اطلاعات فایل
کد ملک۳۳۰
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۶۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۸۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۴,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

خرید ویلا شمال جنگلی کد 330


بررسی کوتاه

260 متر زمین 

180 متر بنا

3 خواب

چسبیده به جنگل 

نما سنگ

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، 

در ادامه بصورت تکمیلی با خرید ویلا شمال جنگلی کد 330 آشنا خواهیم شد.

 

با کتاب و کتابخوانی رفیق هستید؟ 

 

چقدر برای محیطی که در آن کتاب می خوانید ارزش قائلید؟ چقدر برای آرامش خود تلاش می کنید؟ ویلای حاضر در محیطی مملو از پوشش گیاهی و در دل جنگل واقع شده که احساس آرامش زیادی خواهید داشت. کافیست از پنجره و تراس به بیرون نگاه کنید تا آرامش را در کنارتان احساس کنید. اگر بعد از سالها کار و تلاش، قصد دارید در محیطی به دور از هیاهو و سر و صدا زندگی کنید، این ویلا را مدنظر داشته باشید. اگر تمایل دارید از محیط سرسبز جنگل برای مطالعه و تمدد اعصاب استفاده نمائید، تمرکز خود را بر روی این ویلا بگذارید تا بهترین تصمیم را بگیرید. یک دور دیگر به عکس های ویلا نگاه کنید.

کسانی که از دیدن این ویلا و مناظر آن سیر نمی شوند بهتر است برای بازدید تشریف بیاورند تا محیط کاملا آرام و دنج این ویلا را از نزدیک احساس کنند. این ویلا با نمایی دوبلکس با پوششی کامل از سنگ تراورتن ساخته،حیاطی با گل و درختان زینتی تزئین شده که محیط باصفایی را بوجود آورده است. چراغ های شب نما که در هنگام غروب و شب، محوطه ی ویلا را روشن و زیبا نشان می دهند.این ویلا یک دروازه ورودی با قابلیت پارک دو خودرو را دارد. درب ورودی ویلا ضدسرقت بوده، سالنی بزرگ با کف پوش سرامیک و سقفی کناف با نورپردازی مخفی و کابینت آشپزخانه از جنس ممبران به همراه هود می باشد. 

یک حمام و سرویس بهداشتی فرنگی که مناسب افراد مسن و خردسال است در طبقه اول تعبیه شده و راه پله ای که مشرف به طبقه بالاست. در طبقه دوم، سه اتاق خواب موجود است که دو تا از اتاق ها به تراس راه دارد. یک سرویس بهداشتی عمومی ایرانی و حمام نیز در مسیر سه اتاق خواب وجود دارد.در تراس با ویوی فوق العاده ای که از مناظر اطراف دارید می توانید از سکونت در این ویلا لذت ببرید.ویلای حاضر نسبت به نزدیکترین محله، حدود 2 کیلومتر فاصله دارد و باتوجه به اینکه در سالهای گذشته جاده های آن آسفالت نشده بود،امروزه این مشکل برطرف شد و جاده ای پهن و آسفالت را در خارج و داخل محل خواهید داشت.

در آخر با نگاهی کلی به ویلا، درخواهید یافت که بهترین ویلا را انتخاب کرده اید و امیدواریم از خریدتان نهایت استفاده را ببرید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 335 بندازین لینک ویلارو پایین قرار میدم برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

خرید ویلا شمال استخردار

همچنین برای بازدید از موارد مشابه میتونین به صفحه

خرید ویلا شمال

و 

خرید ویلا جنگلی مراجعه کنین،  برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.


تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه