه، نشیمن بزرگ و یک سرویس عمومی ایرانی و فرنگی است. لازم به ذکر است در فضای راه پله از پنلهای زیبایی استفاده شده که با نور عبوری از نورگیرها؛ سایه روشن های فانتزی زیبایی را پدید آورده است. اتاق اول دارای کاغذ دیواری بوده، به تراس راه داشته و با درب ریلی که دارد مناظر زیبای روبروی ویلا را شاهد خواهید بود. در نشیمن میتوانید از میز بار، بیلیارد و یا فوتبال دستی استفاده نمائید که با درب خروجی که به تراس دارد، ویوی فوق العاده ای را خواهید داشت. یکی دیگر از اتاق ها که با دسترسی به تراس موقعیت بسیار خوبی دارد، مستر بوده و دارای سرویس ایرانی و فرنگی میباشد. در سقف همه این اتاق ها از کناف، نورپردازی مخفی و هالوژن استفاده شده و کفپوش آنها پارکت است. فقط سقف نشیمن از چوب و کناف بوده که طراحی متفاوتی نسبت به بقیه فضاها دارد. یک قفسه ای هم بین دو اتاق قرار گرفته که محل مناسبی برای کتابخانه است. استفاده از کاغذدیواری های سه بعدی که طراحی زیبایی دارند، به اتاقها و نشیمن روح تازه ای بخشیده اند.

این ویلا کاملا مهندسی ساخته شده است و با داشتن سند تک برگ عرصه و اعیان و قرارگیری در موقعیتی جنگلی، بهترین گزینه برای خرید میباشد. چنانچه از این ویلا خوشتان آمده، میتوانید با مشاوران ما در تماس باشید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 377  بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا شمال شهرکی

ویلاطور بهترین ها را برایتان آرزو میکند.

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه