اطلاعات فایل
کد ملک۴۲۹
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۱۸۵ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۷۰ متر
خواب۲
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهشالیزار
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۴,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.

فروش ویلا محمودآباد 429


بررسی کوتاه

۱۸۵ متر زمین

۱۷۰ متر بنا

نما سنگ تراورتن

نیم پیلوت

دو خواب بالا مستر

دارای موتورخانه

لوله کشی رادیاتور و پکیج

جکوزی و سونا خشک

پنجره های دوجداره

نرده های استیل و حفاظ

پوستر دیواری ۳ بعدی

سالن ۷۰ متر

دارای دو تراس به همراه باربیکیو

پارکینگ مسقف

دو دروازه ورودی

فاصله تا شهر ۱۰ دقیقه

فاصله تا دریا ۲۰ دقیقه

فاصله تا جنگل ۳۰ دقیقه

دربست

ملک جنوبی


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

فروش ویلا محمودآباد کد 429 آشنا خواهیم شد.

 

نیم پیلوت زیر قیمت!


این ویلا از آن دسته ویلاهایی است که سازنده تمایل دارد با گردش مالی و خرید زمین، آن را خیلی زود بفروشد و ساخت و ساز دیگری را شروع کند. اگر تمایل دارید صاحب ویلایی شوید که دارای سونا و جکوزی بوده و تمام موارد رطوبتی و عایق بندی آن مهندسی انجام شده باشد؛ پس نگاه ویژه ای به این ویلا داشته باشید.

ویلاطور با معرفی بهترین ویلاها در کوتاهترین زمان ممکن، شما را به خرید ویلای مورد علاقه تان سوق میدهد. پس با ما همراه باشید.

فروش ویلا محمودآباد کد 429 در زمینی ۱۸۵متری، ویلایی نیم پیلوت ساخته شده که دارای ۱۴۲ متر بنا بوده و از نمایی کامل سنگ تراورتن بهره برده است. این ویلا دو خواب بالا میباشد و هر دو اتاق مستر بوده و یک سرویس بهداشتی نیز بین دو اتاق در طبقه بالا واقع شده است. هر کدام از این اتاقها دارای کمد دیواری نیز میباشند و پنجره هایی رو به ویو و منظره باز منطقه دارند. پنجره ای که به پشت ویلا اشراف دارد، در واقع راه ورود به تراس است و با حفاظ کاملا پوشش داده شده است. این مناظر شامل باغ و نمای سرسبز شالیزار میباشند که فضای انرژی بخشی را القا میکنند. بنابراین شما در روی این تراس فقط به یک عدد صندلی و یک فنجان چای نیاز دارید؛ نوش جانتان!

اگر به اتاق خوابی که مشرف فضای روبروی ویلاست سری بزنید، با تراس دیگری مواجه میشوید که شامل باربیکیوی سنگی و نرده های استیل است و بنظر با این تراس و باربیکیو خاطرات زیادی را خواهید ساخت. چرا که وقتی دوستان و خانواده دور هم جمع میشوند تمایل دارند گوشتی کباب کرده و قلیانی چاق کنند؛ این اتفاق بسیار خوشایند است و حس و حال خوبی دارد، البته ویلاطور بیشتر با مورد اول موافق است چون سلامتی شما آرزوی ماست.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه فروش ویلا محمودآباد مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

سرویس های بهداشتی این ویلا شامل دوش، سرویس فرنگی، سیفون و روشویی میباشند و سازنده با رعایت فاصله سرویس مجزا از سالن، در واقع خواسته آن را از دید مخفی نگه دارد. در بعضی از ویلاها سرویس بهداشتی درست روبروی سالن قرار گرفته و این طبق اصول مهندسی غلط است و اصلا وجهه جالبی ندارد، در این صورت خریدار سعی میکند بوسیله پارتیشن، سرویس را از سالن جدا کند. اما در این ویلا سازنده سرویس را در راهروی طبقه بالا طراحی و از فضای سالن کاملا دور کرده است.

حال از پله های سنگی که شامل نرده استیل است پایین بیایید تا بیشتر با فضای سالن ویلا آشنا شوید. همانطور که در تصاویر و ویدئوی این ویلا مشاهده میکنید سالن به نسبت بزرگی را شاهد هستید که از ۷۰ متر مساحت تشکیل شده و دارای انباری میباشد و آشپزخانه ای با کابینت MDF که در انتهای سالن واقع شده و شامل دو سینک ظرفشویی، هود، گاز 5 شعله و پنجره ای بعنوان تهویه یا نورگیر است. سازنده دیوار این سالن را با پوستر سه بعدی پوشش داده و در سقف هم از کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن و لوستر بکار برده است. درب ورودی ضدسرقت به همراه پنجره های آلومینیوم دوجداره نیز از دیگر مشتقات این سالن میباشند.

برای آشنایی با موقعیت جذاب این ویلا، بهتر است از کنار آشپزخانه و انباری عبور کنید تا با فضایی روبرو شوید که شامل سونا و جکوزی میباشد. این فضا با حذف استخر که در واقع دمُده شده، به ساخت سونا و جکوزی روی آورده که مناسب همه سنین است. اگر در جمعتان افرادی هستند که مشکل حرکتی دارند یا کسانی که برای تمدد اعصاب نیاز به آرامش بیشتری دارند، استفاده از سونا و جکوزی برایشان شفابخش است. بطور کلی آب درمانی راه کاهش استرس و رفع خستگی بوده و استفاده از جکوزی میتواند فشارهای ناشی از اعصاب و گرفتگی عضلات و مفاصل را براحتی برطرف کند. سازنده در این قسمت یک جکوزی ۱۲ متری و سونا خشک ۳ متری ساخته که از عایق رطوبتی خوبی برخوردار است. استفاده از چسب آب بند و عدم بکارگیری ایزوگام در این جکوزی از مهمترین کاری بود که سازنده انجام داده چرا که ایزوگام بعد از مدتی لایه های آن از هم جدا شده و رطوبت به دیوار ساختمان آسیب وارد میکند. از تلق نیز برای سقف جکوزی استفاده کرده به همراه تخته که در سونا نیز از همین جنس تخته را مشاهده میفرمائید. نورپردازی با هالوژن و کاشیکاری های دیوار و کف به همراه دوش و موتورخانه ای که در این فضا تعبیه شده، از دیگر کارهایی است که سازنده انجام داده است. لوله کشی رادیاتور و پکیج این ویلا نیز صورت گرفته که براحتی میتوانید کار نصب شوفاژ را انجام دهید.

لازم به توضیح است که سازنده کار ساخت این ویلا را به پایان رسانده، اما هنوز درختکاری و کاشت گلها را انجام نداده و در واقع تنها کار باقیمانده ویلا همین است. بنابراین میتوان با بازدید هرچه سریعتر از این ویلا و سلیقه ای که دارید، انتخاب و کاشت گلها و درختان را خودتان بر عهده بگیرید. شاید در کمتر ویلایی دیده باشید که محوطه سازی انجام نشده ولی اگر خوب دقت کنید این یک معامله برد برد است، چرا که بعضی از سازنده ها به خریدارها اختیار تام داده و دستشان را برای طراحی و انتخاب باز میگذارند. بعنوان پیشنهاد میتوانید از انواع گلهای شمعدانی، سیکاس و یا شمشاد که به رنگهای سبز و طلایی موجود است در باغچه تان استفاده کنید و اگر تمایل دارید که درخت مثمری هم بکارید، "کامکوات" و یا پرتقال بهترین گزینه هستند. کامکوات میوه ای است شبیه به پرتقال اما در اندازه ای بزرگتر از خرما که بصورت بیضی و دارای هسته میباشد. این درخت در فصلهای بهار و تابستان میوه داده و میوه اش رنگ بسیار زیبایی دارد و حتی میتوانید با پوست، آن را مصرف کنید.

حیاط این ویلا کاملا سنگفرش و نمای ویلا از سنگ تراورتن پوشیده شده است. در حیاط و پارکینگ مسقف این ویلا امکان پارک دو خودرو را خواهید داشت و با وجود دو دروازه ورودی بزرگ و کوچک، مسیر عبوری افراد و خودرو کاملا مجزا شده است. این ویلا نزدیک به جاده و در منطقه ای با فاصله 5 کیلومتری آمل و جنگل واقع شده که تا دریا حدود 15 دقیقه فاصله دارد. این ویلا با فاصله کوتاهی که تا جنگل دارد باعث شده از شرایط آب و هوایی خوبی برخوردار باشد.

ویلاطور؛ با معرفی یکی از بهترین ویلاها در ردیف قیمتی خود، شما را در امر خرید و فروش ویلا مشاوره میدهد.


ویدئو
تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه