اطلاعات فایل
کد ملک۴۲۴
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۱۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۸۰ متر
خواب۲
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهشالیزار
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۳,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.

خرید ویلا در محمودآباد 424

 

بررسی کوتاه

210 متر زمین

180 متر بنا

نیم پیلوت

3 خواب (یک خواب مستر)

دو سرویس مجزا

استخر سرپوشیده

تراس با ویوی بی نظیر

پروانه و پایان کار

سند در دست اقدام

ویلا دربست

فاصله تا دریا کمتر از 15 دقیقه

فاصله تا شهر کمتر از 10 کیلومتر

دسترسی راحت به امکانات رفاهی

ملک جنوبی

فروش اقساطی

 

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا در محمودآباد کد 424 آشنا خواهیم شد.


حیاط گل و بلبل!


همه ما از زندگی در آپارتمان بیزار هستیم و هرچقدر در فضای سرسبز و محیط باز قرار میگیریم، انگار ته دلمان خنک میشود. انگار بار زیادی از روی دوشمان برداشته و احساس سرزندگی و نشاط میکنیم. به قول مهران مدیری: انسان هرچقدر از گذشته خود دورتر میشود، مشکلاتش بیشتر میشود. البته آقای مدیری این حرف را برای مشکلات تکنولوژی در زندگی امروزمان بیان کردند ولی همه ما میدانیم که روزگاری در هر خانه ای حوضی بود و درختی. صفایی بود که امروزه کمتر آن را میبینیم. سادگی را میشد در حیاط خانه ها دید و حتی در چهره آدمها؛ ولی امروزه در حال دست و پنجه نرم کردن با زندگی ماشینی هستیم که ما را کاملا احاطه کرده، دریغ از یک دلخوشی ساده! دریغ از یک باغچه کوچک! دریغ از داشتن یک حیاط مستقل برای خود! دریغ از یک لبخند از ته دل!

اما ما میخواهیم شما را با ویلایی آشنا کنیم که از سکونت در آن لذت ببرید. ویلایی که در بهترین موقعیت مکانی قرار گرفته بطوریکه تا جاده فقط 2 دقیقه فاصله دارید و تا امکانات رفاهی 3 دقیقه! همراه ما باشید با خرید ویلا در محمودآباد کد 424!

این ویلا دارای 210 متر زمین و 180 متر بنای نیم پیلوت است که از نمای چوب و آجر ساخته شده و سقف شیروانی آن کاملا مناسب مناطق شمال است. این ویلا از 3 اتاق خواب تشکیل شده که یک خواب آن مستر و در طبقه بالا قرار گرفته است. همچنین این ویلا دارای استخر سرپوشیده است که هنوز موتورخانه آن نصب نشده ولی به گفته مالک ویلا؛ همه تجهیزات و انشعابات موتورخانه را در صورت درخواست خریدار، نصب کرده و تحویل میدهد. این ویلا بطور کل دارای 3 سرویس بهداشتی میباشد که یکی از این سرویسها بعنوان مستر اتاق خواب طبقه بالا بوده، یک سرویس مشترک برای مهمان و دیگری در فضای استخر قرار گرفته است.

در انتهای سالن این ویلا؛ شومینه و آشپزخانه را مشاهده میکنید که با توجه به چیدمان مبلمان، از سالن جدا شده اند. همچنین در این ویلا از شوفاژ برای گرمایش و از اسپلیت برای سرمایش استفاده میشود. در ابتدای سالن پنجره بزرگی را مشاهده میکنید که نور و انرژی بیشتری از فضای جلوی حیاط به داخل می آید که البته با پرده بزرگی که کار گذاشته شده بخشی از این پنجره پوشانده شده است. پنجره یا نورگیر فضای آشپزخانه نیز به پشت ویلا اشراف دارد که بیشتر برای تهویه فضای پخت به حساب می آید. البته در این ویلا هود نیز نصب شده که این توافق باید با مالک انجام شود که آیا هود جزو موارد فروش میباشد یا خیر! البته این ویلا فرنیش به فروش نمیرسد و همه لوازم برداشته میشود، اما شما میتوانید با چینش مبلمان جدید خود فضای متفاوتی به ویلایتان ببخشید.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا در محمودآباد مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

همانطور که مشاهده میکنید بخش اعظمی از دیوار و تمام سقف این ویلا از چوب کار شده که به فضای سالن گرمای خاصی میبخشد. با آنکه استفاده از مصالح جدید در ساختار ویلاهای امروزی بسیار به چشم می آید ولی چوب همچنان زیبایی و محبوبیت خود را دارد و این موضوع در تزئین دکوریجات ویلا به شما کمک میکند. TV Wall و راه پله گردان چوبی با رنگ آمیزی خاصی که دارند، طبیعت را تا فضای داخلی ویلایتان آورده اند.

در بخشی از فضای داخلی سالن، پنجره بزرگی را میبینید که به استخر اشراف دارد. همانطور که در ویدئو و تصاویر این ویلا مشاهده میفرمائید راه ورود به استخر از کنار راه پله بوده و سرویس بهداشتی در بدو ورود آن قرار گرفته است. این استخر حدودا 15 متر مساحت داشته و پنجره بزرگی رو به حیاط دارد. چون مالک از استخر استفاده نکرده، میتوانید با قرار دادن پرده های ریلی، براحتی استخر را از دید بقیه حفظ نمائید. اتاق خواب طبقه اول یک درب ورود به پشت حیاط را دارد که میتوانید بخشی از باغچه سازی خود را آنجا انجام دهید.

با عبور از راه پله ها به سراغ طبقه دوم میرویم که از دو اتاق خواب، یک سرویس و یک تراس تشکیل شده است. این دو اتاق خواب از طریق پنجره ها به ویوی بسیار خوبی دسترسی دارند که مناسب برای کسانی است که میخواهند هر روزشان را با یک نمای دیدنی آغاز نمایند. البته یکی از این اتاقها به تراس راه دارد که با نرده های چوبی که دارد، میتوانید طلوع و غروب خورشید را مشاهده بفرمائید. فضای اتاقها بغیر از وجود کمد دیواری حدودا 17 متر میباشند که با توجه به تصاویری که مشاهده میکنید، دو تخت براحتی در آنها جا شده و البته کتابخانه، کمد لباس، میز و صندلی نیز در آن قرار میگیرند. در هر یک از اتاقها امکان نصب اسپلیت و شوفاژ وجود دارد که با ساخت و دقتی که مالک در این ویلا داشته، وسایل موردنیاز هر اتاق براحتی تامین شده است. از دیگر امکانات این ویلا میتوان به آیفون تصویری و پرده های کرکره ای اشاره کرد و البته سرویس فرنگی که در طبقه بالا از آن استفاده شده است.

حال با آشنایی از فضای داخل این ویلا، به سراغ تراس و حیاط آن میرویم که مجموعه ای از گلها و گیاهان سرسبز را مشاهده میکنید. سازنده در بخشی از این حیاط، باغچه سازی کرده که انواع گلدانهای پر از گل را میبینید، بعلاوه چند درخت سرسبز که محیط دیدنی و آرامش بخشی را بوجود آورده اند. مسلما این تکه از طبیعت را باید در همه خانه ها شاهد باشیم چرا که اینجا شمال است و هرجایی که نامش را میشنویم، شایسته است که به یاد طراوت و تازگی آن بیفتیم. البته امروزه در همه شهرها استفاده از گلهای آپارتمانی و روف گاردنها در بالای ساختمانها و آپارتمانها، بخش کوچکی از این طبیعت را جبران کرده اند ولی آرامش در خانه ای با این متراژ و بنا و این طبیعت و هوا، می ارزد به صدتا آپارتمان چند ده متری!

در حیاط این ویلا امکان پارک یک خودرو وجود دارد که از طریق دروازه کرکره ای میتوانید خودرویتان را وارد حیاط کنید. یک دروازه نفر رو نیز موجود است که با ورود به حیاط ابتدا باید از بین شاخه های بازیگوش درختان و گلها عبور کنید تا به ایوان ویلا برسید. سازنده خوش ذوق این ویلا در مسیر پارک خودرو نیز مجموعه ای از گلها را کاشته تا طبیعت کاملا شما را در بر بگیرد. این ویلا جایی است که میتوانید براحتی نفس بکشید و از لحظه لحظه زندگی در آن لذت ببرید؛ پس معطل نکنید و با خرید بهترین ویلا در نوع خود، به خود و خانواده تان هدیه دهید.

سند این ویلا در دست اقدام است و سازنده حتی قول داده که ویلا را با مدارک کامل تحویل دهد. همچنین این ویلا تا دریا کمتر از 15 دقیقه و تا شهر حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. برای بازدید از این ویلا میتوانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. ویلاطور؛ همراه همیشگی شماست!

 

ویدئو
تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه