اطلاعات فایل
کد ملک۳۱۸
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۴۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۵۰ متر
خواب۴
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهمحوطه
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۵,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

خرید ویلا شمال دوبلکس استخردار کد 318


بررسی کوتاه

400 متر زمین 

250 متر بنا 

4 خواب ( 1 خواب مستر)

استخر روباز

آلاچیق 

پروانه ساخت، پایان کار و سند تک برگ


بررسی تکمیلی

خرید ویلا در شمال دوبلکس استخردار کد 318 در شهرستان محمودآباد 

منطقه کلوده در فاصله 400 متری اتوبان محمودآباد به آمل واقع شده است.

 

محله دارای امکانات رفاهی از قبیل

درمانگاه به همراه دکتر کشیک، بانک دولتی، 

مرکز مخابرات و فروشگاه های زنجیره ای مثل افق کوروش و.... میباشد.

 

از لحاظ منطقه جغرافیایی در 12 کیلومتری دریا و 1 کیلومتری جنگل قرار دارد؛ و از آنجایی که چند کیلومتری، با دریا فاصله دارد از شرجی بودن هوا کاسته شده و هوای مطبوع و دل انگیزی نصیب ساکنین میشود . در ضمن در همسایگی این ویلا چند ویلا قرار دارد که ساکنین فرهیخته و موجهی دارند و باعث حس امنیت و آسودگی برای ساکنین ویلای مذکور میشود . باتوجه به بخشنامه مصوب دولت به زودی این منطقه تبدیل به شهر شده؛ و این امر باعث ارزش افزوده خیلی زیاد و تسهیل در بهره برداری از امکانات برای ساکنین منطقه میشود . زمینی که این ویلا در آن بنا شده دو بر بوده و از هر دوبر دارای دروازه شخصی میباشد؛ و لازم به ذکر است که زمینهای خالی که برای ساخت ویلا در مجاورت این ویلا قرار دارند همگی دارای مساحت 350 متر به بالا هستند ، و این موضوع چند حسن دارد یک اینکه ویلاهایی که در این ابعاد زمین ساخته میشود ویلاهای سطح پایینی نخواهند بود و  دو اینکه فاصله بین ویلاها مناسب خواهد بود ویوی ویلای کناری را بهم نمیزند  سه باعث کاهش تراکم شده که موجب افزایش آرامش و لوکستر شدن محیط میشود.

در حیاط ویلا یک آلاچیق بسیار مستحکم و بزرگ با اسکلت فلزی ساخته شده  و کفپوش حیاط تماما سنگ میباشد. برای فضای سبز ویلا چند درخت میوه چهار الی پنج ساله و گیاهان زینیتی بسیار زیبا همراه با نور پردازی عالی طراحی و اجرا شده است. سازنده در طراحی نمای ساختمان از آجر نسوز و سنگ به همراه سرستونهای سنگی در دو طرف ساختمان استفاده کرده است. درب ورودی ساختمان درب ضد سرقت ترک بسیار خوش رنگ و مستحکم میباشد؛ که ابهت و زیبایی خاصی به نمای ساختمان بخشیده است.

در سالن طبقه اول از کفپوش سرامیکی درجه یک استفاده شده و در سقف سالن از کناف به همراه نورپردازی مخفی یکی از نکات برجسته این ویلا پنجره های متعدد قدی در سه طرف سالن پایین میباشد؛ که سالن را قرق در نور طبیعی مینماید و حس خانه ویلایی به مفهوم واقعی را به شخص القاء میکند . در ضمن یک اتاق خواب با نورگیر عالی و یک سرویس بهداشتی در طبقه پایین وجود دارد که امکان استفاده از این ویلا را برای افراد مسن هم مناسب میکند. برای رفتن به طبقه بالا از پله های فلزی استفاده شده و به محض ورود به طبقه بالا یک نشیمن با ابعاد مناسب خود نمایی میکند. دو سرویس بهداشتی و دوش عمومی در طبقه دوم تعبیه شده است. از دیگر نکات برجسته ویلای مذکور داشتن تراس رو به حیاط در دو طرف ساختمان میباشد که ویوی بسیار زیبایی را برای ساکنین فراهم می آورد.دو اتاق خواب بزرگ در طبقه بالا وجود دارد که باز هم به شکل بسیار زیبایی از پنجره های قدی به منظور نورگیر بودن استفاده شده .

سازنده بصورت هوشمندانه ای از فضای طبقه بالا استفاده کرده و یک اتاق زیر شیروانی جذاب و دنج ساخته که متریال تمامی قسمت های آن چوب نراد روسی است . ویلای مذکور با توجه به موقعیت جغرافیای و ساختاری قیمت بسیار مناسبی دارد و زیر قیمت کارشناسی شده روز ارزش گذاری شده و میتوان گفت به قیمت سال گذشته فروخته میشود.

پیشنهاد میکنم از کد 311 بازدید کنین لینکشو براتون قرار میدم برای بازدید روی متن ابی کلیک کنین.


خرید ویلا استخردار نزدیک ساحل


همچنین برای بازدید از موارد مشابه میتونین به صفحه خرید ویلا استخردار مراجعه کنین برای بازدید روی متن آبی کلیک کنین.

ویدئو
تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه