اطلاعات فایل
کد ملک۳۷۶
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۲۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۳۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۳,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

خرید ویلا چمستان شهرکی 376


بررسی کوتاه

200 متر زمین

130 متر بنا

3 خواب (2 خواب مستر)

شهرکی

منظره تپه، کوهپایه، جنگل و شالیزار

 

 بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه

بصورت تکمیلی با خرید ویلا چمستان شهرکی کد 376 آشنا خواهیم شد.

 

با شروع هر فصل و با ورود به مناطق جنگلی همواره این زیباییست که خودنمایی میکند و بیننده را سر ذوق می آورد. چه فصل بهار یا تابستان باشد که روح آدمی را زنده میکند و یا چه پاییز برگ ریز و یا زمستان برف ریز باشد. این جنگل است که با هر نوع بالاپوشی به زندگیتان رنگ بخشیده و حال و هوایش سرمستتان میکند. اگر از جنگل دور هستید و دلتان برای مناظر سرسبز جنگل و شالیزار پر میزند، به انتخاب ویلایی که اکنون روی آن دست گذاشته اید تبریک میگوئیم. مناظر دیدنی تپه و جنگل از پشت پنجره به شما چشمک میزنند؛ کافیست پرده را بصورت کامل کنار زده و از این بهشت روی زمین لذت ببرید. ویلای حاضر در موقعیتی کاملا جنگلی بنا شده و با دسترسی آسانی که به جنگل خواهید داشت، از رطوبت و هوای شرجی دور بوده و به کوهپایه و دشت پر از گل و درخت نزدیک خواهید بود. اگر موافق هستید تا با یکی از زیباترین ویلاهای جنگلی آشنا شوید، پس با ما همراه باشید.

خرید ویلا چمستان شهرکی کد 376 با طراحی نیم پیلوت و نمایی کاملا سنگ به همراه تاجی بلند در ابتدای محله ای خوشنام با موقعیتی شهرکی بنا شده که مناسب برای افرادیست که حاضرند سکونت دائم داشته باشند. ویلایی با 200 متر زمین و 130 متر بنا، با قیمتی کاملا مناسب قابل ارائه است که چنانچه از دوستداران منابع طبیعی و مخصوصا جنگل هستید این ویلا را به شما پیشنهاد میکنیم.

همانطور که گفته شد این ویلا در شهرکی واقع شده که در حال تکمیل است و روز به روز بر ارزش زمین و املاک آن افزوده میشود. پس از ورود به این ویلا که دارای دو دروازه است، حیاطی با کفپوش سنگ را مشاهده خواهید کرد و فضای سرسبزی که با شروع فصل گرم سال؛ زیبایی خاصی به محیط میبخشند. البته گلها و درختان همیشه سبز کاج، سیکاس و شمشاد در هر فصلی از سال محوطه ویلایتان را زیبا جلوه میدهند. در حیاط میتوانید یک خودرو را پارک کرده و با وجود پارکینگ مسقف؛ خودروی دیگری نیز قابل پارک است.

زمانی که وارد فضای سالن ویلا میشوید با این موجودیت ها روبرو خواهید شد: درب ورودی ضدسرقت، پنجره دوجداره UPVC، سالنی با سرامیک پولیش براق، سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن و لوستر، کاغذ دیواری، راه پله چوب روسی، کابینت و آشپزخانه MDF، هود، گاز 5 شعله، سینک دوقلو، نورگیر و فضای تعبیه شده برای یخچال.

یک اتاق خواب در طبقه پایین قرار دارد که دیواره آن از کاغذ دیواری پوشیده شده و با وجود یک سرویس بهداشتی ایرانی دارای قابلیت مستر میباشد. رنگ زیبا و کیفیت خوب کاشی ها به همراه شیرآلات برند در سرویس بهداشتی، هارمونی شکیلی را خلق کرده است. پنجره این اتاق رو به حیاط ویلا میباشد که مناظر تپه و جنگل را خواهید داشت. از طریق راه پله چوبی به طبقه بالا مشرف میشوید که به دو اتاق خواب دسترسی خواهید داشت.یکی از اتاق ها به تراس راه داشته که منظره شهرک و جنگل را دارا بوده و اتاق خواب دیگر به منظره پشت ویلا که محیطی کاملا شالیزاری است، دسترسی دارد. ضمنا یکی از این اتاق ها مستر است که از سرویس بهداشتی فرنگی بهره برده است.

لازم به ذکر است با توجه به موقعیت بسیار خوب این منطقه و همجواری آن با جنگل و جاده اصلی؛ این ویلا بسیار مورد بازدید قرار خواهد گرفت و باتوجه به قیمت آن، در صورت درخواست خیلی سریع میتوانید اقدام به خرید نمائید. و در آخر از فرصتی که برای خواندن این مطلب قرار دادید بسیار متشکریم.

 

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 366 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

 

خرید ویلا شمال شهرکی

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه