اطلاعات فایل
کد ملک۳۸۵
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۲۵۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۸۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

فروش ویلا در چمستان 385


بررسی کوتاه

250 متر زمین

180 متر بنا

دوبلکس

نما سنگ

3 خواب (یک خواب مستر)

هر سه خواب بالا

سرویس مستر+سرویس مجزا

دارای باربیکیو

ویوی زیبای شالیزار و جنگل

دربست

سند شورایی+پروانه ساخت

فاصله تا جنگل 800 متر

فاصله تا دریا 25 دقیقه

فاصله تا شهر 15 دقیقه

خرید اقساطی


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

فروش ویلا در چمستان کد 385 آشنا خواهیم شد.


دوبلکس، سه خواب بالا!


در تماسی که خریداران با تیم ویلاطور دارند گاهی اذعان میکنند که دنبال ویلایی میگردند که دوبلکس بوده و تمام اتاق خوابها در طبقه بالا قرار داشته باشند. این ویلا بهترین گزینه برای چنین افرادیست. ویلایی سه خواب که یک خواب آن مستر بوده و دارای یک سرویس بهداشتی عمومی ایرانی و فرنگی در طبقه اول میباشد. در تمام این اتاقها کاغذ دیواری کار شده و با انتخاب نوع و طرحی که بکار رفته، رنگ و لعاب خاصی به فضای داخلی اتاقها بخشیده است.

این ویلا دارای نمایی کاملا سنگ با 4 ستون برافراشته است که در پای ستونها بوسیله چراغهایی نورپردازی شده و زیبایی مسحورکننده ای دارد. لذت دیدن این ویلا در شب را از دست ندهید. همانطور که استفاده از هالوژن ها و نورپردازی های مخفی در فضای داخلی سالن بسیار چشم نواز هستند، در حیاط نیز با چراغ هایی که بر روی ستون دروازه و دیوار قرار گرفته اند شاهد زیبایی چشمگیری خواهید بود.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه فروش ویلا در چمستان مراجعه کنید. برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

محوطه ویلا پوشیده از انواع درختان زینتی و سرسبز است که به مرور با رشد این درختان، جلوه قشنگی به حیاط میبخشند. محیط پر از گل و گیاه حیاط و در راستای آن ویوی زیبای شالیزار و جنگل؛ حس طراوت خاصی به این ویلا داده که اطمینان میدهیم از خرید آن پشیمان نخواهید شد.

کفپوش حیاط کاملا از سنگ بوده و تمام دیواره های حیاط نیز سنگکاری شده است. همچنین باربیکیو، سکوی مربوط به آلاچیق و دور تا دور باغچه با سنگ درست شده است. این ویلا دارای یک دروازه ورودی بزرگ است بعلاوه اینکه میتوان 2 خودرو را در حیاط پارک کرد.

درب ورودی ضدسرقت، دو پنجره قدی، سقف کناف با نورپردازی های مخفی و هالوژن، لوستر، کف سرامیک براق، قرنیز و کاغذ دیواریهای متنوع از ترکیب رنگی زیبایی پیروی کرده اند که باعث گرمتر نشان دادن فضای داخلی سالن شده اند. متراژ سالن و آشپزخانه حدودا 55 متر بوده که دست شما را برای تزئین هرچه زیباتر مبلمان داخلی باز نگه میدارد. کابینت MDF، سینک دوقلو، فضای تعبیه شده برای یخچال و نورگیر از موجودیت های آشپزخانه هستند.

راه پله گردان چوبی با نرده های استیل، مسیر ورود به طبقه دوم است. طبقه ای که شامل 3 اتاق خواب بوده و هرکدام با ویویی فوق العاده از محیط که بسیار زیبا و چشمگیر هستند. دوتا از این اتاقها به تراس راه داشته و دیگری به فضای پشت ویلا ویو دارد. ابعاد این اتاقها حدودا 12 متری بوده و کاملا مناسب برای قرار دادن تخت و وسایل دیگر است.

این ویلا با فاصله 25 دقیقه ای از دریا در منطقه ای قرار گرفته که دارای آب و هوای بسیار مناسبی است. اولا از رطوبت دور بوده که کاملا مفید برای کسانیست که درد مفاصل دارند، ثانیا با قرارگیری در کنار جنگل مناسب برای افرادیست که از طبیعت لذت میبرند و تا فرصتی پیش می آید به دامان طبیعت میروند. همچنین این ویلا تا شهر فاصله کوتاهی دارد بطوریکه برای رسیدن به امکانات رفاهی با فاصله ای 2 کیلومتری از شهر با خودرو براحتی میتوانند به آن دست پیدا کنند.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 379  بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا در چمستان

ویلاطور بهترین ها را برای شما آرزو میکند.

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه