اطلاعات فایل
کد ملک۴۱۷
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۳۷۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۳۰۰ متر
خواب۴
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۵,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا جنگلی در شمال 417

 

بررسی کوتاه

370 متر زمین

300 متر بنا

ویلا تریبلکس

نما سنگ

4 خواب (2 خواب مستر)

2 سرویس بهداشتی مجزا

ویوی 360 درجه فوق العاده از جنگل و کوه

کابینت و کانتر MDF

دارای دو تراس

راه پله گردان هیجان انگیز مشرف به روف

دارای کمد دیواری

فاصله تا امکانات رفاهی 5 دقیقه

فاصله تا شهر چمستان 20 کیلومتر

فاصله تا دریا محمودآباد 40 دقیقه

فاصله تا دریا نور 50 دقیقه

جهت شمالی

ملک دربست 

اقساطی

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا جنگلی در شمال کد 417 آشنا خواهیم شد.


دریا خیلی دور؛ جنگل خیلی نزدیک!


تنها جایی که با فاصله 40 کیلومتری از ساحل میتوانید منظره دریا را داشته باشید؛ بالاترین ارتفاع از دامنه جنگل و کوه است. ویلایی که با دارا بودن یک بنای تریبلکس و روف دلنشین، جنگل را در کف دست خود جای داده و دریا و شهر را در دورنمای تصویر خود دارد. کافیست به تصاویر این ویلا نگاهی بیندازید تا به چشم خود این حقیقت انکار نشدنی را دریابید. آنقدر طبیعت اطراف این ویلا دیدنیست که 360 درجه فقط زیبایی مشاهده میکنید. به درختان و مرکبات ضلع شمالی ویلا نگاه کنید که نهر کوچکی از میان آن رد شده و صدای دلنشینی دارد. منظره باغ، خود بخشی از ویوی ابدی این ویلا محسوب میشود چرا که ویلایی در آن ساخته نخواهد شد و همواره اکسیژن و هوای پاک تولید خواهد کرد. کمی سرتان را بالا بیاورید و به خانه ها و ویلاهای ساخته شده در پایین دست خود نگاه کنید؛ وجود این بناها در بین درختان انبوه، تصاویری را رقم زده که از همجواری با جنگل پارادوکس زیبایی خلق شده است. به شهر نگاه کنید؛ به خانه های دوری که به مانند نقطه های سفید و سیاهی در کنار هم و متراکم شده قرار گرفته اند و از نمای تراس و روف کاملا در افق دید شما هستند. حال کمی عمیقتر شوید تا دریا را در انتهای این خانه ها ببینید؛ به آمد و شد ابرها دقت کنید؛ شما حتی از اینجا میتوانید زمان بارش باران را هم پیش بینی کنید. حالا برگردید و به جنگل انبوه پشت سرتان نگاه کنید. به درختان سرسبز راش و افرا و توسکا و نارون! به گیاهان سرسبزی که با طراوت خود قرار است همواره روز خوبی را برایتان بسازند! اینجا یکی از مرتفع ترین بخش های جنگلی چمستان میباشد که دارای آب و هوای بسیار مطلوبی است و با قرارگیری در بین ویلاهای لوکس منطقه، از ارزش قیمتی بالایی برخوردار است. شما را با این ویلا بیشتر آشنا میکنیم؛ همراه ما باشید.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا جنگلی در شمال مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

این ویلا دارای 370 متر زمین و 300 متر بنای تریبلکس میباشد که از نمای سنگ تشکیل شده و باتوجه به شیب ملایمی که در حیاط وجود دارد، نسبت به جاده کمی پایین تر قرار گرفته است. یک دروازه ورودی داشته و امکان پارک 6 خودرو در حیاط وجود دارد. جدول بندی حیاط انجام شده ولی هنوز کار محوطه سازی و کاشت گل ها و درختان زینتی آن به اتمام نرسیده است. با آنکه از فضای داخلی ویلا هم مشخص است، هنوز ویلا تمام کار نشده و باید منتظر ماند که کار نقاشی، محوطه سازی، نصب انشعابات و تمیزکاری ویلا به پایان برسد.

این ویلا دارای 4 خواب (2 خواب مستر) میباشد بعلاوه دو تراس و یک روف که از طریق راه پله فلزی به آن ارتباط دارد. راه پله این تراس در فضایی جدا از تراس قرار دارد که به شکل هیجانی و زیبایی به روف متصل میشود؛ همانطور که در تصاویر مشخص است این راه پله گردان بوده و در هنگام بالا رفتن و پایین آمدن از آن، کاملا به ویوی زیبای اطراف اشراف خواهید داشت.

دو اتاق خواب مستر این ویلا در طبقه بالا قرار دارند و برای سرویس بهداشتی آنها از شیشه های مات استفاده شده که البته هنوز انشعابات آن نصب نشده اند ولی بزودی نصب سرویس فرنگی، دوش و روشویی آن انجام میشود. اتاقهای این ویلا هرکدام دارای پنجره بوده و به مناظر خوبی دسترسی دارند همچنین حدود 12 الی 15 متر مساحت هر کدام از این اتاقها بوده که فضای مناسبی برای قرارگیری تختخواب، میز و صندلی است. در این طبقه یک اتاق خواب دیگر نیز قرار دارد که البته مستر نیست ولی دارای کمد دیواری میباشد. در این طبقه یک سرویس بهداشتی عمومی نیز قرار دارد که از طریق راهرو به آن دسترسی خواهید داشت. یکی دیگر از اتاقها در طبقه اول قرار دارد بعلاوه یک سرویس بهداشتی مجزا که در فضای بین آشپزخانه و اتاق خواب قرار گرفته است.

کابینت و آشپزخانه این ویلا از جنس MDF بوده بعلاوه یک میز کانتر که بعنوان میز غذاخوری استفاده میشود در فضای آشپزخانه تعبیه شده است. البته این میز در ادارات بعنوان میز منشی یا میز پذیرش نام برده میشود. در بعضی از ویلاها، میز جزیره کاربرد دارد که در واقع بعنوان وارمر و شستشوی ظروف از آن استفاده میشود. همانطور که گفته شد کار این ویلا هنوز به پایان نرسیده و باید منتظر ماند تا کار نصب هالوژن و اتصالات برقی آن تمام شود. کف سرامیک، سقف کناف با نورپردازی مخفی بعلاوه هالوژن هایی که بعدا نصب میشوند میتوانند گرمابخش فضای سالن باشند مضاف بر اینکه کار لوله کشی شوفاژ آن انجام گرفته است.

همانطور که پیشتر اشاره شد این ویلا دارای دو تراس میباشد که در ضلع شمالی و جنوبی طبقه دوم قرار گرفته اند و از طریق اتاقها قابل دسترسی هستند. سالن این ویلا حدودا 70 متر بوده و دارای پنجره های بزرگی است که نور را از جهات شمال و جنوب وارد سالن میکنند. بخش دیدنی این سالن مربوط به پنجره مشرف به باغ پایین دست ویلا بوده که بسیار جالب توجه است. همانطور که ویو و مناظر اطراف ویلا در روف قابل مشاهده است، از طبقه اول نیز میتوانید شاهد چنین زیبایی هایی باشید. سازنده از پنجره های آلومینیوم استفاده کرده و با توجه به اینکه هنوز کار نصب شیشه آن صورت نگرفته، پلاستیک های دور آن روی پنجره پوشش داده شده تا از گرد و خاک و کثیفی به دور باشد. شاید آنچه در تصاویر مشاهده میشود برای بار اول زیاد به دل ننشیند ولی مسلما با تمیزکاری سالن و نصب تمام مستقلات، نمای زیبایی را شاهد خواهید بود.

با عبور از راه پله گردان تراس به روف بسیار بزرگی میرسید که دارای یک آلاچیق تمام سنگ است. از این موقعیت میتوانید در دورهمی های خود استفاده کرده و با نصب باربیکیو، کباب بزنید و به اتفاق دوستانتان میل کنید. چیزی که بیشتر از همه به چشم می آید، ایجاد روف گاردن است که با گلکاری و کاشت چند درختچه و انواع گیاهان میتوانید فضای سرسبزی را بوجود آورید. از دیگر کارهایی که میتوان روی این روف انجام داد؛ استفاده از چمن مصنوعی میباشد که به مانند فرش میتوانید روی بام پهن کرده و فضای هوشمندانه ای را خلق کنید. استفاده از چمن های مصنوعی بیشتر جهت زیباسازی فضا کاربرد دارند و بدلیل آنکه براحتی قابل شستشو بوده و مقاوم در برابر گرما و نور خورشید میباشند؛ در اکثر ویلاهای مدرن و کلاسیک بکار گرفته میشوند.

در آخر؛ این ویلا در جهت شمالی ساخته شده و اشراف خوبی به منطقه و مناظر اطراف دارد. تا شهر حدود 20 کیلومتر فاصله داشته و از لحاظ دسترسی به امکانات رفاهی تا نزدیکترین فروشگاه زنجیره ای حدود 5 دقیقه با خودرو فاصله دارد. امکاناتی که بعدا قرار است روی این ویلا انجام گیرد مطمئنا بیشتر به فضای حیاط پرداخته میشود و نصب چراغهای شب نما، آب نما، کاشت درختان زینتی و گلها، رنگ آمیزی دروازه و تعمیر دیوارهای حیاط از کارهای باقیمانده هستند. امیدواریم از این فایل نهایت استفاده را برده باشید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 416 بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا شهرکی در چمستان

ویلاطور، بهترین ویلاها را به شما معرفی میکند.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه