اطلاعات فایل
کد ملک۳۷۹
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۲۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۸۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا در چمستان 379


بررسی کوتاه

200 متر زمین

180 متر بنا

ویلای دوبلکس با نمای سنگ تراورتن

دارای 3 اتاق خواب و 2 سرویس بهداشتی

پنجره دوجداره UPVC

سیستم هوشمند صوتی و پکیج

کابینت AGT ترک و آسمان مجازی

محوطه سازی شده با آبنمای سنگی

دارای کنتور آب، برق و گاز

دارای پایان کار

شهرکی

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه

بصورت تکمیلی با خرید ویلا در چمستان کد 379 آشنا خواهیم شد.

 

ویلایی در ابتدای شهرک؛ شهرکی در انتهای روستا!

 

در این مقاله میخواهیم شما را با ویلای دوبلکسی آشنا کنیم که با توجه به داشتن ویوی زیبای کوهستان و جنگل؛ در شهرکی با قدمت چندین ساله ساخته شده که حدود 40 ویلا را در خود جای داده است. شهرکی با گیت ورودی و نگهبانی 24 ساعته که ضامن خوبی برای امنیت ویلای شماست. این ویلا در همان ابتدای شهرک واقع شده که مسیر راحتی را برای رسیدن به آن طی خواهید کرد. ویلایی دوبلکس با نمایی کامل از سنگ تراورتن؛ دارای 3 اتاق خواب و دو سرویس بهداشتی که تمام انشعابات و کنتور آب، برق و گاز آن نصب شده و با داشتن جواز پایان کار؛ عملا تمام کار شده و آماده برای خرید است.

پیشنهاد میکنم نگاهی به صفحه خرید ویلا در چمستان بندازین برای بازدید لطفا روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

این ویلا دارای زمینی 200 متری بنایی 180 متری، در منطقه ای جنگلی واقع شده که از روی تراس آن به راحتی میتوانید تمام زیبایی جنگل و کوه را مشاهده بفرمائید. طبقه بالا از نشیمن نسبتا بزرگی تشکیل شده که با درب های شیشه ای از تراس جدا شده که با عبور از آنها میتوانید احساس خوبی را از طبیعت اطراف بدست آورید. همچنین این ویلا از پنجره های دوجداره UPVC تشکیل شده، بعلاوه سیستم هوشمند صوتی و پکیج، کابینت هایگلاس AGT تُرک و آسمان مجازی از دیگر امکانات آن محسوب میشوند.

حیاط این ویلا کاملا سنگفرش بوده، قسمتی از حیاط با گل و درختان زینتی سرسبز تزئین شده، وجود چراغهای شب نما برای روشنایی حیاط و آبنمای سنگی زیبایی که باعث مرطوب نگه داشتن محوطه میشود، از دیگر موجودیت های این ویلا میباشند. درب ورودی ضدسرقت، کف سالن پوشیده از سرامیک براق، سقف کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن، کاغذ دیواری، راه پله چوبی، آشپزخانه، کمد دیواری، سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، حمام و دیگر امکاناتی که در این ویلا بکار گرفته شده همگی با هارمونی زیبای ویلا که سازنده توانسته به خوبی از تمام فضاهای موجود استفاده کند؛ تلفیق گشته است.

برای آن دسته از عزیزانی که ابعاد اتاقها برایشان مهم بوده لازم به گفتن است که اتاق خواب طبقه پایین 9 متری و دو اتاق خواب طبقه بالا 12 متری میباشند. انتخاب رنگهای سفید و آبی کمرنگ برای این اتاق ها مناسب بوده چرا که با نحوه قرارگیری درست وسایل؛ چیدمان زیبایی را خواهید داشت و فضای به نسبت بزرگی را خلق خواهید کرد. ورودی اتاق را خالی بگذارید تا فضای بیشتر و بزرگتری را ایجاد کرده و با نصب آینه میتوانید به این فضا روح داده و زیبایی بصری اتاق را بسط دهید. قرار دادن عکسها و تابلوها بر روی دیوار اتاق خواب هایی که این ابعاد را دارند زیاد مناسب نیست و باعث شلوغی میشوند. بنابراین سعی شود از وسایل ضروری و به اندازه استفاده کنید تا از فضای موجود بهترین استفاده را ببرید.

همانطور که بیان شد این شهرک در انتهای روستا قرار گرفته که با جاده اصلی 1.5 کیلومتر فاصله دارد و با فاصله 1 کیلومتری از جنگل، دارای طبیعتی بکر و دیدنی است. همچنین این ویلا با دریا حدود 25 کیلومتر فاصله داشته که با توجه به جنگلی بودن این منطقه؛ از رطوبت کاملا دور خواهید بود و آب و هوای گرم و خشکی را خواهید داشت.

در پایان از فرصتی که برای خواندن این مطلب صرف کردید تشکر میکنیم و امیدواریم بتوانیم مشاور خوبی برای خریدتان باشیم.

 

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 360 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید

 

خرید ویلا جنگلی چمستان

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه