اطلاعات فایل
کد ملک۳۰۹
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۵۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۳۶ متر
خواب۳
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهباغ
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۵,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

خرید ویلا شمال دوبلکس کد 309


بررسی کوتاه

250 متر زمین

236 متر بنا

بنای دوبلکس 

نما رومی سنگ 

سه خواب 

دو خواب مستر

کاملا هوشمند سازی شده 


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه

بصورت تکمیلی با خرید ویلا شمال دوبلکس کد 309 آشنا خواهیم شد.


آرامش، زیبایی و عظمت!


سه ویژگی بالا را میتوانید در هنگام تماشای این ویلا احساس کنید. درختان سرسبز کاج، گلکاری زیبای محیط، نمای سنگ، چراغ های شب نما و سنگ فرش حیاط که در مجموع ترکیب رنگ های سبز و سفید و کِرِم باعث آرامش خاطر بیننده  در مواجهه با چنین تصاویر و رنگ هایی می شود.

نمایی متشکل از مرغوب ترین جنس سنگ به همراه چراغ های شب نمای سقف و دور تاج و ستون ها، فضاسازی حیاط و وجود پوشش گیاهی از گل و درخت، نشان از زیبایی بی چون و چرای ویلاست. ستون های برافراشته، تاج نسبتا بلند و بطور کلی طرح دوبلکس ویلا از بزرگی و عظمت آن پرده برمیدارد. امیدواریم با سکونت در این ویلا، لحظات رویایی و نابی را به همراه داشته باشید.

حیاط ویلا قابلیت پارک 3 خودرو را دارد و گوشه ی حیاط محیطی برای دورهمی اعضای خانواده و دوستان می باشد. راه پله در وسط ویلا واقع شده و درب ورود نیز به همینطور، که از نظر ساختاری و مهندسی، دسترسی آسانتری به حیاط و سالن ویلا خواهید داشت. درب ورودی ویلا ضدسرقت بوده، سالن با کف سرامیک پولیش براق پوشیده شده، سقف کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن و قسمتی از دیوار هم پوستر است. آشپزخانه و سرویس بهداشتی ویلا در زمان عکس برداری تکمیل نشده بود.

یک سرویس در طبقه پایین، دو اتاق خواب مستر در طبقه بالا موجود می باشد. پله با چوب نراد روسی که مشرف به طبقه بالاست بعد از طی آن، به نشیمنی بزرگ برمیخورید که بخشی از دیوار آن پوستر بوده، سقف با نورپردازی مخفی و هالوژن طراحی شده است. بعد از آن به تراس خواهی رسید که مناظر زیبای اطراف را میتوانید به راحتی مشاهده بفرمایید.

ویلا در کوچه ای واقع شده که چسبیده به جاده اصلی و از بُعد مسافت تا دریا 13 کیلومتر و تا جنگل 8 کیلومتر فاصله دارد. تعدد فروشگاه های غذایی، وجود شبکه بهداشت (اعم از دکتر مامایی، دندانپزشک و ... )، دفتر پیشخوان دولت جهت رسیدگی به امور بانکی، زمین فوتبال بزرگ که در ابتدای محله واقع شده و همینطور بوستان بازی برای کودکان که محل مناسبی برای خانواده ها می باشد، محیط منحصر به فردی را ایجاد کرده که بهترین مکان برای خرید و فروش و سکونت محسوب می شود.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 272 بندازین لینکشو پایین قرار میدم برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنین.


خرید ویلا لوکس در شمال 272


همچنین برای بازدید موارد مشابه میتونین به صفحه خرید ویلا دوبلکس مراجعه کنین. برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنین.

ویدئو
تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه