اطلاعات فایل
کد ملک۴۲۷
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۷۲۸ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۵۰ متر
خواب۳
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهمحوطه
سال ساخت۱۳۹۶
قیمت۷,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.

خرید ویلا باغ در محمودآباد 427

 

بررسی کوتاه

728 متر زمین

150 متر بنا

3 خواب (یک خواب مستر)

مبله

ظرفیت پارک 8 ماشین

محوطه سازی خیلی زیبا

28 درخت میوه(الوچه، ازگیل، گیلاس، نارنگی، پرتقال، خرمالو، انجیل و...)

گل و درختان زینتی مثل شیشه شور، کاغذی، بیدمجنون، لاوسون، شمشاد، سیکاس و...

تاب چند نفره و تک نفره، چرخ و فلک

وسایل تفریحی مانند پایه و حلفه بسکتبال، درواز گل کوچیک و تور والیبال 

آب شهر و آب چاه به همراه پمپ

2 عدد آبنمای آبشاری و مجسمه، نهر آب با فواره، حوض

نورافکن برای حیاط

آلاچیق حدود 20 متر با قابلیت آکوستیک صدا

درب ریموت

تقویت کننده برق، دیش و ماهواره

پخش مرکزی با 6 عدد بلندگو در محوطه ویلا و الاچیق

4 عدد کولر گازی

پکیج و شوفاژ

سرویس فرنگی

لوله گاز برای باربیکیو، انبار و محوطه

استخر 30 متری با عمق 1.70 متر

دوش برای استخر

پنجره ها دارای محافظ و توری

کمد دیواری، پرده

حمام بزرگ با امکان نصب وان

2 عدد آیفون تصویری یا 5 عدد دوربین مداربسته قابلیت کنترل از راه دور

خط تلفن+ اینترنت adsl

سند تک برگ

دربست

ملک شمالی

اقساط کوتاه مدت

فاصله تا دریا 15 کیلومتر

فاصله تا شهر 10 دقیقه

فاصله تا جنگل 5 دقیقه

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا باغ در محمودآباد کد 427 آشنا خواهیم شد.

 

ویلاباغ یا ویلاپارک!

 

به واژه ویلاباغ دو کلمه منسوب شده با نامهای ویلا + باغ! یعنی زمینی بزرگ با قابلیت باغی که کاملا پوشیده از گیاهان و درختان سرسبز است بعلاوه یک ویلا با مساحتی برابر با یک پنجم باغ. ساخت ویلاباغ یا باغ ویلا بیشتر متمرکز بر باغ است تا ویلا؛ به این خاطر که در محوطه این ویلا هر آن چیزی که توجه حداکثری به خود دارد، باغ می باشد. البته این بدان معنا نیست که اصلا توجهی به ویلا و ساختار آن نشود، بلکه طراحی باغ با توجه به موقعیتی که دارد و شخصیتی که باید به ویلا بدهد نیاز است طبق اصولی با چاشنی دلپذیر پیش برود.

شما اکنون با ویلاباغی روبرو هستید که بیراه نیست به آن ویلاپارک بگوئیم؛ چرا که مجموعه ای از گلها و درختان زینتی را در آن مشاهده کرده و انواع وسایل بازی و تفریحی نیز فراهم است. پر واضح است وقتی با شگفتی ها و زیبایی های این ویلاباغ روبرو شوید، زمان بیشتری را در محوطه آن خواهید داشت و از طبیعت چشمگیرش سیر نخواهید شد. ما میخواهیم زیبایی شناسی و درک نیازهای مشتری از سوی سازنده این ویلاباغ را در این مقاله شرح دهیم و با معرفی موقعیتهای مختلف این ویلا، شما را بیشتر با آن آشنا کنیم. پس با ما در خرید ویلا باغ در محمودآباد کد 427 همراه باشید.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا باغ در محمودآباد مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

این ویلاباغ دارای 728 متر زمین و 150 متر بنای نیم پیلوت با نمای سنگ آنتیک می باشد که در سال 1395 ساخته شده است. این ویلا از 3 اتاق خواب تشکیل شده که یکی از این خوابها مستر می باشد و دو سرویس دیگر بصورت عمومی در طبقه اول و دوم قرار گرفته اند. در مجموع این ویلا متشکل از 3 سرویس بهداشتی عمومی و فرنگی بوده و دارای یک حمام عمومی نیز می باشد.

فضای داخلی این ویلا با سالن شروع شده و با عبور از راه پله و اتاق خواب، به آشپزخانه ختم می شود. یک اتاق خواب در طبقه پایین قرار گرفته و دو اتاق خواب در طبقه بالا که ویژگی جالبی دارند؛ این اتاق ها با ست کردن رنگ پرده با دیوار، نمای زیبایی را به تصویر کشیده و در واقع سازنده بوسیله این رنگها و موقعیت هرکدام، خواسته اتاق هر یک از اعضای خانواده را جداگانه مشخص نماید. مثلا وجود دو اتاق خواب در طبقه بالا با طراحی رنگ صورتی و قرمز برای دختر خانواده و یا رنگ فیروزه ای فسفری برای پسر خانواده، میتواند انتخاب مورد قبولی باشد؛ همینطور با استفاده از رنگ بنفش در طبقه پایین ویلا، اتاق والدین را طراحی کرده است. هر یک از این اتاقها و سالن دارای کولر گازی و شوفاژ میباشند که سیستم سرمایش و گرمایش ویلا را تامین میکنند. سقف و دیوارهای فضای داخلی این ویلا گچکاری شده و علی رغم وجود هالوژنها، با اتصال دو لوستر بزرگ میتوان نور و گرمای خاصی به فضا بخشید. همچنین نور ورودی از پنجره ها بسیار تاثیرگذار خواهند بود و با وجود اشراف کامل این پنجره ها به فضای باغ، ویوی دیدنی ویلایتان را از این منظر خواهید داشت.

لازم به ذکر است مبلغ نهایی ویلای حاضر با انضمام وسایل داخل ویلا قیمتگذاری شده و این بدان معناست که کاملا فرنیش (مبله) به فروش میرسد. این ویلا از حفاظ، دزدگیر و دوربین مداربسته تشکیل شده که با وجود چنین راهکارهایی، امنیت بالایی برای هر ویلا ایجاد می شود. اگر هر از چند گاهی به ویلایتان سر می زنید و یا حتی در صورت حضورتان تمایل دارید همه موارد امنیتی ویلایتان رعایت شود، این ویلا بهترین گزینه برایتان است. اگر در خانواده ای پرجمعیت زندگی می کنید و علاقه دارید همواره عزیزانتان کنارتان باشند، این ویلا مناسب شماست. ویلایی با مساحتی بزرگ که مناسب حال پدربزرگها و مادربزرگهایی است که همیشه با روی خوششان پذیرای حضور بچه ها و نوه هایشان هستند و این اتفاق مطمئنا خاطرات شیرینی را برایشان رقم خواهد زد.

شما با خرید این ویلا صرفا صاحب یک ویلاباغ نشده اید، بلکه مالک ویلایی شدید که بی شباهت به پارک نیست، ویلایی که در حیاطش انواع و اقسام وسایل بازی را میتوانید مشاهده کنید؛ از دروازه های گل کوچک گرفته تا حلقه بسکتبال، تور والیبال، چرخ و فلک و تاب بزرگ و کوچک که حسابی سرگرمتان خواهند کرد. شما در این ویلاباغ به لطف ضیافت زیبایی که از فضای سرسبز درختان و گلها پدید آمده است، غمها و ناراحتی هایتان را به باد فراموشی سپرده و از لحظه لحظه حضورتان در این ویلا لذت خواهید برد. اگر سالها در آپارتمان زندگی کرده اید و به گلهای آپارتمانی آب داده اید، اکنون وقت آن رسیده که آبپاش بزرگی را برداشته و فواره های داخل باغچه را باز کنید تا گلها و گیاهان باغچه تان را که تعدادشان از شمارش خارج است سیراب کنید. اکنون وقت آن است که به معنای واقعی کلمه لب جوی بنشینید و گذر عمر ببینید؛ جوبها و آبراه های باغچه که به تازگی رنگ آمیزی شده اند، به روشنی آب جلوه خاصی داده و با پخش موسیقی گوشنواز پرندگان به این فضا روح دمیده اند. شما در این باغ 28 درخت میوه متشکل از آلوچه، ازگیل، گیلاس، نارنگی و پرتقال و ... را خواهید داشت که نیاز به رسیدگی دارند. اگر بصورت موقت سکونت دارید، بهتر است از یک فرد باغبان برای رسیدگی به باغ کمک بگیرید گرچه پیشنهاد ویلاطور این است که برای تمدد اعصاب و زندگی در شرایط جوی خوب شمال، سکونت دائم داشته باشید.

نگران آبیاری باغچه تان نباشید چرا که این ویلاباغ از دو آب شهری و چاه بهره می برد و شما براحتی می توانید از آب چاه برای شستشوی حیاط، جوب، آبیاری باغچه و استخر استفاده کنید. همانطور که اشاره شد در این ویلاباغ شما از استخری روباز بهره می برید که 30 متر مساحت داشته و از عمق 1.70 برخوردار بوده و از یک دوش به جهت استحمام قبل و بعد استفاده از استخر بهره مند است. یکی از کارهای خوبی که سازنده انجام داده اطراف استخر را با نرده هایی پوشش داده که بعنوان محافظ عمل میکنند. لوله های ورود و خروج آب استخر جهت چرخش و تصفیه بخوبی کار کرده تا از راکد ماندن آب در استخر جلوگیری نمایند. بطور کلی موتورخانه و تمام تجهیزات مربوط به آن در گوشه حیاط، دقیقا زیر آبشار تعبیه شده و کلیدی در کنار استخر قرار دارد که میتوان به این لوله ها جهت ورود و خروج آب فرمان داد. همچنین برای فعال کردن فواره و تنظیم ارتفاع آن میتوان از چنین کلیدهایی استفاده نمود.

به تدریج که با موقعیتهای مختلف این ویلا آشنا میشوید باید بیان کنیم که سازنده به همه نیازها و خواسته هایی که باعث شده این ویلاباغ کامل شود، دقت کرده است. شما در کنار استخر این ویلا، آبشار بسیار زیبایی را می بینید که آن نیز از فلکه و کلیدی برخوردار بوده تا بتوانید آبشار را روشن و خاموش نمائید. حال به این مجموعه زیبای استخر، فواره و آبشار که ترکیب جالبی را بوجود آورده اند، آلاچیق و باریکیو را نیز اضافه نمائید؛ آلاچیقی که حدودا 20 متر مساحت داشته و کاملا مدور است. این آلاچیق میزبان خوبی برای دورهمی های خانوادگی و دوستانه تان است چرا که پخش مرکزی حیاط در این قسمت قرار دارد و از بلندگوی خوبی برای پخش موسیقی برخوردار است. این پخش دارای قابلیت USB بوده که براحتی میتوانید از آن استفاده کرده و با پخش موزیکهای شاد هر جنبنده ای را به رقص در آورید. البته با سقف مدوری که این آلاچیق دارد، صدای موزیک به نسبت آکوستیک شده و این اتفاق برای تجمیع صدا در فضای آلاچیق بسیار مناسب بوده، سازنده این ویلا خواننده است و آلاچیق این ویلا را برای آواز خوانی و تمرینات خود آکوستیک طراحی کرده. در کنار استخر یک باربیکیو قرار گرفته که از آجر ساخته شده و نمای زیبایی دارد؛ این باربیکیو بوسیله لوله گاز نیز کار کرده که براحتی میتوانید کباب را آماده و نوش جان کنید.

با توجه به فضای بزرگی که حیاط دارد، شاید نیاز به شنیدن صدای موسیقی و طنین آن در جاهای مختلف حیاط حس شود. این در صورتیست که جشنی داشته باشید و یا بوسیله میکروفون بخواهید سازی را بنوازید؛ به همین دلیل توسط مالک در چند نقطه از حیاط بلندگو قرار داده شده تا فضای ویلا کاملا غرق در موسیقی شود. اگر دستی در موسیقی دارید و یا به آن علاقه مندید؛ این گوی و این میدان!

حیاط این ویلا آنقدر بزرگ است که حدود 8 یا 9 خودرو در آن جا میشود و با امکان دو دروازه ریموتی، براحتی میتوانید دروازه پارکینگ را باز و بسته کرده و خودرویتان را پارک نمائید. سیستم تنظیم برق این ویلا یک رگولاتور بسیار قوی آلمانی است که سازنده برای سلامت وسایل برقی آن را نصب کرده، تا نوسیف برق را گرفته یا اگر افت ولتاژ داشتید برق را تقویت کرده و به ویلا ارسال کند. چراغهای شب نمای روی دیوار فوتوسل بوده که با توجه به حساسیتی که به تاریکی دارند، در هنگام غروب بصورت خودکار روشن می شوند و حتی تنظیم برای خاموش و روشن کردن دستی آنها نیز وجود دارد. در حیاط خلوت این ویلا، بغیر از موتورخانه که دارای پکیج خارجی بزرگ است، یک انباری با تمام لوازم باغبانی و یک سرویس ایرانی با روشویی و سیفون نیز قرار دارند.

در آخر؛ این ویلا دارای سند تک برگ بوده و کاملا بصورت نقد بفروش میرسد. با توجه به موقعیت خوبی که این منطقه دارد، میتوانید کاملا به دید سرمایه گذاری به این ویلا نگاه کنید. شما از این منطقه تا شهر فاصله ای کمتر از 10 دقیقه را داشته و تا دریا حدود 15 کیلومتر را باید با خودرو برانید. همچنین فاصله این ویلا تا جنگل حدود 5 دقیقه بوده که نشان از آب و هوای بسیار خوب منطقه است. ویلاطور برایتان بهترین ویلاها را تدارک دیده، امیدواریم با سکونت در ویلای مورد علاقه تان یادگاری خوبی از ما داشته باشید.

ویدئو
تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه