اطلاعات فایل
کد ملک۳۳۲
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۲۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۸۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهباغ
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۴,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

خرید ویلا شمال 332


بررسی کوتاه

220 متر زمین

180 متر بنا

طراحی دوبلکس

نما سنگ

سه خواب ( یک مستر )

پروانه ساخت و پایان کار

انشعابات نصب


بررسی تکمیلی

خرید ویلا شمال کد 332 در شهرستان محمودآباد منطقه کلوده واقع شده،

و از لحاظ منطقه جغرافیایی در 12 کیلومتری دریا 1 کیلومتری جنگل قرار دارد. و از آنجا که چند کیلومتری، با دریا فاصله دارد از شرجی بودن هوا کاسته شده و ساکنین، هوای مطبوع و دل انگیزی کسب میکنن. این روستا امکانات رفاهی از قبیل درمانگاه به همراه دکتر کشیک، بانک، مرکز مخابرات و فروشگاه هایی زنجیره ای افق کوروش و.... را دارا میباشد. درضمن ویلای مذکور در 600 متری اتوبان محمودآباد به آمل واقع شده است که دسترسی  به جنگل و دریا را سهل و آسان میکند  در ضمن ویلا، ساکنین فرهیخته و موجهی در همسایگی دارد، که باعث حس امنیت و آسودگی برای ساکنین ویلای مذکور میشود.

با توجه به استعلامات گرفته شده از افراد با نفوذ و معتبر این روستا و با توجه به بخشنامه مصوب دولت بزودی این منطقه تبدیل به شهر شده  و باعث تسهیل در بهره برداری از امکانات و ارزش افزوده قابل توجه  برای مالکین میشود. درباره مشخصات ویلا باید خدمتتان عرض کنم که  دو عدد دروازه آهنی بسیار مستحکم برای ورود به ساختمان بکار برده  کف حیاط تماما با سنگ پوشیده و برای فضای سبز از چند گیاه زینتی استفاده شده است .نمای ساختمان طرح رومی با سرستون و تاج میباشد که تماما سنگ تراورتن کار شده است و   ابهت و اقتدار خاصی را در ویلا ایجاد کرده است. درب ورودی بنا درب ضد سرقت ترک میباشد و در ساخت کف سالن از سرامیک درجه یک استفاده شده در ضمن از پنجره های قدی بسار شیک در سالن استفاده شده که سالن را غرق در نور طبیعی میکند.

سقف سالن با کناف به شکل زیبایی طراحی شده و با هالوژن و لوستر نور پردازی شده است . کابینت آشپزخانه MDF هایگلاس بسیار خوش رنگ میباشد که با کاغذ دیواری بخشی از دیوار و زوارهای چوبی و رنگ ملائم کف سالن هارمونی رنگی زیبایی رو ایجاد کرده است و فضایی دلنشین و گرمی به محیط  بخشیده. سازنده یک اتاق خواب و یک سرویس بهداشتی در طبقه پایین قرار داده این مسئله باعث میشود تا افراد مسن و معلول بتوانند به راحتی از این ویلا استفاده کنند. برای رفتن به طبقه فوقانی ساختمان سازنده از پله های سنگی و نرده های استیل بصورت کاملا استاندارد و مطلوب استفاده کرده و بع از طی کردن پله به محض ورود به طبقه بالا  سالن نشمین با پنجره های بزرگ و ویوی ابدی رو به باغ بسیار زیبا و سرسبز شما را شگفت زده میکند  و امکان استفاده از میز بار را برای ساکنین بمنظور پذیرایی از مهمانها به بهترین نحو فراهم می آورد.

در سالن بالا یک سرویس بهداشتی عمومی همراه با دوش حمام تعبیه شده و دو اتاق خواب وسیع و با ابعاد مناسب موجود میباشد در ضمن در هر دو اتاق خواب طبقه بالا از پنجره های قدی شیک و بزرگ استفاده شده که با اتفاع بسیار کم و بصورت کشویی بازمیشود. تراس رو به حیاط طبقه بالا بزرگ و دلنشین میباشد و ویوی ابدی رو به کوهپایه و روستا را داراست در پایان باید خدمتتان عرض کنم که اگر دنبال مکان دنج و آرام برای خانواده هستید  این ویلای زیبا را به شما توصیه میکنیم و در ضمن به لحاظ قیمت فروشنده به دلیل نیاز به نقدینگی زیر قیمت کارشناسی روز به قیمت سال گذشته برای فروش عرضه میکند.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 309 بندازین لینکشو پایین قرار میدم برای بازدید روی متن آبی کلیک کنین.

خرید ویلا شمال دوبلکس

برای بازدید موارد مشابه 

به صفحه خرید ویلا شمال مراجعه کنین برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنین.



تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه