اطلاعات فایل
کد ملک۴۳۰
نوعویلا
آدرسآمل
مساحت زمینمساحت زمین۱۱۶۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۸۰ متر
خواب۲
حمام۱
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهباغ
سال ساخت۱۳۹۳
قیمت۶,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.

خرید ویلا باغ در آمل 430

 

بررسی کوتاه

1160 متر زمین

80 متر بنا

یک خواب مستر + سالن و آشپزخانه

دارای 200 نوع گل و درخت

استخر رو باز 36 متری

آبنما و باربیکیو

امکان اضافه کردن به بنا وجود دارد

5 دقیقه فاصله تا شهر

10 دقیقه فاصله تا دریا

تا جاده اصلی 500 متر

دو نبش و دارای دو دروازه بزرگ ورودی

خیابان 8 و 10 متری

ملک غربی

فروش اقساطی


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا باغ در آمل کد 430 آشنا خواهیم شد.


باغِ هزار مُرکب!


ما با سرشتی که داریم میل به طبیعت و زندگی در بین درختان و گیاهان را بیشتر ترجیح میدهیم و حتی از رویش یک گل گوچک در میان سنگ و سیمان فضای حیاطمان هم به وجد می آئیم. حال تصور کنید در میان باغ بزرگی از درخت و گل قرار گرفته اید که به هر طرف نگاه میکنید، شاخه های سرسبز و برگها و میوه های خوشمزه را میبینید. این رویای هر انسانی است تا خود را در میان باغی پر از میوه و محصول تصور کند؛ وجود این همه پوشش گیاهی در ویلاباغ حاضر، زاده ی نگاهی زیبا به محیط اطرافمان است که هر انسانی میتواند با حفظ و حراست از چنین فضایی، به رویش و تولد گیاه دیگر کمک کند.

ما در این فایل قصد داریم شما را با ویلاباغی پر از محصول آشنا کنیم که از دیدن آن سیر نمیشوید. این ویلاباغ از 1160 متر زمین تشکیل شده که مالک خوش ذوق این مجموعه انواع و اقسام درختان میوه و گلها و گیاهان سرسبز را در آن کاشته است. شما در این ویلاباغ میوه هایی همچون سیب، پرتقال، نارنگی، لیمو ترش، کام کوات، موز، خرمالو، انجیر و ... را خواهید داشت که به فراخور فصل خود، میوه های شیرینی را هدیه میدهند. اگر اهل باغبانی هستید و یا تمایل دارید باغبانی را یاد بگیرید؛ این فضا برایتان آماده و مهیاست. دست به کار شوید و باغتان را بیل بزنید و نهال بکارید و گلهای زیادی را پرورش دهید. هیچ چیزی مثل باغبانی شما را سرحال نمی آورد؛ در واقع این معجزه گیاهان است. محصولات این باغ همچون کودکانی هستند که با رشد روزانه شان، شادی و نشاط را به شما القا میکنند. تصور کنید این بذرها زمستان سخت را پشت سر گذاشته اند و با گرم شدن زمین، سر از خاک بیرون می آورند و خودنمایی میکنند. شما دیگر بهار را با ساعت و تاریخ و گردش خورشید و آمد و شد فصلها نمیشناسید؛ با سفیدی شکوفه ها و جوانه های سرسبز شاخه های ویلاباغتان، بهار را همواره در کنار خود خواهید داشت. این سرسبزی و طراوت، روحهای خسته و خفته را هدف قرار میدهند و روحیه را تزریق میکنند. اگر از شلوغی، زرق و برق و زندگی ماشینی و ملال آور شهری خسته شده اید، اینجا محل آرامش شماست.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا باغ در آمل مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

این ویلا دارای بنایی 80 متری است و یک اتاق خواب مستر (حمام)، سالن نشیمن و آشپزخانه دارد. متاسفانه بدلیل اینکه کلید ورود به داخل ویلا را نداشته ایم، تصاویر مربوط به آن را نتوانستیم تهیه کنیم. مالک بیشتر از آنکه روی ویلا تمرکز شود، به محیط باغ توجه شده و در واقع خاصیت ویلاباغ ها همین است. ویلاباغ ها متراژ بیش از 400 متر را شامل میشوند و محیطی با 1160 متر مطمئنا رسیدگی و توجه بیشتری را میطلبد که مالک ویلا انصافا حق مطالب را درست ادا کرده است.

این ویلا از آبنما، باربیکیو و یک استخر رو باز 36 متری تشکیل شده که جان میدهد برای روزهای گرم تابستان! شنا در این استخر و یا قرار دادن پاهایتان در آب استخر، گرما و رطوبت ناشی از محیط را از شما دور میکند. البته این منطقه رطوبت زیادی ندارد؛ چرا که در فاصله 10 کیلومتری دریا قرار گرفته و دقیقا مرز شهرستان آمل و محمودآباد محسوب میشود. همجواری با این همه درخت و البته جنگل بزرگ تشبندان، رطوبت را در این منطقه کاهش داده بطوریکه در ماه های گرم سال نیز احساس گرمای زیادی نخواهید داشت. پیشنهاد ما این است که شبهای گرم سال را میتوانید در پشه بند روی ایوان ویلایتان بگذرانید؛ چون خنکای آب استخر و هوای مطبوع شبانه به شما حس خوشی خواهد بخشید.

یک سرویس عمومی ایرانی در حیاط ویلا قرار دارد فضایی که در کنار ویلا وجود دارد این فرصت را داده که چنانچه قصد بزرگتر کردن ویلایتان را داشته باشید، براحتی امکانپذیر است. این ویلا دو نبش بوده و دارای دو دروازه بزرگ ورودی است که براحتی میتوانید چندین خودرو را در حیاط پارک کنید. خیابان 8 و 10 متری، دو مسیری است که میتوانید تردد کرده و وارد ویلایتان شوید. محیط باغ پر از چراغهای شب نما میباشد که فضای باغ را بسیار روشن میکنند و همچنین دیوارهای 2.5 متری و حصارکشی دور تا دور این ویلا، باعث شده این ویلا از امنیت بسیار خوبی برخوردار باشد. در گوشه حیاط یک انباری قرار دارد که وسایل باغبانی تان را میتوانید در آن قرار دهید. همچنین دو آلاچیق فلزی نیز در مسیر باغ قرار گرفته که نیاز است میز و صندلی در آن چیده شود. اگر میخواهید برای خود آلاچیق چوبی داشته باشید، میتوانید بخشی از باغ را به این منظور اختصاص دهید که بسیار دیدنی تر خواهد شد. البته چنانچه حیوان خانگی دارید، میتوانید فضایی را هم برای آنها بسازید.

کلام آخر؛ یکی از نکات مثبت در موقعیت جغرافیایی این ویلا، قرارگیری در فاصله 500 متری کمربندی محمودآباد به آمل است؛ این یعنی دیگر نیازی ندارید وارد محله شوید و کاملا راحت با مسیری کوتاه به ویلایتان خواهید رسید. اگر از شرق تهران حرکت کنید، مسیر جاده هراز را با خودروی شخصیتان 3 ساعته طی خواهید کرد و پس از آن با عبور از کمربندیهایی که شهر آمل دارد، طی مسافتی 20 دقیقه ای به ویلایتان میرسید. این ویلا تا کلوده که بعنوان شاهراه تجاری منطقه معرفی میشود، حدود 2 دقیقه فاصله داشته که جدا از دسترسی راحتی که امکانپذیر است، ارزش افزوده زیادی بر ملکتان خواهد داشت؛ چرا که کلوده یکی از بهترین مناطق محمودآباد است که سر جاده اصلی بوده و بر تجاری زیادی دارد و از طرفی برای دسترسی راحت به شهر جنگلی چمستان، جاده کلوده بهترین مسیر خواهد بود.

امیدوارم از این مطلب نهایت استفاده را برده باشید، تیم ویلاطور بهترینها را برایتان آرزو میکند.

ویدئو
تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه