اطلاعات فایل
کد ملک۳۴۹
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۳۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۰۰ متر
خواب۴
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهمحوطه
سال ساخت۱۳۹۷
قیمت۹,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا مبله محمودآباد کد 349

 

بررسی کوتاه

300 متر زمین 

200 متر بنا 

4 خواب 

بنای دوبلکس

فول مبله

فاصله تا دریا با ماشین 4 دقیقه پیاده 25 دقیقه


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت ­بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور،در ادامه 

بصورت تکمیلی با خرید ویلا مبله محمودآباد کد 349 آشنا خواهیم شد.

 

از چه ویلایی خوشتان می­ آید؟ 

 

ویلایی کاملا شیک با نمایی دوبلکس و چشم­ اندازی زیبا؟!که وقتی در حیاط آن قدم می­زنید احساس سرزندگی به شما دست بدهد.

ویلایی که خودتان فرصت کافی برای دیزاین آن نداشته باشید ولی از قبل همه چیز درجه یک برایتان تدارک دیده باشد! بعلاوه اینکه نزدیک ساحل بوده و هروقت دلتان خواست تنی به آب بزنید!!این همان ویلایی است که دنبالش می­گشتید. به تصاویر آن نگاه کنید. به طراحی داخلی­ اش خوب توجه کنید. به انتخاب رنگ ­ها ؛ نوع چینش مبلمان؛ اتاق خواب ­ها؛ به فضای سنتی داخل سالن؛ محوطه­ ی ویلا؛ به ابعاد زمین و بنا. شما در ویلایی سکونت خواهید یافت که دارای متراژ عرصه و عیان بالایی است. این ویلا با زمینی به متراژ 300 و بنایی 200 متری؛ از آن دست ویلاهایی است که سازنده توانسته بخوبی از پس آن برآمده و از تمام ابعاد زمین با مهندسی بهره برده است. این ویلا در دو کیلومتری دریا واقع شده که از لحاظ موقعیت مکانی در بهترین جایگاه قرار گرفته و با کمربندی جدیدی که از کنار این محله عبور کرده، ارزش این منطقه را دوچندان بالا برده است. ویلا دارای سند تک­ برگ بوده و پایان­ کار آن تکمیل شده است.

با انتخاب و ترکیب رنگ­هایی متفاوت و آرامش­ دهنده برای اتاق خواب­ ها، نشأت گرفته از ذوق و ذهنی خلاق بوده که برای ویلا پیاده شده است. با مشاهده فضاهای داخلی سالن، به قسمتی بر می­خورید که احساس خوبی به شما دست می­دهد؛ فضای سنتی زیبای کنار آشپزخانه! مطمئنا این قسمت برای کسانی است که تمایل دارند از فضای مبل و کاناپه فاصله بگیرند، روی زمین بنشینند، به متکا پشت بدهند، چای قندپهلویی را نوش­ جان کنند و از هوای مطبوع ساحلی که از درب مشبک وارد اتاق می­شود لذت ببرند. شاید با این نگاه گذرایی که داشتیم شما را از همه امکانات این ویلا دور کرده باشیم. اگر موافق هستید می­خواهیم برایتان از ابتدا تا انتهای این ویلا بگوئیم. ویلای حاضر دارای یک دروازه ورودی بزرگ است که می­توانید خودرویتان را در حیاط پارک کرده و با عبور ازمسیر بین گل­ها و درختان زینتی باغچه، به ورودی سالن برسید. لازم به ذکر است که حیاط قابلیت پارک یک خودرو را دارد و طراح با محوطه سازی زیبایی که انجام داده، تمایل به ایجاد فضای سبز بیشتری برای ویلا داشته است. در بین باغچه ­ای که از گل و درختان سیکاس، کاج و شمشاد تشکیل شده؛  لامپ­های شب­ نمایی نیز قرار دارند تا در فضای تاریک شب، روشنایی زیبایی به حیاط بخشیده شود. اگر جزو کسانی هستید که به کاشت انواع سبزیجات علاقه­ مندید؛  می­توانید از بذر انواع سبزی­ها مانند تره، شنبلیله، شاهی، جعفری، کدو، گوجه­ فرنگی و ... استفاده نمائید. خاک حاصلخیز این مناطق لطف دارد به کاشت چنین سبزیجاتی و کافیست از فضای باغچه خود نهایت استفاده را ببرید. ضمنا تماشای این محصولات در آلاچیق سنگی وسط باغچه، لطفی دیگر دارد.

با عبور از باغچه، به بنایی بر می­خورید که دارای 6 ستون قرص و محکم با نمایی کاملا سنگ تشکیل شده و راه ­پله ­هایی که شما را به اندرونی این عمارت زیبا هدایت می­کنند. با ورود از درب ضدسرقت به سالن ویلا، تنوعی از زیبایی و گرمی را مشاهده خواهید کرد. انتخاب رنگ زرد برای دیواره ­های سالن؛ شور و شوق،  سرگرمی،  اعتماد به نفس،  روشنایی و خوش­بینی را به مخاطب عرضه می­کند. شما با سکونت در این ویلا، پس از مدتی از رنگ­های پر انرژی آن سرشار خواهید شد.

سقف از نراد و گچ بوده با نورپردازی و هالوژن، کف سرامیک، شوفاژ و اسپلیت که از موجودیت­ های سالن محسوب می­شوند.همچنین مبلمان جلوی تلویزیون که می­توانید به سلیقه خودتان در فضای وسط سالن از آن بهره ببرید، به همراه دو پنجره با پرده ­هایی آویز که فضای روشن­تری به سالن بخشیده ­اند. کابینت آشپزخانه از جنس MDF بوده با سقف لمبه؛ به همراه یخچال و ماشین لباسشوئی، فضای سنتی و درب مشبک که راه ورود به حیاط پشتی است. یک اتاق خواب در طبقه اول موجود بوده با کمد دیواری، اسپلیت، شوفاژ و پنجره­ای که رو به فضای پشت ویلاست. دیواره­ ی این اتاق متشکل از رنگ بنفش بوده که بعنوان رنگی محبوب بین خانم­های جوان محسوب شده و دارای نماد اصالت، شجاعت و ثروت است. در این طبقه با عبور از درب مشبک آشپزخانه، به اتاق پخت یا اصطلاحا آشپزخانه کثیف می­رسید که دارای دو سینک ظرفشویی بوده  و متمایل به حیاط خلوت است. در این فضا یک سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی نیز تعبیه شده است. با عبور از راه ­پله چوبی که به  طرف اتاق نشیمن و اتاق­ خواب­ ها مشرف است، از کنار مجموع ه­ای از گل­ها و گیاهان سرسبزی عبور خواهید کرد که با سلیقه­ روی دیواره ­ی بالای راه ­پله قرار گرفته ­اند. تلفیق رنگ­ های مبل و پرده­ ی آویز اتاق نشیمن، برگرفته از رنگ­های قرمز و زرشکی است  که دارای جذبه و قدرت بسیاریست. این قسمت نیز آشپزخانه دیگری تعبیه شده با گاز دو شعله (میزبار کامل) که مناسب برای افراد طبقه بالاست.

سه اتاق خواب در طبقه بالا طراحی شده که دو تا از خواب ها مستر بوده و همچنین دارای سرویس بهداشتی فرنگی هستند.  شوفاژ و اسپلیت نیز برای سیستم گرمایشی و سرمایشی این اتاق­ها تعبیه شده ­اند. رنگ­ آمیزی زیبای اتاق­ ها کاملا چشم­ نواز و با روحیه است که انتخاب رنگ آبی کاملا مناسب برای آقایان بوده و حس صداقت، اعتماد، وفاداری و ایمان به مخاطب می­بخشد. در بعضی از این اتاق­ ها تخت­ های یک­نفره و دونفره، کمد و میز آرایش موجود می­باشد. از طریق دوتا از این اتاق ­ها می­توانید بهتراس دسترسی داشته و ویوی جلوی ویلا را براحتی مشاهده نمائید.  امیدواریم با انتخاب و خرید این ویلا، احساس خوبی داشته باشید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 318 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ پایین کلیک کنید.

خرید ویلا در شمال دوبلکس استخردار

برای بازدید موارد مشابه پیشنهاد میکنم روی متن آبی رنگ پایین کلیک کنید.

خرید ویلا مبله محمودآباد

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه