اطلاعات فایل
کد ملک۳۵۹
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۴۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۴۲۰ متر
خواب۴
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۴
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۸,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا چمستان استخردار 359

 

بررسی کوتاه

400 متر زمین

420 متر بنا

تریبلکس

استخر و جکوزی

ویو جنگل و کوهستان

شهرک برند

امنیت بالا

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما  همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت  تکمیلی با

خرید ویلا چمستان استخردار  کد 359 آشنا خواهیم شد.

 

اگر بخواهیم یکی از بهترین و پرقدرت ترین  منطقه برای خرید ویلا را به شما معرفی کنیم، همین منطقه ای است که ویلای حاضر در آن 

بنا شده است. منطقه ای که در دل زیباترین جنگل های استان مازندران واقع شده و با عبور از آن میتوانید طراوت و سرسبزی را به دو دیده نظاره گر باشید. اگر مشتاق به داشتن ویلایی جنگلی هستید، ویلایی که از امکانات کاملی برخوردار بوده و در شهرکی برند قرار گرفته باشد، مطمئن باشید با یکی از بهترین ویلاهای منطقه آشنا شده اید.  همچنین اگر از جانب دیگری همچون سرمایه گذاری به آن بنگرید، بدون شک در آن موفق خواهید بود. برای آشنایی بیشتر ئبا این ویلا، شما را دعوت میکنیم در ادامه با ویلاطور همراه باشید.

خرید ویلا چمستان استخردار همانطور که گفته شد این ویلا در  شهرک بنام و بزرگی واقع شده که دارای ویلاهای سطح بالای زیادی است و  با داشتن نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی، از امنیت  فوق العاده ای برخوردار میباشد. 400 متر زمین و 500 متر بنا  با طراحی تریبلکس و جنسی پوشیده از سنگ تراورتن؛ این  ویلا را در شمار یکی از بزرگترین ویلاهای منطقه قرار داده است. دو ستون بزرگ که تاج بلند آن رابا پایه ستونهای قرص ویلا متصل کرده و صلابت خاصی را به آن بخشیده است.

این ویلا دارای محوطه سازی زیبا و چشم نوازی است که انبوه  گلها و درختان سیکاس، کاج، لاوسون و شمشاد را در خود جای داده و با وجود فواره آبی که در بین این ترکیب قرار گرفته، ترنم قطرات آب را در فضای باغچهخواهید شنید. هرکدام از ویلاهای این شهرک در بن بستی واقع شده و پلاک بندی شده اند و با توجه به بزرگی این شهرک، از بابت دسترسی به آن راحت هستید. این ویلا دارای حیاطی پوشیده از سنگ و دو دروازه ورودی بزرگ و  کوچک بوده که با عبور از دروازه بزرگ آن میتوانید همزمان دو خودرو را در حیاط پارک نمائید. روی دیوارهای حیاط، در پای ستونها، روی تاج و بنای ویلا از نورپردازی زیبا و گرمی استفاده شده که عمارت را در هنگام شب؛  روشن نگاه میدارد. درب ورودی ویلا ضدسرقت میباشد و با گذر از آن، به سالنی خواهید رسید که بسیار بزرگ بوده و در نگاه اول به چند وجه زیبا از این سالن برخورد خواهید کرد. آینه ای بزرگ که در سمت چپ دیواره ی سالن کار شده و دارای قابی از چوب میباشد؛ به همراه دیوار آماده ای که با پوشش کاغذ دیواری در سمت  راست سالن قرار گرفته؛ جایگاه مناسبی برای نصب تلویزیون (TV Wall) خواهد بود. در این قسمت با دیزاین مبل و فرش، نیز میتوانید طراحی داخلی زیبایی را رقم بزنید. هالوژنهای بزرگ و نور مخفی زیبایی که در سقف کناف این سالن کار شده، چشمها را به خود خیره میکند. کف پوشیده از سرامیک، پنجره های قدی دوجداره، سیستم سرمایشی و گرمایشی (شوفاژ)، بعلاوه آشپزخانه ای فوق العاده زیبا که در انتهای سالن طراحی شده است. این  آشپزخانه دارای دیواره ای با طرح آجر و کابینت هایگلاس، نورگیر، سقف  آسمان مجازی، سینک دوقلو، گاز 5 شعله و فضای تعبیه شده برای  یخچال میباشد که محیطی شایسته برای بانوی هنرمند ایرانیست. 

استخر سرپوشیده و جکوزی از دیگر امکانات این ویلا بوده که بر اهمیت آن می افزاید.

 با آشنایی از فضای بزرگ و موجودیتهای طبقه اول،  از طریق راه پله های گردان تمام استیل  و زیبای آن به طبقه دوم میرویم که دارای کف سالنی از پارکت بوده  و با درب ورودی شیشه ای و شیکی که به تراس ویلا راه دارد، عاشق این  طبقه خواهید شد. با پنجره های دوجداره و شوفاژهایی که در این  سالن کار شده، محیط گرمی را خواهید داشت. در این طبقه آشپزخانه ای  البته کوچک در کنار راه پله تعبیه شده، از هالوژن و نورپردازی مخفی در  سقف سالن کار شده و باتوجه  به براق بودن وسایل موجود، مطمئنا با اضافه شدن مبلمان و ابزار جدید؛ محیط زیبایی را خلق خواهید کرد.

این طبقه دارای 4 اتاق خواب بوده که سه تا از این اتاقها مستر میباشند. سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی، دوش و شیرآلات برند و آسمان مجازی از امکانات سرویسی هر یک از اتاقها میباشند. در طبقه تریبلکس این ویلا، آشپزخانه دیگری نیز تعبیه شده که با دیواره طرح آجر و  امکانات سینک ظرفشویی و کابینت، از سهولت دسترسی خوبی برخوردار است. مناظر بیرونی این ویلا بسیار زیبا بوده و اگر در آلاچیق طبقه سوم آن قرار  بگیرید کوهستانه ای اطراف و درختان سرسبز را مشاهده خواهید کرد. نشستن زیر کرسی آلاچیق و نوشیدن چای گرم و تماشای کوه های برفی را از دست ندهید. اگر میخواهید با این ویلا خاطرات خوبی را رقم بزنید، میتوانید حتی با معاوضه ماشین و یا زمینی در چند شهر استان مازندران؛  اقدام به خرید این ویلا نمائید.

امیدواریم با مشاوره بهترین ویلاها، خانه امن و دلخواهی را برایتان به ارمغان آوریم.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 351 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا کاخ چمستان

همچنین برای بازدید موارد مشابه میتونید از  صفحه خرید ویلا چمستان استخردار بازدید کنید. برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه