اطلاعات فایل
کد ملک۳۸۲
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۱۸۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۴۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهباغ
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۳,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا در چمستان 382


بررسی کوتاه

180 متر زمین

130 متر بنا

نما رومی سفید

نیم پیلوت

3 خواب (2 خواب مستر)

محوطه سازی شده

پارکنیگ مسقف

ویوی زیبای باغی

2 دقیقه فاصله تا جنگل

7 دقیقه فاصله تا شهر

30 دقیقه فاصله تا دریا

سندشورایی+پروانه ساخت

ملک شمالی

دربست

خرید اقساطی


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا در چمستان کد 382 آشنا خواهیم شد.


ای سبزترین! سیمای تو سین هشتم سفره ماست


ویلایی نما رومی سفید اما سبز! این ویلا با صورت و سیمای زیبایی که دارد در دل سرسبزترین محیط جنگلی واقع شده است. ویلایی نیم پیلوت که طرفداران زیادی داشته و در حدود قیمتی خود بسیار با ارزش است. این ویلا با 180 متر زمین و 140 متر بنا، حدود 2 کیلومتر تا جنگل های چمستان فاصله داشته و با فاصله کوتاهی که تا شهر دارد، از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است. همچنین مسافت این ویلا تا دریای محمودآباد حدود 22 کیلومتر بوده که با فاصله از رطوبت و شرجی دریا، دارای آب و هوایی بسیار مطلوب میباشد.

برای بازدید موارد مشابه میتونید به صفحه خرید ویلا در چمستان مراجعه کنید. برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

این ویلا دارای 3 اتاق خواب میباشد که یکی از آنها در طبقه پایین، دیگری با اختلاف سطحی که با راه پله بوجود آمده در طبقه بعدی و دیگری نیز با چند پله بالاتر در طبقه فوقانی قرار گرفته است. اشتباه نکنید، این ویلا تریبلکس نیست؛ بلکه سازنده با طراحی که انجام داده هر یک از اتاق ها را در نقشه نیم پیلوت این ویلا به زیبایی جای داده است.

کف سالن ویلا سرامیک براق بوده، درب ورودی ضدسرقت، سقف کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن، کاغذ دیواری، کابینت و آشپزخانه MDF، سینک دوقلو و پنجره ای نورگیر که به فضای پشت ویلا دید دارد. کاشی طرحداری که در آشپزخانه بکار گرفته شده، ترکیب رنگی زیبایی را بوجود آورده بطوریکه با طرح و رنگ MDF و زمینه سفید دیوار تلفیق شده و هارمونی زیبای رنگی خاصی را تشکیل داده است.

یک اتاق در این طبقه موجود بوده که مستر است. پنجره ای داشته که به ویوی زیبای باغ های اطراف اشراف دارد که اتاقی مناسب برای سالمندان و کودکان میباشد. با عبور از راه پله چوبی به سراغ طبقه دوم میرویم که به تراس دسترسی داشته و دارای چشم انداز بسیار زیبایی است. با عبور از چند راه پله به اتاق سوم میرسیم که آن نیز مستر بوده و دارای سرویس فرنگی و دوش میباشد.

سازنده با بکارگیری از کاغذهای دیواری سعی کرده طبیعت رنگی خاصی به فضای داخلی اتاقها و سالن ببخشد که تاثیر بسیار بالایی در روحیه ساکنین خواهد داشت. تغییر این طرح ها و یا استفاده از پوسترهای سه بعدی، دستتان را برای تغییر روحیه خود باز میگذارید و امیدواریم همیشه حال دلتان خوش و اوضاع بر وفق مرادتان باشد.

در حیاط این ویلا میتوانید دو خودرو را پارک نمایید و همچنین با پارکینگ مسقفی که دارد، جایگاه ماشین سوم را مشخص میکند. کف حیاط سنگریزه است و در اطراف آن از درختان کاج لاوسون کامیس، سیکاس، گلهای ذینتی و شمشاد استفاده شده است. روی ستون های دیوار این حیاط با چراغ های شبنما کار شده که نوربخش فضای حیاط میباشد. دو دروازه ورودی بزرگ و کوچک نیز تعبیه شده که برای عبور خودرو و افراد است.

از آنجا که این ویلا دارای نمایی سفید است، هیچوقت نگران رنگ تکراری آن نخواهید شد و چنانچه قصد داشتید بعد از مدتها دستی به سر و شکل ویلا بکشید، کافیست یکبار آن رنگی که مدنظر خودتان است به آن بزنید و ویلایتان را مثل روز اول نو کنید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 376  بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا چمستان شهرکی

ویلاطور همیشه بهترین و زیباترینها را به شما پیشنهاد میکند.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه