اطلاعات فایل
کد ملک۳۱۷
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۸۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۳۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهباغ
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۴,۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

خرید ویلا شمال نمارومی کد 317


بررسی کوتاه

280 متر زمین 

130 متر بنا 

3 خواب 

نما رومی سنگ

محوطه سنگ فرش

سقف کناف 

کف سرامیک 

کابینت ممبران 

کمد دیواری 

tv wall با پس زمینه کاغذ دیواری 

نور پردازی مخفی همراه با لوستر

سرویس ایرانی و فرنگی


برسی اجمالی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما 

همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت اجمالی با 

خرید ویلا شمال نمارومی کد 317 آشنا خواهیم شد.


اگر دنبال ویلایی میگردید که

هم از لحاظ موقعیت مکانی و هم از نظر هزینه بهترین گزینه باشد، مشخصات کد 317 را بخوانید.

این ویلا با فاصله 10 کیلومتری از دریا و 5 کیلومتری جنگل، بهترین موقعیت مکانی را از نظر آب و هوایی دارد. بالا بودن از سطح دریا و زندگی در منطقه ای که دارای پوشش گیاهی و درختان زیادی است به مراتب حس تازگی، نشاط و پویندگی زیادی به انسان می بخشد. همچنین این ویلا به شاهراه تجاری منطقه که دسترسی به امکانات رفاهی را آسان کرده حدود 3 کیلومتر فاصله دارد. نزدیکی به 3 شهر بزرگ و ارتباطی که حد فاصل آن با اتوبان 4 بانده شکل داده شده است، این منطقه را نسبت به سایر نواحی متمایز میکند.

ویلا در محله بزرگی واقع شده که شهرک های زیادی در آن ساخته شده و جزو سه محله بزرگ خرید و فروش ویلاست. همانطور که از تصاویر ویلا مشاهده میکنید، دارای نمایی فلت با سنگ تراورتن، تاج و دو پنجره قدی بزرگ است. حیاطی پوشیده از سنگ درجه 1 و با قابلیت پارک 2 خودرو، باغچه ای متشکل از گل و درختان زینتی و آلاچیق می باشد. درب ورودی ضد سرقت، کف سالن سرامیک درحه 1، سقف کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن و آشپزخانه دارای کابینت از جنس ممبران می باشد. دیوار سالن و اتاق ها کاملا رنگ آمیزی شده و قسمتی از دیوارها پوستر می باشد که این ترکیب با نورهای مخفی و هالوژن سقف زیبایی خاصی به فضای درونی بخشیده است.

ویلا دارای سه اتاق خواب( یک خواب مستر)، دو عدد حمام و سرویس ایرانی و فرنگی جدا می باشد. ویوی اطراف ویلا و تماشای منظره زمین های کشاورزی و درختان میوه از زیبایی های این ویلا محسوب می شود. ویژگی خاص این ویلا آخرین پلاک شهرک بودن که بهترین پلاک هست و واقع شدن در شهرک با کوچه 10 متری می باشد، داشتن کوچه 10 متری یک استثنا بسیار جذاب هست که موجب میشه فضای شهرک خیلی دلبازتر، لوکستر و با نظم تر بشه. پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 286 بندازین از نظر متراژ، طراحی و قیمت مشابه کد 317 هست،

برای با بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنین.

خرید ویلا شمال فلت

برای دیدن موارد مشابه دیگر میتونین به صفحه ویلا هم کف مراجعه کنین برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنین.

ویدئو
تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه