اطلاعات فایل
کد ملک۴۱۶
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۲۳۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۹۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.


خرید ویلا شهرکی در چمستان 416

بررسی کوتاه

230 متر زمین

190 متر بنا

نما سنگ و آجر

۳ خواب (یک مستر)

2 سرویس فرنگی مجزا

دارای ویو کوه و جنگل

پارکینگ مسقف با درب ریموت + 2 ماشین قابل پارک در محوطه

نرده شیشه ای

سند تک برگ، پروانه ساخت، پایان کار

فاصله تا جنگل 1 کیلومتر

فاصله تا جاده اصلی 5 کیلومتر

فاصله تا دریا 40 دقیقه

فاصله تا شهر 20 کیلومتر

شهرکی

ملک شمالی

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا شهرکی در چمستان کد 416 آشنا خواهیم شد.


این هوا سه نفره است!


با رشد آهسته جمعیت کشور، دیگر شاهد خانواده هایی پرجمعیت نیستیم. این به دلیل فشار اقتصادی و عوامل ناشی از آن است که زوج های جوان به داشتن یک فرزنده بسنده میکنند. حال که با خانواده سه نفره خود قصد خرید ویلا در شمال را دارید، ما به شما ویلایی را معرفی میکنیم که هم دارای 3 خواب است، هم ویوی بی نظیری دارد و هم در شهرکی واقع شده که دارای نگهبانی بوده و از هر نظر خیالتان راحت است. حال که هوای دو نفره تان، سه نفره شده! با یک تیر سه نشان بزنید؛ ویلا، جنگل و زندگی. همراه ما باشید با معرفی ویلایی در دل جنگل که از سکونت در آن لذت خواهید برد.

ویلای حاضر دارای نمایی مدرن، دوبلکس، 230 متر زمین، 190 متر بنا در شهرکی با نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی که در یکی از زیباترین شهرهای استان مازندران یعنی چمستان واقع شده است. شهرک این ویلا تقریبا تکمیل شده است و فقط چند قواره زمین از آن باقی مانده که در حال ساخت و ساز هستند. بطور کل حدود 20 ویلا داخل این شهرک ساخته شده و از آنجایی که یک شهرک جا افتاده است، حس و حال خوبی در فضای شهرک و کوچه 6 متری آن وجود دارد. انتهای این شهرک به رودخانه و جنگل منتهی میشود که فضای مناسبی برای عکاسی و فیلمبرداری است.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا شهرکی در چمستان مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

این ویلا دارای 3 اتاق خواب بوده که همگی در طبقه بالا قرار گرفته اند. یکی از این اتاقها مستر است و 2 سرویس عمومی فرنگی در این ویلا طراحی شده است. یکی از این سرویسها در طبقه پایین به دور از چشم سالن واقع شده که به درستی انجام گرفته است. معمولا سرویس باید در فاصله ای دورتر از سالن ساخته شود و هرچقدر نمای آن از سالن مخفی باشد بهتر میباشد. سالن طبقه اول 50 متر مساحت داشته و باتوجه به قرارگیری آشپزخانه در انتهای این سالن، فضای زیادی را برای دکوراسیون باز گذاشته است. درب ورودی ضدسرقت، پنجره قدی دوجداره، قرنیز چوبی، نورپردازی مخفی، هالوژن، سقف کناف، کف سرامیک براق، TV Wall، کابینت MDF، گاز 4 شعله، سینک دوقلو، فضای تعبیه شده برای یخچال و پنجره مربوط به آشپزخانه از موقعیت و موجودیت های این سالن محسوب میشوند. سرویس فرنگی این طبقه دارای تهویه، سیفون و روشویی نیز میباشد و از کاشیهای درجه یک و سقف PVC استفاده شده است.

راه پله و دیوارهای این راهرو از چوب روسی تشکیل شده که با تزئین گل و گلدان بعلاوه یک لوستر ریسه ای پیچکی، بسیار زیبا خواهند شد. در این راهرو از سه پنجره تک حالته استفاده شده که راه ورود نور به این فضا میباشد. با عبور از این طبقه به راهروی درازی میرسیم که 3 اتاق خواب را شامل شده و انتهای این راهرو به درب ورود به تراس ختم میشود که مناظر فوق العاده جنگل و کوه را از روی این تراس نظاره گر خواهید بود. این تراس 11 متر فضا داشته و از نرده های شیشه ای استفاده کرده است.

یکی از ضعفهایی که این ویلا دارد، وجود نم روی دیواره اتاقهاست که مشکل خاصی نیست علت این اتفاق نشتی ایزوگام دیوار بود، که اصلاح شده و نم باقی مانده بعد مدتی رفع میشود و اگر خواستید محکم کاری کنید و سریعتر نمای ظاهری نم رفع بشه و با رزین آب بندی و رنگ مشکل برطرف میشود. معمولا روی دیوارها و سقفهایی که احتمال رطوبت وجود دارند؛ مثلا حمام، آشپزخانه، توالت، استخر، سونا، جکوزی، فاضلاب و ... از رزین آب بندی استفاده میکنند که با حفظ نمای کار، از مقاومت بالایی برخوردارند و همچنین در نماها، از رزین سنگ و نما استفاده میشود که جلا دهنده بوده و در مقابل باران، باد و حتی اشعه ماورای بنفش (UV) استحکام و مقاومت دارند.

دو اتاق خواب این ویلا 12 متری و دیگری 15 متری هستند که همین مساحت برای قرار دادن تختخواب و نصب کمد دیواری بسیار مناسب میباشد. وجود در و پنجره ها در این ویلا زیاد به چشم می آید چرا که از هر طرف که بخواهید میتوانید به ویو دسترسی داشته باشید. آنچه این ویلا را بسیار زیبا نشان میدهد، قرارگیری در منطقه ای خوش آب و هوا و جنگلی است که وصف ناپذیر است. در کنار همه این زیباییهای مناظر اطراف، طبیعت دوست داشتنی حیاط و محوطه سازی آن نیز بسیار به چشم می آید. سازنده با استفاده از گلها و درختان زینتی و کفپوش سنگ، توانسته موقعیتهای مناسبی را در حیاط اجرا کند. ردیف درختان و فضای باغچه و آلاچیق، همچنین موقعیت پارک دو خودرو در حیاط و یک خودروی دیگر در پارکینگ مسقف با کرکره برقی، وجود دو دروازه ورود و نمای سنگ و آجر به این محوطه و نما زیبایی و روح بخشیده است. در زمان عکسبرداری از این ویلا باران زیبایی در حال باریدن بود که گرد و غبار را زدوده و همه جا را تمیز کرده بود. البته همین باران باعث شد نمای کوه و جنگل بخوبی دیده نشود اما این برای فردایی که قرار است هوا آفتابی شود، بسیار خوش یمن میباشد. کسانی که علاقه به عکاسی دارند میتوانند از این باران استفاده کرده و با عبور ابرهای باران زا، به دل طبیعت بروند و عکسهای زیبایی را به ثبت برسانند.

در آخر؛ این ویلا در جهت شمالی قرار گرفته و از دریا حدود 40 دقیقه فاصله دارد و البته چسبیده به جنگل و کوه است و مناسب برای کسانی است که میخواهند از رطوبت دریا و ساحل دور باشند. تا شهر حدود 20 کیلومتر و تا جاده اصلی حدود 5 کیلومتر فاصله داشته و از جمله شهرکهایی است که در ابتدای محل واقع شده است. این شهرک کاملا تهرانی نشین میباشد و با توجه به موقعیت فوق العاده ای که دارد؛ روز به روز بر قیمت و ارزش زمینهای آن افزوده میشود.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 415 بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

فروش ویلا استخردار در چمستان

ویلاطور با آرزوی بهترینها، به شما در خرید ویلا مشاوره میدهد.


ویدئو
تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه