اطلاعات فایل
کد ملک۳۱۲
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۳۰ متر
خواب۲
حمام۱
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهشالیزار
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۴,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا در شمال نیم پیلوت کد 312


بررسی کوتاه 

200 متر زمین

130 متر بنا

دو خواب 

سقف اماده برای روف گاردن

طراحی نیم پیلوت

پارکینگ مسقف وسیع

محله عالی


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور،

در ادامه بصورت تکمیلی با خرید ویلا در شمال نیم پیلوت کد 312 آشنا خواهیم شد.


چنانچه در این فکر هستید که با بوجه خود بهترین ویلا را انتخاب کنید؛ از همین الان با ما همراه باشید.


ویلای حاضر بصورت نیم پیلوت با نمای رومی سفید است که در دو سوی آن دو ستون متصل به تاج واقع شده اند. کد 312 در یکی از روستاهای حوزه محمود آباد در بخش جاده کلوده به ولیسده واقع، و ار نظر موقعیت جغرافیای در  ۱۸ کیلومتری دریا و ۵ کیلومتری جنگل قرار دارد. منطقه مورد نظر یکی از خوش نام ترین مناطق حوضه محمودآباد، آمل می باشد که بسیار دنج و تهرانی نشین بوده  و ساکنین غیربومی آن تمام مالک ویلا می باشند و ویلا های اجاره ای در این منطقه به ندرت یافت می شود که  موجب امنیت و آرامش بیشتر برای ساکنین منطقه هست.

در این محله درمانگاه شبانه روزی با دکتر کشیک، زمین فوتبال چمن و پارک عمومی بسیار زیبا قرار دارد  که این محله را نسبت به محله های مجاور متمایز کرده است. از آنجایی که این ویلا ۱۸ کیلومتری دریا واقع شده، آب و هوای به نسبت متبوع تری از ویلاهای نزدیک به ساحل دارد. این ویلا در قسمتی از محله بنا شده که نزدیک به جاده اصلی بوده و جزء بافت جدید محله می باشد به همین جهت کوچه ها کاملا عریض بوده و ساختار بروزی دارند.

یکی از بارزترین مشخصات این ویلا ساختار محکم آن است، و سازنده برای اثبات این قضیه از مراحل  انجام پی ساختمان عکس و فیلم گرفته. در ضمن نکته جالب در مورد ساخت این بنا سقف بتنی ساختمان می باشد که همانطور که در عکس مشخص و نمایان است می توان با هزینه بسیار کم به عنوان روف گاردن استفاده شود و به بهترین نحو ممکن از ویو سرسبز اطراف استفاده گردد.

 

{پیشنهاد میکنم نگاهی به مقاله روف گاردن چیست بندازین برای بازدید روی متن آبی کلیک کنین}

 

از آنجایی که ویلای مذکور به صورت نیم پیلوت ساخته شده و دو اتاق خواب بنا در نیم طبقه بالایی ساختمان قرار گرفته پارکینگ مسقف بزرگ در اختیار ساکنین قرار میگیرد با قابلیت پارک دو ماشین به اضافه یک ماشین در حیاط در مجموع سه ماشین. در محوطه سازی این ویلا از متریال های کلاسیک استفاده شده مثل آجر، کنده درخت، کوزه و... یک فایر پیت یا همان گودال آتش با 2 سکوی نشستن برای جمع های خانوادگی  دوستانه در حیاط تعبیه شده .

{پیشنهاد میکنم نگاهی به مقاله فایر پیت یا گودال آتش چیست بندازین برای بازدید روی متن آبی کلیک کنین}

 

برای درب ورود ساختمان از درب ضد سرقت ترک استفاده شده است، کف کل ساختمان با سرامیک درجه یک پوشانده  و برای رفتن طبقه دوم راه پله سنگی و برای رفتن به پشتبام ساختمان از اسکلت آهنی بسیار محکم استفاده شده است. در ضمن آبگرمکن ویلا نصب شده و روشن تحویل داده میشود. در پایان باید خدمتتان عرض کنم که می شود با هزینه بسیار مختصر و هوشمندانه میتوان روف گادرن را بعد از خرید ویلابه بهترین نحو ممکن اجرا و از آن  بهره‌برداری کرد و این امر باعث آن می‌شود که ارزش افزوده قابل توجهی نصیب خریدار شود و در تایم مالکیت صاجب یک ویلا با روف گادرن سرسبز، شیک و زیبا می شوید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به صفحه خرید ویلا در شمال بندازین برای بازدید روی متن آبی کلیک کنین.

هچنین کد 317 هم گزینه مناسبی هست در همین رنج قیمت قرار دارد لینکشو پایین قرار میدم برای بازدید روی متن آبی کلیک کنین.

خرید ویلا شمال نما رومی

مشتاق دیدارتون برای بازید از ویلا هستیم ،

خوش باشین.

ویدئو
تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه