اطلاعات فایل
کد ملک۳۷۲
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۴۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۳۲۰ متر
خواب۴
حمام۴
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۴
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۹,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا لوکس چمستان کد 372

 

بررسی کوتاه

400 متر زمین

320 متر بنا

نما سنگ تراورتن

4 اتاق خواب مستر

شومینه و TV Wall

آلاچیق ست با ویلا

ویوی فوق العاده شالیزار و جنگل

روف گاردن

دوربین مداربسته

محیط شهرکی

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه

بصورت تکمیلی با خرید ویلا لوکس چمستان کد 372 آشنا خواهیم شد.

 

اگر دنبال ویلایی با بهترین شرایط دسترسی اعم از:

امکانات رفاهی، جاده اصلی، فضای سبز و جنگل میگردید و یا ویلایی که از نظر زیبایی، ساخت، امنیت و سرمایه گذاری شرایط فوق العاده ای داشته باشد؛ از صفر تا صد خرید ویلا لوکس چمستان کد 372 همراه ما باشید. همانطور که از تصاویر پیداست؛ این ویلا با نسخه شبیه به خود که در کنارش قرار گرفته در منطقه جنگلی و خوش آب و هوای یکی از روستاهای سرسبز استان مازندران بنا شده که زیبایی چشمگیری دارد. به مناظر شالیزار، جنگل و تپه های اطراف آن نگاه کنید تا از این طبیعت زیبا لذت ببرید. بوی خوش درخت بلوط و عطر ناب خزه های آن که از نوع خاصی به شمار آمده؛ شما را سرمست میکند. این خزه ها عموما بر روی درختان کاج رشد میکنند و دارای ارزش بسیار بالایی میباشند بطوریکه در صنعت عطرسازی از مرغوب ترین و خوش رایحه ترین عطرها محسوب میشوند.

بوی خوش شالی را در اواخر بهار و روزهای گرم تابستان بیشتر استشمام کرده و فرآیند به عمل رسیدن محصولات کشاورزان پرتلاش را از نزدیک مشاهده خواهید کرد. بهترین خبر را میتوان به خرید باکیفیت و به قیمت محصولات کشاورزی از زارعان این منطقه اشاره کرد که بر روی سفره تان میتوانید از برنج معطر شمالی استفاده کنید. این خرید ممکن است جهت سرمایه گذاری نیز صورت گیرد و چه بسا با خرید مستقیم از کشاورزان، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید.  یکی دیگر از پوئن های مثبت این ویلا؛ شهرکی بودن آن است. ویلاهایی لوکس و برند که از موقعیت مکانی بسیار خوبی بهره مندند و با وجود دوربین مداربسته و استقرار در شهرکی که در حال تکمیل است؛ احساس امنیت بیشتری به ساکنین میدهند و به مرور بر ارزش و اعتبار این ویلاها می افزایند.

این ویلا تا جاده اصلی آمل – چمستان حدود 4 دقیقه (با خودرو) فاصله دارد و با فراهم بودن امکانات رفاهی و فروشگاه، سهولت در تهیه وسایل مورد نیاز اولیه را امکانپذیر میکند. این منطقه تهرانی نشین، هر روز به تعداد ساکنینش افزوده میشود و با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و تورم سالیانه؛ مطمئن باشید از معامله و خرید این ویلا سود خواهید کرد. 400 متر زمین ویلا و 320 متر بنا؛ شما را در فضای دلباز و بزرگی قرار داده که از اقامت در آن لذت خواهید برد. ساخت آلاچیق هایی شبیه به "حافظیه شیراز" و محوطه سازی سبزآرایی که طراوت و شادابی را انتقال میدهند، مناظر بسیار زیبایی را خلق کرده اند. سنگفرش حیاط، آبنما، چراغهای شب نما، کاشت درختان کاج، لاوسون، شمشاد و تزئین گلهای رنگارنگ؛ حاصل از تلاشهای طراح خوش ذوق ویلاست. اگر از دیدن مناظر زیبای این ویلا به وجد آمده اید، پس ما را در ادامه همراهی کنید. ویلا دارای نمایی دوبلکس و تماما سنگ، با بهترین معماری و مصالح ساخت در اختیار شما قرار گرفته و با امکان "روف گاردن" از رنگ و بوی بالایی برخوردار است. Roof Garden یا بام باغ و یا باغ در بام، نوعی فضای سبز است که بر روی بام و تراسها طراحی میشود و شامل: گیاهان سبز، آلاچیق، باغ، محصولات کشاورزی، سایه بان، آبنما و ... میباشد. در حیاط ویلا امکان پارک 3 خودرو بصورت همزمان وجود داشته و با دروازه ورودی نفر رویی که دارد؛ به راحتی مسیر دو دروازه از هم جدا میشود. دو سردیس شیر که نمادی ایرانی است، در ابتدای راه پله ی ورود به سالن واقع شده اند که نشانی از تمدن غنی ماست و غرور ملی ما را به تصویر میکشند.

این ویلا گنجایش آن را دارد که بعنوان یک نمایشگاه هنری و یا موزه از آن استفاده شود بطوریکه حتی اگر تصاویر و یا آثار قدیمی در آن قرار ندهید، خود به تنهایی یک اثر ماندگار و دیدنیست. برای کسانی که علاقه به تاریخ و گذشته سرزمین خود دارند، پیشنهاد میشود از اشیا و تابلوهای قدیمی برای دکوراسیون داخلی استفاده نمایند.  کف سالن از سرامیک سفید پوشیده شده و بخشی از آن مشکی و دارای طرح میباشد. این تفاوت رنگها در کف سالن باعث شده تا هارمونی زیبایی خلق شود؛ بطوریکه این سرامیک های نواری و سیاه، با قاب مشکی درب ورودی ضدسرقت و پنجره های دوجداره UPVC به همراه قرنیزهای گوشه سالن و پای ستون ها، ترکیب زیبایی را بوجود آورده اند. سقف سالن بسیار زیبا گچکاری شده و به همراه نورپردازی های مخفی هالوژن و لوستر؛ ترکیب خوش فرمی را تشکیل داده اند.

همچنین بخشی از سقف این واحد خالی بوده و درواقع نمای تراس داخلی طبقه دوم محسوب شده که از طریق لوستر بسیار بزرگی این فضا پر شده است. باتوجه به وجود چندین پنجره در طبقه اول و پنجره های طبقه دوم که نور آن در فضای سالن پخش شده؛ میتوان گفت به راحتی میتوانید از مصرف زیاد برق جلوگیری نمائید. متراژ سالن ویلا حدود 70 متر است و باتوجه به فضای قابل توجهی که دارد، به همراه شومینه، TV Wall و کاغذ دیواری از موجودیت های خاصی برخوردار بوده، همچنین با دکوراسیون و تزئینات زیبایی که در آینده صورت خواهید داد، از انرژی حاصل از آن بیشتر لذت خواهید برد.  کابینت آشپزخانه این ویلا از جنس ممبران سفید بوده که با تلفیق هود، گاز 5 شعله، سینک دوقلو، شیر آب برند و فضای تعبیه شده برای یخچال؛ پس زمینه مناسبی برای چینش ظروف و وسایل آشپزخانه به حساب می آیند. این آشپزخانه مخصوص برای بانوی هنرمند ایرانیست؛ پس هود را خاموش کنید تا از عطر و بوی خوش غذا سرمست شوید.

یک اتاق خواب در این طبقه وجود دارد که دیوارهای آن از کاغذ دیواری پوشیده شده و دارای کمد دیواری و درب ریلی رو به حیاط پشتی است. روبروی این اتاق، یک سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی به همراه دوش حمام قرار دارد که مناسب برای افراد سالمند، خردسال و مهمان میباشد. از طریق راه پله های سنگ کاری شده با نرده های استیل به سمت طبقات بالا بروید. در همان ابتدا با نشیمنی روبرو خواهید شد که میتوانید از پشت نرده های آن به سالن طبقه اول دید داشته باشید. یک آشپزخانه کوچک نیز تعبیه شده که مناسب برای افراد طبقه بالا میباشد. 3 اتاق خواب در این طبقه موجود است که همگی مستر بوده و 2 تا از این اتاق ها به تراس روبروی حیاط دسترسی داشته و ویوی فوق العاده و بسیار زیبای شالیزار، تپه ها و جنگل را خواهید داشت. همچنین اتاق سوم نیز دارای تراس بوده که به مناظر پشت ویلا اشراف دارد. دیوار اتاق ها از کاغذ دیواری پوشیده شده و با امکان کمد دیواری و سرویس بهداشتی (فرنگی و وان) که از مرغوب ترین و زیباترین کاشی ها بهره برده، یک موقعیت بسیار عالی را فراهم آورده است.

لازم به ذکر است با مراجعه به پشت بام این ویلا میتوانید از روف گاردن آن نیز استفاده نمائید و مطمئنا احساس خوبی خواهید داشت زمانیکه در بین باغچه و گلهای رنگارنگ روی سقف این ویلا حضور پیدا میکنید. اطراف این ویلا را طبیعت سرسبز فرا گرفته و از همان بدو ورود با درختان کاجی که کنار دروازه ویلا و در پیاده رو کاشته شده اند روبرو میشوید؛ شاهد این زیبایی و جذابیت خواهید بود. پیشنهاد تیم ویلاطور به شما این است که از فرصت پیش آمده نهایت استفاده را ببرید و با خرید این ویلا، هم خودتان لذت ببرید و هم از دوستان و مهمانان خود به خوبی پذیرایی کنید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 359 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا چمستان استخردار

همچنین برای بازدید موارد مشابه میتونید از صفحه خرید ویلا لوکس در چمستان بازدید کنید. برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه