اطلاعات فایل
کد ملک۳۵۰
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۲۲۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۸۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۴,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

ویلا دوبلکس نما سنگ کد 350

 

بررسی کوتاه

220 متر زمین

180 متر بنا

3 خواب (1 خواب مستر)

دوبلکس دربست

سند تک برگ عرصه و عیان

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، 

در ادامه بصورت تکمیلی با خرید ویلا چمستان سند دار کد 350 آشنا خواهیم شد.

 

ویلایی مهیج برای همه اعضای خانواده !

 

ویلایی که میخوام خدمتتون معرفی کنم استاندارد های لازم رو داره (ابعادش، کیفیتش، امنیت و سبک ساختش) خلاصه نسبت به قیمت و موقعیت جغرافیائی که داره منحصر به فرد و خاصه،این ویلا در یکی از روستا های سرسبز منطقه چمستان واقع شده و برای کسی که تمایل به ویلایی داره که در حین دنج بودن نزدیک به امکانات رفاهی و حوزه شهرستان نزدیک باشه بسیار کیس مناسب و ایده آل هستش. همان طور که گفتم این ویلا به جاده اصلی خیلی نزدیکه و حدود 1500 متر فاصله داره و نکته حائز اهمیت و مهم اینکه اگه بخواهیم بریم جنگل می تونیم با 3 دقیقه رانندگی برسیم به یه جنگل چشم نواز و بکر  که کاملا شما رو سوپرایز می کنه و از دیدن زیبائی هاش و منظره عجیب و غریبش سیر نمیشین.

از هرچه که بگذریم سخن دوست شیرین تر است پس بپردازیم به ویلا کد 350 ،  این ویلا در انتهای یه کوچه بن بست با همسایه های تهرانی نشین واقع شده ، وقتی که وارد حیاط ویلا می شین سازنده با خوش سلیقگی و دور اندیشی خاصی درخت چند ساله و بزرگ صنوبر رو حفظ کرده و همین امر باعث شده ، حس حالتون نسبت به این ویلا قویتر و پر رنگ تر بشه .... از آن جایی که این ویلا در منطقه سطح بالایی واقع شده سازنده از ساخت دیوار بلند پرهیز کرده و با کاشتن کاج های لاوسون در امتداد دیوار خواسته به جای دیوار بتنی سرد و بی روح ، دیواری مملو از درخت جایگزین کند، در ضمن کف حیاط تماما از سنگ پوشیده شده و با کاشت یک سیکاس بزرگ در وسط حیاط طراحی فضای سبز را به حد اعلا رسونده.

سازنده در طراحی نما و تاج و سر ستون های بزرگ ساختمان از ترکیب سنگ درجه یک و آجر نسوز استفاده کرده و همین موضوع باعث شده که یک ویلا با ابهت و شکیل نمود پیدا کنه. برای درب ورود ساختمون از درب ضد سرقت استفاده شده و به محض ورود به ساختمان شاهد طرحی زیبا و گرم و هوشمندانه سازنده می شوید ، سالن بزرگ و شیک ویلا  کف پوشی از جنس سرامیک درجه یک داره و برای زیبائی بیشتر سقف از کناف همراه با نور پردازی به وسیله هالوژن استفاده شده درضمن برای هارمونی بیشتر یک طرف سالن کاغذ دیواری خوش رنگ بکار رفته ، کابینت های باکیفیت ممبران با دستگیره ها و یراق درجه یک که در آن استفاده شده باعث شده که تا اندازه زیادی نظر بیننده رو جلب کنه. قرنیز های فضا قهوه ای سوخته از جنس pvc بسیار هوشمندانه انتخاب شده و با رنگ فضای سالن همخونی دارد.

یک اتاق خواب با ابعاد مناسب و یک سرویس بهداشتی و دوش حمام در سالن پایین تعبیه شده که سازنده سعی کرده تا حد امکان  از شیر آلات با کیفیت استفاده کرده و وجود این امکانات باعث شده افراد مسن و کم توان به راحتی بتونن از این ویلا استفاده کنند و نیازی رفتن به طبقه بالا نداشته باشن. در ساخت پله ها اسکلت فلزی پیش ساخته با کف پله های چوبی و نرده های استیل به کار رفته و بسیار استاندارد و باکیفیت ساخته شده است. وقتی از پله ها بالا می ریم و به طبقه دوم می رسیم  با یک نشیمن بزرگ مواجه میشیم که میشه به عنوان سالن بیلیارد یا میز بار استفاده کرد و این سالن از طریق یک پنجره قدی که به صورت کشویی باز و بسته میشه به تراس روبه حیاط اشراف داره  و یکی از نکات برجسته این ویلا فضای تراس روبه حیاط می باشد که هم بزرگ دلباز بوده و هم به صورت زیبایی از ترکیب سنگ و آجر نسوز طراحی شده است و جالب این که سقف تراس هم مانند فضای نشیمن و سالن از کناف استفاده شده  و باز هم با هالوژن های متعدد نورپردازی شده است.

دو اتاق خواب در طبقه بالا وجود داره که یکی از آن ها مستر بوده و یک تراس به حیاط پشت ساختمان مشرف می باشد و لازم به یاد آوری است تراس پشت ویوی بسیار زیبا و دلنشین داره و اتاق خواب دیگر از طریق پنجره قدی کشویی مشرف به تراس رو به حیاط می باشد. در آخر باید خدمتتون عرض کنم اگر ویلای جنگلی و با کیفیت می خواین پیشنهاد می کنم از این ویلا زیبا و بازدید دیدن کنید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به دسته بندی خرید ویلا چمستان بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ پایین کلیک کنید.

برای بازدید موارد مشابه پیشنهاد میکنم روی متن آبی رنگ پایین کلیک کنید.

خرید ویلا جنگلی

 

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه