اطلاعات فایل
کد ملک۳۷۷
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۲۵۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۶۰ متر
خواب۳
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهشهرک
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۹,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا شمال شهرکی کد 377

 

بررسی کوتاه

250 متر زمین

260 متر بنا

طراحی تریبلکس

3 خواب (2 خواب مستر)  

4 سرویس بهداشتی فرنگی

یک شاهنشین

سونا خشک

شهرک کوی خصوصی

منظره زیبای تپه و جنگل

منطقه برند

مناسب برای سرمایه گذاری

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه

بصورت تکمیلی با خرید ویلا شمال شهرکی کد 377 آشنا خواهیم شد.

 

اصولا گوش کردن به یک موسیقی خوب،

 

نشان از احترام شما به گوشتان خواهد بود و اگر این عمل تداوم داشته باشد؛ در ضمیر ناخودآگاه شما شنیدن آثار موسیقیایی خوب دیکته خواهد شد. همینطور با مشاهده تصاویر زیبا و عمیق شدن در آن، چشمانتان را به خوب دیدن عادت خواهید داد. حال اگر با من موافق هستید؛ کافیست برای چشمانتان ارزش قائل شده و در آلبوم زیبایی که برایتان تدارک دیدیم، هنر خوب دیدن را به کار ببرید تا در شبکیه چشمانتان نهادینه شود.

شاید شمایی که اکنون برای خرید یک ویلا اقدام کردید، داشتن ویلایی جنگلی با تصورات ذهنی خود را بارها تجسم کرده و تصاویر زیادی را از نظر گذرانده اید. ما در سایت ویلاطور این نوید را به شما میدهیم که دیگر نیاز نیست به جستجو ادامه دهید، چرا که یکی از زیباترین ویلاهای منطقه پیش روی شماست.

ویلای حاضر با 250 متر زمین و 260 متر بنا، دارای طراحی تریبلکس با نمایی کامل از جنس سنگ تراورتن، در شهرکی واقع شده که موقعیت جغرافیایی بسیار مناسبی دارد.پیشنهاد میکنم نگاهی به صفحه خرید ویلا شهرکی بندازین برای بازدید لطفا روی متن آبی رنگ کلیک کنید. این شهرک بر خیابان اصلی بوده و با توجه به نزدیکی و آسفالت بودن جاده؛ عبور و مرور راحتتری به ویلا خواهید داشت. منطقه ای که این شهرک در آن قرار گرفته، از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار بوده و با توجه به برند بودن در بین مناطق دیگر، بسیار حائز اهمیت میباشد. همچنین لازم به ذکر است که این ویلا برای سرمایه گذاری گزینه مناسبی است و فرصتی استثنایی را برایتان به ارمغان می آورد. در این شهرک از چندین قواره زمین و ویلا تشکیل شده که یکی دو ویلا نیز در حال ساخت و ساز میباشند. یکی از مزایای این شهرک؛ وجود همسایگانی است که اکثرا تهرانی نشین و مسافر هستند که با خیال راحت میتوانید از سکونت در کنار این همسایه ها لذت ببرید.

حیاط این ویلا کاملا سنگفرش و دارای دو دروازه ورودی بوده که با عبور از دروازه بزرگ، میتوانید همزمان دو خودرو را در آن پارک نمائید. دو طرف حیاط کاملا نورپردازی شده که به همراه گلها و درختان زینتی، در هنگام شب فضای زیبایی را پدید خواهند آورد. درب ورودی ضدسرقت این ویلا که در قسمت جلوی بنا قرار گرفته، از فضای داخلی کاملا جدا شده و بعبارتی سالن ویلا را بزرگتر نشان میدهد. وجود پنجره های دوجداره UPVC در دو طرف درب ورود؛ عامل ورود نور به فضای داخل هستند. کف سالن از سرامیک پوشیده، دیوار از کاغذ دیواری و سقف بصورت کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن کار شده است. کابینت آشپزخانه از جنس ممبران سفید بوده که با دارا بودن هود، سینک دوقلو، گاز 5 شعله، شیرآلات برند، فضای تعبیه شده برای یخچال و نورگیر؛ محیط طبخ مناسبی را برایتان فراهم کرده است. یک اتاق خواب مستر در طبقه اول موجود بوده که از دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بهره برده است.

راه پله و نرده چوبی در گوشه ای از سالن ویلا واقع شده که مشرف به طبقه دوم میباشد. با ورود به این طبقه با نشیمن نسبتا بزرگی روبرو میشوید که به تراس راه داشته و میتوانید ویوی زیبای دشت و جنگل را نظاره گر باشید. تعداد 3 اتاق خواب، 1 شاهنشین و 4 سرویس بهداشتی در این ویلا، نشان از آن است که سازنده با طراحی چنین ابعادی از بنا سعی داشته تا برای هر طبقه؛ اتاق ها و سرویس های مجزایی قرار داده و استفاده را برای افراد آسان گرداند. لازم به ذکر است که در هرکدام از این اتاق ها یک سرویس بهداشتی فرنگی موجود بوده که افراد مسن و خردسال به راحتی میتوانند از آن استفاده نمایند و یک سرویس بهداشتی عمومی نیز در طبقه دوم موجود بوده که کاملا مناسب برای افراد مهمان است.

استفاده از کمد دیواری در یکی از اتاق ها و داشتن سونا خشک؛ از دیگر ویژگی های این ویلا محسوب میشوند. شاهنشین و آشپزخانه ای MDF در طبقه سوم این ویلا قرار گرفته که برای ایام گرم سال کاملا مناسب است. آلاچیق بسیار زیبایی در این طبقه ساخته شده که با اشراف به مناظر زیبای اطراف؛ حس خوشایندی به شما دست میدهد.

اگر این ویلا به سلیقه تان نزدیک است و احساس رضایتی به شما دست میدهد، پس بهتر است دست به کار شده و از همین الان با تماس به همکاران ما، مشاوره گرفته و اقدام به خرید نمائید.

تیم ویلاطور بهترین ها را برایتان آرزو میکند.

 

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 374 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

 

فروش ویلا شمال شهرکی

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه