اطلاعات فایل
کد ملک۳۸۸
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۱۵۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۳۶۳ متر
خواب۳
حمام۴
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهباغ
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۱۳,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.


قیمت ویلا محمودآباد استخردار 388

بررسی کوتاه

1500 متر زمین

253 متر بنا + 110 متر استخر= 363 متر

ویلاباغ

ملک غربی دو کله

دارای یک خیابان 6 متری شخصی در انتهای باغ

دوبلکس با نمای سنگ و آجر

3 اتاق خواب (یک خواب مستر)

دارای پکیج رادیاتور و شوفاژ

کاملا مبله

سقف کناف + گره چینی

آیفون تصویری

دارای توری و حفاظ برای پنجره ها

دارای استخر با موتورخانه

کاشت بیش از 90 اصله نهال (نارنج، سیب، پرتقال و ...)

حمام مجهز به جکوزی

سرویس خواب کامل

دارای دو تراس با ویوی ابدی

مهندسی ساز

دارای پروانه ساخت + سند تک برگ

فاصله تا جنگل 1 کیلومتر

فاصله تا شهر 3 کیلومتر

فاصله تا دریا 8 کیلومتر

کاملا زیرسازی شده

دربست

خرید اقساطی


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

قیمت ویلا محمودآباد استخردار کد 388 آشنا خواهیم شد.


شانس در خانه تان را زده!


مفتخریم شما را با ویلاباغی فوق العاده زیبا آشنا کنیم که دارای امکانات کامل و  فول مبله بوده و منتظر یک خریدار خوش شانس است. ویلایی لاکچری که دارای سند تک برگ عرصه و اعیان است، تمام انشعابات آن نصب شده، دارای جکوزی و استخر داخلی مجهز به موتورخانه میباشد، شامل باغی با 90 نهال مثمر است، یک جاده 6 متری عبوری از انتهای باغ داشته و مهمتر از همه با دسترسی راحتی که به شهر دارد، این ویلا را جزو یکی از بهترین ویلاهای منطقه به حساب می آورد.

این ویلا با 1500 متر زمین و 253 متر بنا بعلاوه 110 متر استخر که مجموعا 363 متر زیربنا میباشد، در روستایی جنگلی از شهر محمودآباد واقع شده که با فاصله ای حدودا 3 کیلومتری تا شهر و 7 دقیقه ای تا دریا از لوکیشن خوبی برخوردار است. همچنین وجود جنگلهای انبوه در این روستا، بر جذابیت این ویلا افزوده بطوریکه با طی مسافتی 2 دقیقه ای میتوانید خود را در میان درختان سر به فلک کشیده راش، توسکا، ممرز، گردو، نارون، افرا، بلوط و ... ببینید. برای رسیدن به منطقه ای که این ویلا در آن واقع شده چنانچه از طریق جاده هراز اقدام کردید؛ با عبور از شهر آمل به سمت شمال حرکت کرده و در مسیر ارتباطی با شهر محمودآباد به این روستا میرسید. اگر از سمت غرب مازندران حرکت کرده و از شهرهای چالوس، نوشهر و نور عبور کردید، وارد کمربندی جدید محمودآباد شده که با اتصال به مسیر جاده ای آمل میتوانید به سمت این روستا بپیچید. حال پس از رسیدن به منطقه مورد نظر میتوانید از دو مسیر استفاده کرده تا به ویلایتان بروید؛ در مسیر اول جاده ای کاملا آسفالت است که از میان جنگل و چند محله عبور کرده و با طی مسافتی 4 دقیقه ای به ویلا رسیده و در مسیر دوم با طی مسافتی کوتاهتر، که آن نیز کاملا آسفالت است با عبور از یک محله به ویلایتان میرسید.

اکنون پس از آشنایی با این منطقه سرسبز و جنگلی، میخواهیم شما را با ویلای بسیار باحال و جذابی آشنا کنیم که از همان بدو ورود احساس خوشی به شما دست میدهد. ویلایی دوبلکس با نمایی از سنگ و آجر که با 4 ستون بلند، تاج زیبای آن را روی دست گرفته اند. در پای ستونها چراغهایی کار گذاشته شده اند که در هنگام شب روشنایی و نورپردازی زیبایی به قامت ویلا میبخشند. پله های نیم دایره، حیاط سنگ فرش شده و دیوارهای طراحی با سنگ؛ از مصالح و المان های زیبای کار شده در محیط این ویلاست. باغچه سازی با گلهای رنگارنگ، شمشاد و چند درخت کاج که در گوشه ای از حیاط به شکل منحصر بفردی تزئین شده اند، گوشه ای از زیبایی و عظمت این کوه سنگی است.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه قیمت ویلا محمودآباد استخردار مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

همانطور که گفته شد این ویلا بصورت کاملا مبله و دربست در اختیارتان قرار میگیرد و شما پس از خرید بدون اینکه چیزی به آن اضافه کنید، میتوانید در آن ساکن شوید. درب ورودی ضدسرقت، پنجره های دوجداره مجهز به حفاظ و توری، دو پکیج رادیاتور و شوفاژ، سقف کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن، لوستر، گره چینی، کف سرامیک براق، آیفون تصویری، پرده، فرش، مبل، تلویزیون، میز ناهارخوری، یخچال، سینک، گاز 5 شعله رومیزی، هود و کابینت هایگلاس از موجودیت های فضای طبقه اول هستند که همگی به زیبایی و با چیدمانی درست قرار گرفته اند.

نکته ای که باید در مورد گره چینی بیان شود این است که این قاب مشبک چوبی و شیشه ای – که البته در مدلهای مختلف دیگری نیز ساخته میشود - از زمانهای قدیم برای استفاده در پنجره های اُرسی بکار گرفته میشد که غالبا در بناهای تاریخی یا اماکن متبرکه همچون مساجد کاربرد زیادی داشت. این مشبک ها که با نام گره چینی معروف هستند جزو هنرهای ظریفی بوده که با زحمات زیادی حاصل شده و جدا از ارزش بالایی که دارند؛ بسیار موزون و زیبا میباشند.

همانطور که در تصاویر مشاهده میکنید این ویلا دارای سالن به نسبت بزرگی بوده که طراح توانسته بخوبی از فضای آن استفاده کند. سالنی که از چندین مبل تشکیل شده و منتهی الیه سمت چپ خود آشپزخانه را دارد که محیط طباخی خوبی برای بانوی هنرمند ایرانیست. یک اتاق خواب در این طبقه و دو اتاق در طبقه بالا واقع شده اند که در این اتاق از طبقه اول؛ یک عدد تخت دونفره، شوفاژ، کمد دیواری و پنجره قرار داده شده که این پنجره شامل حفاظ و توری میباشد. همچنین کاغذ دیواری با طرح ساده ای در این اتاق قرار دارد که به تناسب آن در سالن و دیگر اتاقها نیز استفاده شده است. یک سرویس عمومی در انتهای راهرو قرار گرفته که دارای سرویس ایرانی و دوش میباشد. با عبور از این راهرو به استخر سرپوشیده ای میرسید که دارای 110 متر بنا بوده که با امکان موتورخانه، سیستم گرمایشی و سرمایشی را فراهم نموده است. سقف این استخر از چوب و سایه روشن ضخیم بوده که در ساعات روز، دارای منبع نوری بسیار خوبی است. دیواره های شیشه ای این استخر ویوی فوق العاده ای رو به باغ داشته، همچنین وجود کاشی های رنگ آبی و نورپردازی های رنگی زیبایی که انجام شده، باعث گردید تا حس و حال خوبی خلق شود.

با عبور از استخر، به باغ سرسبز و دلبازی میرسید که 90 اصله نهال مثمر را در آن مشاهده خواهید کرد. به این فکر کنید که روزی این درختان میوه میدهند و اقسام مختلفی از میوه های خوشمزه و خوشرنگی را میبینید. در واقع این میوه ها هدیه ای هستند که شما پس از خرید ویلا به آن دست پیدا میکنید. چیزی که بر زیبایی این باغ افزود، وجود باغی دیگر در مجاور آن است که جنگل سرسبزی را خلق کرده اند. در روزگاری که خیلی از مردم آرزو دارند درختی در حیاط خود داشته باشند، این باغ موهبتی است که بسیار طرفدار خواهد داشت. لازم به ذکر است که باغ و زمین کناری متعلق به فروشنده این ویلاست که با تقسیم زمین خود قصد ساخت ویلای دیگر را دارد. در انتهای این باغ خیابانی 6 متری عبور کرده که دسترسی به جاده اصلی را آسان نموده و چنانچه قصد فروش این باغ را داشته باشید میتوانید به راحتی آن را بفروشید. این ویلا با تمام امکاناتی که دارد، از جمله ویلاهایی است که دارای استحکام بالایی میباشد. سازنده در گفتگو با تیم ویلاطور بیان داشته که در زیربنای این ویلا بیش از 100 کامیون سنگ و خاکریز استفاده نموده تا زیرسازی بنا مستحکمتر شده و همچنین از نفوذ احتمالی رطوبت جلوگیری به عمل آورد.

با آشنایی از موجودیتهای طبقه اول، در ادامه از طریق راه پله های چوبی به سراغ طبقه دوم میرویم که در همان ابتدا لوستر بزرگی را بالای سرتان میبینید و البته نشیمن بزرگی که در آن مبلمان کار شده، دارای آینه دیواری است، شوفاژ قرار داشته و پنجره ای ریلی که به تراس دسترسی دارد. در سقف این نشیمن نیز به مانند طبقه پایین از گره چینی، لوستر و هالوژن استفاده شده است. آنچه باعث شده این نشیمن زیباتر بنظر برسد، دسترسی به دو تراس است. تراس روبرویی که به منظره جلوی ویلا اشراف دارد و محیط زیبای شالیزار را به تصویر میکشد. تراس پشت ویلا نیز به باغ نظر داشته که نمایانگر یک چشم انداز فوق العاده است.

یک سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی جدا در این طبقه قرار دارد که از نشیمن فاصله داشته و میتوان گفت که طراح کاملا به نیاز مشتری توجه داشته است. متاسفانه در بعضی از طراحی ها، سرویس بهداشتی را دقیقا روبروی سالن قرار میدهند که از لحاظ معماری و ساخت اشکال دارد اما با استفاده از پارتیشن هایی سعی در پوشاندن این عیب دارند. در طبقه اول و دوم این ویلا طراح با آگاهی از این مورد، سرویس ها را در محلی دور از سالن اصلی و نشیمن قرار داده است. این سرویس روبروی اتاق خواب و در کنار درب ورود به تراس پشت ویلا قرار گرفته که بوسیله کاشی های یکدستی بسیار زیبا کار شده است. سقف کشسانی، دوش و شیرآلات برند از مشخصات این سرویس محسوب میشوند.

در هرکدام از اتاق خوابها یک عدد تخت دونفره، پتو، روتختی، کمد دیواری، آینه قدی، پنجره و میز پاتختی قرار گرفته که در واقع یک سرویس خواب کامل را تدارک دیده است. یکی از این اتاقها مستر بوده که دارای سرویسی با متعلقات ایرانی، فرنگی و جکوزی میباشد و با روشویی و دوش مدرنی که دارد به همراه کاشیکاری شیک و سقف کشسانی؛ بسیار حساب شده کار شده است.

روی تراس پشتی یک کابینت و آشپزخانه کوچکی نیز تعبیه شده که برای روزها و شبهایی است که به اتفاق خانواده و دوستان نشسته اید و چای یا غذایی میل میفرمائید. ابعاد این تراس حدودا 3 در 7 بوده و توسط نرده های سنگی قلیونی مزین شده است. تراس روبروی ویلا نیز حدودا 20 متر میباشد و با طرح موجی و اعوجاجی خاصی که به نرده ها داده شده، اگر از جلوی ویلا به آن بنگرید توسط ستونها پوشانده شده اند.

در آخر؛ این ویلا با داشتن تمام مجوزهای ساخت و پایان کار بعلاوه سند تک برگ عرصه و اعیان آماده برای خریداری است. تمام انشعابات آب، برق و گاز آن نصب شده و به شبکه 4G دسترسی دارید. همچنین امکانات رفاهی و شهری را در فاصله ای خیلی کوتاهی خواهید داشت بطوریکه با نزدیکی به شاهراه تجاری منطقه به 5 شهر مهم استان مازندران ارتباط دارید. محمودآباد، سرخرود، فریدونکنار، آمل و چمستان از مهمترین شهرهای حیطه این منطقه و ویلا محسوب شده که هرکدام از ژئوگرافی خاصی برخوردار هستند.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 359  بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا استخردار چمستان

امیدواریم از این ویلا و مشخصات آن خوشتان آمده باشد. ویلاطور بهترینها را برایتان آرزو میکند.

 

ویدئو
تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه