اطلاعات فایل
کد ملک۳۵۳
نوعویلا
آدرسآمل
مساحت زمینمساحت زمین۲۲۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۹۰ متر
خواب۳
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهشهرک
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۵,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا شمال شهرکی کد 353


بررسی کوتاه

220 متر زمین 

190 متر بنا 

سه خواب مستر

دوبلکس 

شهرکی 

فاصله تا کمربندی 350 متر


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه 

بصورت تکمیلی با خرید ویلا شمال شهرکی کد 353 آشنا خواهیم شد.

 

اگر میخواهیم از ویلاهای میان رده جنگلی 

با بالاترین مصالح ساخت و بهترین معماری نام ببریم، این ویلا نمونه بارز آن است. 

 

ویلایی دوبلکس با 220 متر زمین و 190 متر بنا، دارای نمایی کاملا سنگ و تاجی بلند است و به همراه 4 ستون مستحکم که بنا را استوار نشان میدهد. در تراس طبقه اول و دوم از نرده های سنگی تشکیل شده که تراس طبقه دوم بصورت مدور بوده و فضای بیشتری را شامل میشود. جنس سنگ نمای ویلا از تراورتن بوده که در این چند سال اخیر بعنوان بهترین مصالح سنگی در ساختمانها و ویلاها استفاده شده است. این ویلا در شهرکی واقع شده که دارای ویلاهای دوبلکس و مشابه زیادی میباشد و مناسب برای  کسانی است که میخواهند به همراه اقوام بیش از یک ویلا تهیه نمایند و نزدیک به هم باشند. در بعضی از شهرکها بدینگونه است که اکثر ویلاها توسط یکسری از افراد فامیل خریداری شده و با خیال راحتتری در شهرک آن سکونت دارند. شما هم اگر دوستانی دارید که متمایل به خرید ویلای شهرکی هستند، میتوانید با هم اقدام به خرید ویلا در این شهرک نمائید. این شهرک دارای امنیت و نگهبانی 24 ساعته است و با امکان گیت ورودی و خروجی، از همه لحاظ آسوده خاطر خواهید بود. ویلایی را که مشاهده میکنید دارای دو دروازه ورودی بزرگ و کوچک بوده که دارای گنجایش پارک دو ماشین بصورت همزمان میباشد. حیاط مزین به گلها و درختان زینتی است و با چراغ شب نمایی که در باغچه و روی دیواره حیاط ویلا کار شده، محیط را در ساعات شب بسیار زیبا نشان میدهد.

درب ورودی ویلا ضدسرقت بوده به همراه دو پنجره قدی، سالنی با کفپوش سرامیک، سقف کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن، دیوارهایی پوشیده از پوستر و سنگ آنتیک در کنار پله گردان چوبی، کابینت و  آشپزخانه MDF، سینک دوقلوی ظرفشویی، گاز پنج شعله، هود و فضای تعبیه شده برای یخچال. همه این مشخصات در طبقه اول این ویلا موجود بوده بعلاوه یک اتاق خواب  که با پوستری که روی دیوار آن پوشیده شده، زیبایی بصری و رنگی در خور توجهی را به تصویر کشیده است. این اتاق خواب مستر بوده و مناسب برای افراد کهنسال و کودک میباشد. باتوجه به فضای بزرگی که از حذف آشپزخانه در سالن بوجود آمده، محیط دلبازتری را در بدو ورود به سالن شاهد هستید. شما در این محیط میتوانید دکوراسیون زیباتری را طراحی کنید و با استفاده از موقعیت خوبی که راه پله دارد، میتوانید از فضای زیر آن برای دستچین گلدانهای کاکتوس بهره ببرید. البته این به سلیقه شماست و میتوانید گلهای آپارتمانی را برای زیبایی سالن در این قسمت قرار دهید.  با عبور از راه پله، به نشیمن نسبتا بزرگی خواهید رسید که منتهی به دو اتاق خواب میباشد. دیواره نشیمن از پوستر پوشیده شده و سقفی کناف با نورپردازی و هالوژن است به همراه پنجره هایی که رو به حیاط ویلا هستند و منظره شهرک را نمایش میدهند. 

همچنین طراح در گوشه نشیمن؛ آشپزخانه کوچکی هم قرار داده است که دارای کابینت و سینگ ظرفشویی بوده و مناسب برای افراد طبقه بالاست. هر دو اتاق خواب طبقه بالا نیز مستر بوده و دارای کمد دیواری میباشند. اتصالات دوش و روشویی سرویس ها هنوز وصل نشده و به زودی تکمیل خواهند شد.

امیدواریم با خرید این ویلا و سکونت در آن، لحظات خوبی را به یادگار بگذارید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 330 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا شمال جنگلی

 

همچنین برای بازدید موارد مشابه میتونید از صفحه خرید ویلا شهرکی  بازدید کنید. برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه