اطلاعات فایل
کد ملک۴۳۳
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۱۶۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۹۰ متر
خواب۲
حمام۱
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۱
منظرهمحوطه
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۲,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.

فروش ویلا ارزان در محمودآباد 433


بررسی کوتاه

160 متر زمین

90 متر بنا

نما سنگ

2 خواب (یک مستر)

یک سرویس عمومی

کابینت MDF

امکان پارک دو خودرو

دارای پروانه ساخت و پایان کار

سند شورایی

ملک غربی

فاصله تا دریا حدود 15 دقیقه

فاصله تا جنگل 2 کیلومتر

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

فروش ویلا ارزان در محمودآباد کد 433 آشنا خواهیم شد.


جمع و جور ولی شیک!


معمولا ویلاهایی که با اندازه و ابعاد کوچکتری ساخته میشوند، شاید زیاد به چشم نیایند ولی این ویلا با توجه به متراژ زمین و بنایی که دارد میتوان آن را در رده ویلاهای کف قیمتی خوب قرار داد. این ویلا دارای 160 متر زمین و 90 متر بنای فلت (همکف) است که از نمای سنگ تراورتن تشکیل و حیاطش نیز کاملا از سنگ پوشیده شده است. همانطور که در تصاویر و ویدئوی این ویلا مشاهده میفرمائید هنوز محوطه سازی آن تکمیل نشده و بزودی کار آن به اتمام میرسد. این ویلا دارای یک دروازه بزرگ ورودی است که امکان پارک دو خودرو را در حیاط خواهید داشت و با توجه به اینکه دیوارهای به نسبت بلندی حیاط را احاطه کرده، میتوانید آن را حفاظ کشی کنید تا مسائل امنیتی آن را رعایت کرده باشید.

این ویلا از دو پنجره قدی که در دو طرف درب ضدسرقت قرار گرفته اند، به همراه یک سالن 40 متری به انضمام آشپزخانه MDF که فضای به نسبت بزرگی را شامل میشوند تشکیل شده است. دو اتاق خواب 9 متری در این ویلا طراحی شده که یکی مستر است و با توجه به اینکه هنوز ویلا تمام کار نشده، درهای ورود و اتصالات سرویس فرنگی آن نیز وصل نشده اند. هر دو اتاق دارای یک پنجره به فضای پشت ویلا بوده که از نور کافی برخوردار میباشند. یک سرویس عمومی ایرانی نیز بین دو اتاق خواب قرار گرفته که از دوش، سیفون و روشویی تشکیل شده است.

کلام آخر؛ این ویلا بعنوان ملک غربی معرفی میشود که با طلوع خورشید در هنگام صبح، فضای روشنی به حیاط و ویلایتان خواهد داد. این ویلا تا جنگل حدود 2 کیلومتر و تا دریا حدود 15 دقیقه با خودرو فاصله دارد. البته مسیری که میتوان از این ویلا تا دریا رسید، با دو جاده امکانپذیر است که یکی از طریق جاده آمل به محمودآباد و دیگری مسیر جنگلی بین محله ها میباشد. این ویلا دارای مجوز ساخت و پایان کار بوده و با توجه به اینکه فعلا در شمال کار خرید و فروش غالبا با سند شورایی صورت میگیرد، این ویلا نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد، با توجه داشتن پروانه ساخت و پایان کار شما میتوانید به راحتی سند تک برگ دریافت کنید. برای آشنایی بیشتر با موقعیت این ویلا کافیست از روی نقشه با منطقه بزرگ کلوده آشنا شوید تا بتوانید مسیر دسترسی به ویلا و امکانات رفاهی آن را بررسی کنید. چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتری داشتید بهتر است با مشاوران تیم ویلاطور در تماس باشید. ویلاطور بهترینها را برایتان آرزو میکند.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه فروش ویلا ارزان در محمودآباد مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

ویدئو
تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه