اطلاعات فایل
کد ملک۳۷۵
نوعویلا
آدرسآمل
مساحت زمینمساحت زمین۲۲۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۳۰ متر
خواب۲
حمام۱
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهشهرک
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا آمل شهرکی 375


بررسی کوتاه

220 متر زمین 

130 متر بنا 

نما سنگ تراورتن

2 اتاق (یک خواب مستر)

کوچه بن بست

شهرکی

دارای پروانه ساخت

دسترسی راحت به جاده هراز

 

بررسی تکمیلی

 

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه

بصورت تکمیلی با خرید ویلا آمل شهرکی کد 375 آشنا خواهیم شد.

 

ویلایی نقلی با محیطی شهرکی؛

 

اگر برای خرید ویلا سرمایه هنگفتی ندارید و بودجه ی کمی را در نظر گرفته اید، بهتر است از این ویلا دیدن فرمائید. ویلایی با 200 متر زمین و 80 متر بنا، در شهرکی واقع شده که دارای پروانه ساخت بوده و با فاصله کوتاهی که تا جنگل دارد؛ جزو ویلاهای جنگلی محسوب میشود. این ویلا در شهر آمل قرار گرفته و با توجه به فاصله کم آن تا شهر، از امکانات خوبی برخوردار میباشد. تا دریا حدود 20 کیلومتر فاصله دارد و با رطوبت کمی که این منطقه دارد؛ دارای آب و هوایی بسیار مطلوب است.

این ویلای نیم پیلوت با نمایی کامل از سنگ تراورتن تشکیل شده و با پارکینگ مسقف و حیاطی که به نسبت بزرگ میباشد، قابلیت پارک سه خودرو را داراست. کف حیاط از سنگ پوشیده شده و فضای اطراف آن پر از گل و درختان زینتی و سرسبز میباشد. دو تراس در طبقه همکف و بالا دارد که فضای بیرون از ویلا را به خوبی نشان خواهد داد. با عبور از چند راه پله به درب ورودی ضدسرقت ترکی برخورد میکنید که با گذر از آن، به سالنی میرسید که کف آن از سرامیک پولیش براق پوشیده شده و سقف آن از کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن است.

در انتهای سالن آشپزخانه ای تعبیه شده که دارای کابینت MDF بوده و نورگیر بزرگی که فضای پشت ویلا را نمایش میدهد. پنجره قدی بزرگی نیز در کنار درب ورودی قرار گرفته که منبع انرژی نوری در فضای سالن محسوب میشود. یک اتاق خواب در طبقه پایین قرار گرفته که مستر میباشد و اتاق خواب دیگری که در طبقه بالا قرار گرفته که با عبور از راه پله های سنگی با نرده های استیل به آن دسترسی خواهید داشت.

برای برسی موارد مشابه پیشنهاد میکنم از صفحه خرید ویلا آمل شهرکی بازدید کنید. برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

این ویلا برای آن دسته از عزیزانی که قصد دارند با رفت و آمد دائم به شمال از لطافت و موهبت های آن بهره مند شوند؛ بسیار مناسب بوده و هر چقدر دنبال آرامش و تمدد اعصاب میباشند، پیشنهاد میشود از این ویلا دیدن نمایند. دسترسی به امکانات شهری و علی الخصوص نزدیکی به جاده هراز از ویژگی های بارز این ویلا و منطقه محسوب شده که به راحتی میتوانید مسیر رفت و آمد خوبی داشته باشید. با اطلاع از مسیر راه ها بوسیله اپلیکیشن های همراه براحتی میتوانید اقدام به تردد کرده و از شمال به پایتخت و یا بالعکس در رفت و آمد باشید. امیدواریم با معرفی این ویلا و اطلاع از مشخصات آن؛ توانسته باشیم ویلایی در خور و شایسته برایتان به ارمغان آوریم. شاد و پیروز باشید.

 

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 328  بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

 

خرید ویلا شمال نیم پیلوت شهرکی

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه