اطلاعات فایل
کد ملک۳۹۷
نوعویلا
آدرسآمل
مساحت زمینمساحت زمین۲۵۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۲۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

خرید ویلا شهرکی 397


بررسی کوتاه

250 متر زمین

220 متر بنا

دوبلکس

نما سنگ تراورتن

3 خواب (2 خواب مستر)

شهرکی

دارای نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی

دارای مشاعات عالی شامل استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی

منطقه ای فوق العاده سرسبز و جنگلی

ملک شمالی

اقساطی


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا شهرکی کد 397 آشنا خواهیم شد.


شهرکی در دل جنگل!


این ویلا از جمله 20 ویلای دوبلکس و نیم پیلوتی است که در شهرکی یکدست و زیبا واقع شده و با نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. شهرک در منطقه ای میباشد که از طبیعت بکر جنگلی برخوردار بوده و براحتی امکان دسترسی به فضای سرسبز را فراهم میکند. زمانی که به سمت این شهرک حرکت میکنید از دل یک تونل جنگلی 1.5 کیلومتری بسیار زیبایی عبور میکنید که شما را به وجد می آورد و مکان مناسبی برای پیاده روی و گردش است . همواره درختان و فضاهای سرسبز وارستگی ایجاد میکنند و اگر بخواهید برای تمدد اعصاب چند روزی را از زندگی ماشینی و شهری به دور باشید؛ پیشنهاد میکنم حتی بری بازدید از این ویلا هم شده به این منطقه سفر کنید.

این ویلا دارای 250 متر زمین و 220 متر بنا بوده که نمای آن کاملا از سنگ تراورتن تشکیل شده و از محوطه سازی زیبایی برخوردار است. انواع گلها و درختان کاج، شمشاد و لاوسون محیط ویلا را در برگرفته و با دو دروازه ورودی کوچک و بزرگی که دارد؛ امکان پارک دو خودرو را فراهم کرده است. کف و دیوارهای حیاط کاملا از سنگ پوشیده شده و یک سکوی 4 متری هم با دیواره هایی از آجر در حیاط ساخته شده که محلی برای آلاچیق میباشد که البته با گذاشتن چند صندلی میتوانید از فضای دلباز شهرک لذت ببرید. شهرک این ویلا دارای استخر، سونا و جکوزی مشاع بوده که صاحب آن این امکانات را به ساکنین شهرک اجاره میدهد.

جهت بازدید از موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا شهرکی مراجعه کنید، برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

این بنای دوبلکس دارای 3 اتاق خواب میباشد که همه در طبقه بالا قرار گرفته و 2 تا از اتاقها مستر میباشند. نمیتوان به یک چیز خاص اشاره کرد که بیشتر از همه مقابل چشمانتان بوده و مجذوب کننده باشد؛ چرا که همه چیز این ویلا بسیار شیک و هنرمندانه طراحی شده است. مثلا کفپوش سرامیک براقی که سازنده کار کرده را میتوان یکی از نکات برجسته این ویلا به حساب آورد. این کفپوش با دیوارهای گچی و کاغذ دیواری پوشیده شده روی دیوار و البته قرنیزهای چوبی سالن و اتاقها، کاراکتر زیبایی را پدید آورده است. از سقف کناف و نورپردازی های مخفی و هالوژن های رنگی آن نیز نگذریم؛ این نورپردازی ها در ترکیب رنگی و گرم و سرد نگه داشتن فضای اتاقها و سالن نقش بسزایی دارند. استفاده از باکس طرح چوب در سقف اتاق خواب نیز یکی دیگر از طراحیهای زیبای این ویلاست که به همراه کاغذ دیواری سه بعدی، کمد دیواری و قرنیزهای چوبی که همگی به رنگ قهوه ای هستند؛ حس و حال گرم و آرامش بخشی را القا میکنند.

درب ورودی ضدسرقت، پنجره های دوجداره UPVC، کابینت و آشپزخانه ای از جنس ممبران، سرویس فرنگی و دوش، راه پله های چوبی و البته یک سالن بزرگ که دستتان را برای یک دکوراسیون باحال و با سلیقه باز نگه میدارد؛ از موجودیتهای طبقه اول محسوب میشوند. با عبور از راه پله سنگ با نرده های استیل به سراغ طبقه دوم میرویم که از طریق اتاقها به تراس دسترسی دارد. تراس این ویلا حدودا 12 متر بوده و در قسمت مرکزی آن یک گلدان سنگی ساخته شده که میتوانید گلهای زینتی و زیبای خود را در آن بکارید. مطمئنا وقتی از جلوی حیاط و یا از محوطه شهرک به ویلایتان نگاه میکنید، تصویر این گلها شما را غرق خواهد کرد. هرچقدر به زیبایی محیط ویلایتان برسید، زیبایی به همان نسبت و یا حتی چندین برابر به خودتان برمیگردد. مردم شمال دارای پوست شفافی هستند و این بخاطر آب و هواست؛ پس شما با سکونت دائم در این منطقه بخشی از زیبایی اکتسابی را بدست آورده اید. حال به جذابیت و احوال درونی خودتان بپردازید؛ این نکته را فرموش نکنید: جذابیت اکتسابی است. بنابراین هر آنچه به حال خوب شما کمک میکند رابطه مستقیمی به میزان جذابیت شما دارد. مناطق سرسبز و خوش آب و هوا ابتدا بر روحیه تان تاثیر مثبت گذاشته سپس به رفتارتان جهت میدهد. دیدن ویوی زیبای این ویلا و پیاده روی در بین درختان و جنگلهای انبوه این منطقه، به شما نشاط میبخشد. سلامتی تان تضمین است؛ پس همین حالا برای سکونت در این منطقه اقدام کنید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 393 بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا جنگلی

ویلاطور بهترین ها را برایتان آرزو میکند.

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه