اطلاعات فایل
کد ملک۴۳۲
نوعویلا
آدرسآمل
مساحت زمینمساحت زمین۲۷۵ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۸۰ متر
خواب۲
حمام۱
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۱
منظرهمحوطه
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۳,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.

خرید ویلا در شمال 432


بررسی کوتاه

275 متر زمین

180 متر بنا

ویلا نیم پیلوت

نما سنگ و آجر

۳ خواب (1 خواب مستر) + سرویس بهداشتی مجزا

سند تک برگ

سکو آلاچیق

باربیکیو (با ذغال و گازی)

تراس 2.5 در 5

دیوارهای پشتی ایزوگام

امنیت بالای منطقه

حیاط سنگریزه + واش بتن

پارکینگ مسقف با قابلیت پارک 3 خودرو

فاصله تا دریا 15 دقیقه

فاصله تا جنگل 3 کیلومتر

فاصله تا شهر 5 کیلومتر

ملک شمالی

فروش اقساطی


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا در شمال کد 432 آشنا خواهیم شد

 

مُشک آنست که خود ببوید...


زمانی که برای خرید ویلا اقدام میکنید، به این مهم توجه داشته باشید که بعضی از مالکان ویلا، شما را به خرید بهتر سوق میدهند. شاید بپرسید چگونه! اگر سازنده ای بتواند ویلایی با کیفیت ارائه کند، مسلما با کمی نگاه کارشناسانه میتوانید به عمق طراحی ویلا پی ببرید. در واقع این سازنده است که ویلا را با دقت و هنر خاصی بنا نهاده و شما از ریزه کاریهای خلق شده در ویلا اینگونه برداشت خواهید کرد که ویلای مورد علاقه تان را پیدا کرده اید. سازنده در این ویلا سعی کرده به کوچکترین نکات توجه نماید و با ایزوگام کردن دو دیوار پشتی ویلا که در معرض مستقیم آب باران قرار داشتند، مسئله آسیب رطوبت به بنا را کاملا حل کرده است. و یا در پارکینگ مسقف آن میتوانید براحتی 3 خودرو را جا بدهید؛ در صورتی که در اکثر ویلاها پارکینگ مسقف برای پارک یک یا دو خودرو فراهم است. همچنین با اندازه مهندسی و درست از مساحت اتاقها، امکان فرش کردن با اصول استاندارد فرشهای 12 متری مهیا شده است.

لازم به ذکر میباشد که این ویلا دارای 3 اتاق خواب بوده که دو خواب آن مستر و ابعاد هر یک از این اتاقها 12 متر است. استفاده از دو سرویس فرنگی و ایرانی در هر یک از اتاقها به همراه دوش، سیفون و روشویی؛ بعبارتی نکاتی است که سازنده همه آنها را رعایت کرده است و فقط شیرآلات هنوز کامل نصب نشده اند که احتمالا با نصب آینه در هر یک از سرویسها، کار آنها به اتمام میرسد. در این ویلا یک سرویس عمومی ایرانی و فرنگی نیز وجود دارد که به مانند دیگر سرویسهای این ویلا، کاملا سرامیک کاری شده و در طبقه بالا موجود است.

این ویلا با 275 متر زمین و 180 متر بنا، دارای نمایی از سنگ و آجر است که از 12 متر تراس تشکیل شده و با نصب انشعابات و اتصالات آماده برای معامله است. این ویلا دارای دو دروازه ورودی بزرگ و کوچک است که با عبور از آنها به حیاطی بر میخورید که قسمتی از کف آن سنگریزه و بخشی دیگر که نفررو میباشد، واش بتن کار شده است. وجود دو حیاط اختصاصی در جلو و پشت بنا با محوطه سازیهای زیبا از گلها و درختان زینتی، به این ویلا رنگ و بوی لطیفی بخشیده است. با گذر از طریق پارکینگ و یا مسیر عبوری از حیاط کناری، با فضای پشت ویلا روبرو میشوید که دارای 50 متر مساحت بوده و از سکو برای آلاچیق، باربیکیو، چراغهای شب نما و سفال بر روی دیوار بهره برده است. باربیکیو در گوشه حیاط کار شده و به دو صورت گازی و زغالی قابل استفاده است و سازنده در واقع خواسته با نصب این دو قابلیت انتخاب را برایتان راحت کرده باشد. فضای این حیاط با وجود گلگاری های صورت گرفته بسیار دلنشین است چرا که کاملا به دور از دید کوچه قرار گرفته و محیط دنج و آرامی است که در هنگام شب با خانواده و دوستان میتوانید دور هم جمع شوید.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا در شمال مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

درب ورودی ضدسرقت، پنجره های دو جداره آلومینیم، سقف کناف و کف سرامیک براق از موجودیتهای این ویلا محسوب میشوند که با سفیدکاری صورت گرفته، نمای زیبایی به سالن داده است. گچکاری سالن و اتاقهای این ویلا به تازگی تمام شده که در تصاویر و ویدئو، آثار نم و خیس بودن را روی دیوار مشاهده میکنید. با حدود 55 متر مساحتی که سالن دارد و فضایی که برای آشپزخانه مشخص شده است، دستتان برای چیدمان مبلمان باز میباشد و با مشخص کردن TV Wall، میتوانید با استفاده از مبلها در سالن دو فضا را بوجود آورید که قسمتی برای تماشای تلویزیون و قسمتی هم برای میز غذاخوری باشد. با وجود پنجره ها در سه طرف این سالن، نور زیادی به سالن وارد شده و فضا را کاملا روشن میکند. نصب پرده های یکدست بر روی پنجره ها و تزئین اتاق با استفاده از رنگهای شاد، مطمئنا با تلفیقی که از نورپردازیهای مخفی، هالوژن و لوستر در سالن حاصل میشود، بسیار لذت خواهید برد.

کلام آخر؛ طبق صحبتی که ویلاطور با سازنده این ویلا داشته کار نصب کابینت MDF و اجرای بین کابینتی آن بزودی تمام شده و راه پله چوبی مرتبط به طبقه بالا نیز کار گذاشته میشود. این ویلا تا شهر حدود 5 کیلومتر، تا جنگل 3 کیلومتر و تا دریا تقریبا 15 دقیقه فاصله دارد. با مشاهده و بازدید از این ویلا، صاحب یکی از زیباترین ویلاهای نیم پیلوت منطقه شوید. ویلاطور همراه همیشگی شماست.

ویدئو
تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه