اطلاعات فایل
کد ملک۴۱۸
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۹۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۶۰۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهمحوطه
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۱۴,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.

خرید ویلا استخردار در شمال 418

 

بررسی کوتاه

900 متر زمین

600 متر بنا

نما سنگ تراورتن

ویلا دوبلکس

3 خواب (2 خواب مستر)

دارای 270 متر محوطه استخر + سونا و جکوزی

موتورخانه شامل تصفیه، مکش از بالا و لجن گیر

سیستم برقی هوشمند

دارای گرمایش و سرمایش

دارای 3 چاه

استفاده از سنگ بجای کاشی در سرویس بهداشتی

دارای یک سرویس مجزا

سیستم گرمایش پکیج و رادیاتور

دارای درخت 50 الی 60 ساله بزرگ پالم

دسترسی راحت به بیمارستان، کمربندی و فروشگاه مواد غذایی

امکان اضافه کردن نگهبان وجود دارد

تراس 35 متری + نرده قلیونی و لوستر بزرگ

فاصله تا جاده اصلی 150 متر

فاصله تا جنگل 10 دقیقه

فاصله تا دریا  20 دقیقه

فاصله تا شهر 10 کیلومتر

دارای دوربین مدار بسته و دزدگیر

پروانه ساخت، پایان کار، سند تک برگ

ملک شمالی

اقساطی

 


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا استخردار در شمال کد 418 آشنا خواهیم شد.


ویلایی مجلل و سلطنتی!


زمانی که برای بازدید از ویلایی حاضر میشوید، موقعیت و سبک ویلا میتواند روی انتخاب شما تاثیرگذار باشد. شاید شما ویلایی را بپسندید که در فضاهای داخلی از رنگهای طلایی برای چیدمان و دکوراسیون استفاده کرده و یا با بکارگیری مبلهای سلطنتی ابهت و جلال خاصی به ویلا بخشیده است؛ این نوع ویلاها عموما در متراژ بنای بالایی ساخته شده و بزرگی سالن و اتاقها بعلاوه رنگهای بکار رفته در آنها، به عینه نشان از اشرافیت و اصالت آن خریدار محسوب میشود. البته همه ما میدانیم که رنگ و رخ خانه ها و لباسها و امثالهم از اصالت نشات نمیگیرند و این ما هستیم که با اخلاق و رفتارمان واژه اصیل بودن را معنا میبخشیم. بی شک همه عزیزان و مراجعین سایت ویلاطور جزو انسانهای وارسته، فرهیخته و اصیل به حساب می آیند و ما نیز به داشتن چنین مخاطبانی مفتخریم و به خود میبالیم. حال برای آشنایی بیشتر با این ویلا همراه ویلاطور باشید تا یکی از بهترین ویلاهای منطقه را به شما معرفی کنیم.

این ویلا دارای 900 متر زمین و 600 متر بنای دوبلکس و یک استخر 270 متری سرپوشیده است. شاید شنیدن این مساحت برای یک استخر کمی عجیب به نظر بیاید ولی این واقعیت دارد. مساحت داخلی این استخر آنقدر بزرگ است که میتوان چندمنظوره از آن استفاده کرد. در این فضا فعلا موتورخانه، استخر و سونا خشک کار شده و طی صحبتی که با سازنده این ویلا داشتیم، ایشان عنوان کردند جکوزی، میز بار، آشپزخانه، شیشه پارتیشن برای دوش و چند صندلی به آن اضافه خواهند شد و در نهایت از تک تک این فضا بصورت کاربردی استفاده میشود. در این استخر از کاشیهای درجه یک استفاده شده که تمام کف، سقف و دیواره های این سالن را پوشش داده است. عمق این استخر حدود 1.70 بوده که به عنوان یک استخر ویلایی کاملا استاندارد مطرح میباشد. یکی از نکات بارز این استخر، سقف بازشوی 2.5 در 8 متری آن است که کاملا فضای استخر را روشن کرده و تهویه مناسبی برای آن محسوب میشود؛ این سقف یک تابلو برق جدا داشته که بوسیله کلیدهایی میتوان آن را باز و بسته کرد. لازم به ذکر است سیستم برق این ویلا کاملا هوشمند است و چنانچه قصد داشتید از دور موتورخانه را روشن یا خاموش کنید، این امکان براحتی مهیاست. همچنین اگر مشکلی در برق ایجاد شود، موتورخانه بصورت خودکار جریان برق را قطع کرده و به مانند استخرهای شهری، کاملا مجهز و امنیتی است. سازنده خوش ذوق این ویلا سعی کرده از سقف آسمان مجازی در استخر استفاده کند تا احساس خوبی به شناگران انتقال داده شود؛ همانطور که میدانید استفاده از استخر بیشتر جنبه تفریح و سرگرمی دارد و استفاده از طرحهای متنوع در آسمان مجازی میتواند به ایجاد انگیزه و تغییر روحیه تان کمک کند. اگر برای کودکانتان میخواهید فضایی را برای شنا مشخص کنید، این محوطه فضای لازم برای استخر بادی را هم دارد. از دیگر امکانات این استخر میتوان به تصفیه آب موتورخانه اشاره کرد که با توجه به تمیزی و محافظت از سلامت آب، دارای مکش از بالا بوده و کاملا لجن گیر است. سازنده در ادامه صحبت هایش به چاه های حفر شده اشاره داشته که بیان کرد این ویلا دارای 3 چاه میباشد که یکی برای دوش، یکی برای جکوزی و دیگری برای آشپزخانه میباشد. در انتهای این پاراگراف؛ تمام لذت یک ویلا به استخر آن است که شما را از استخرهای شهری و دریا بی نیاز میکند؛ استخری که تمام امکانات لازم را در خود جای داده و از حس و حال خوبی برخوردار است.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا استخردار در شمال مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

همانطور که اشاره کردیم این ویلا دارای 900 متر زمین میباشد که امکان پارک 5 خودرو را در حیاط فراهم میکند و 600 متر بنا که دوبلکس و از نمای سنگ تراورتن بوده و گنبد زیبایی را در بالای سر خود جای داده است. ویژگی منحصر به فرد این ویلا، همین گنبد است که از فواصل طولانی نیز قابل رویت بوده و مسلما با رشد درختان و فضاسازی زیبایی که شکل میگیرد، بعنوان یک نماد در این منطقه شناخته میشود. در تصاویر مشخص است که ویلایی مشابه نیز در کنار این ویلا توسط همین سازنده بنا شده که بغیر از تفاوتهای کوچکی که نسبت به هم دارند، مساحت استخر آن 100 متر کمتر از این ویلا میباشد ولی با همان متریال و نقشه ساخته شده است. سازنده در گفتگو با ویلاطور بیان داشته که کار ساخت این دو ویلا حدود دو سال طول کشیده و نزدیک به 50 کامیون مخلوط (شن و ماسه هایی که از خرد شدن سنگهای بزرگ تشکیل شده اند) در پی و حیاط این ویلاها بکار گرفته شدند. یکی از اصول بنیادی ویلاهای بزرگ، مقاوم بودن آنهاست که در این ویلا بخوبی رعایت شده است.

تعدد و ضخامت ستونها نشان از عظمت و قدرت این ویلاست که سازنده دالانی از این ستونها را در ابتدای ورود به سالن تدارک دیده که بوسیله یک آبنما در مرکز این راهرو، خوش آمدگویی با شکوهی را ترتیب داده است. دیدن این تصاویر بیشتر شما را به یاد مراسم فرش قرمز فیلمهای سینمایی و یا مراسم عروسی تالارها می اندازد که در مورد دوم امیدواریم بتوانید جشنهای خصوصیتان را در این ویلای لوکس برگزار کنید. حیاط محوطه سازی شده همراه با پالم های بلند ابتدای دروازه ورودی (50 الی 60 سال سن دارند)، گلها و درختان سرسبز زینتی، آلاچیق و فضای چمن مصنوعی؛ همه چیز را برای تدارک یک جشن باشکوه آماده میکنند. استفاده از موزیکهای شاد، نورپردازی ریسه ها و رقص نورها در حیاط و روی ستونها و نمای ویلا؛ یک شب به یاد ماندنی را برایتان رقم خواهند زد. ویلاطور؛ شادی و دلخوشی را برایتان آرزو میکند.

حال در ادامه دعوت میکنیم از شما به داخل سالن ویلا تشریف بیاورید تا با جزئیات و متریال بکار گرفته شده در آن و فضای باحال این ویلا آشنا شوید. پس از بدو ورود و عبور از درب ضدسرقت، با سالن بزرگی روبرو میشوید که کف آن از سنگ "چهرک" پوشیده شده، سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن، سه لوستر بزرگ، پنجره های دوجداره UPVC، قرنیز چوبی، TV Wall، راه پله چوب نراد، کابینت ممبران، گاز 5 شعله، شیرآلات برند، فضای تعبیه شده برای یخچال و پنجره نورگیر؛ که از موجودیتها و امکانات بکار گرفته شده در این سالن محسوب میشوند. نکته ای که باید به آن پرداخته شود این است که سازنده از انواع سنگ در این بنا استفاده کرده و همانطور که اشاره شد از سنگ چهرک برای کفپوش ویلا استفاده شده است. سنگ چهرک یک نوع سنگ مرمر است که هر چقدر روشنتر بوده و از رگه های کمتری تشکیل شده باشد، از کیفیت بالایی برخوردار بوده و ارزش قیمتی به مراتب بالاتری دارد.

کار آشپزخانه این سالن هنوز به پایان نرسیده و باید میز کانتر (غذاخوری)، هود و بین کابینتی به آن اضافه شوند. بین کابینتی در واقع همان فضای بین کابینت بالا و پایین (دیواری و زمینی) است که بوسیله شیشه، کاشی، آجر، سنگ و تایل کامپوزیت پوشش داده میشود که باعث زیبایی آشپزخانه شده و کاملا به چشم می آیند. تایل کامپوزیت از جنس آلومینیوم براق بوده که با استفاده از درخشش و نوری که دارند، بسیار محیط را زیبا نشان داده و براحتی قابل اجرا و نصب میباشند. این تایلها مقاومت بالایی داشته و در مقابل رطوبت بسیار قوی هستند بطوریکه در انواع مکانهای رطوبتی قابل نصب و کاربردی میباشند. همچنین طول عمر بالایی دارند و حتی در برابر گرما نیز از خود مقاومت نشان میدهند، برای نصب نیاز به تخصص خاصی نیست و عموما با اندازه های 30 در 30 در بازار ارائه میشوند. انتخاب نوع و رنگ کابینت در این بین بسیار شرط بوده چرا که هارمونی رنگی که ایجاد میشود، بطور واضح قابل درک است.

لوسترهای بزرگ در یک خانه نشان از ابهت آن خانه محسوب میشوند و سازنده با علم به این موضوع، در جاهای مختلف این ویلا از لوسترهای بزرگی استفاده کرده که نقطه عطف آن در تراس طبقه دوم قابل مشاهده است که از یک لوستر بسیار بزرگی در هلال سقف آن کار گذاشته است که با نور زرد و گرمی که دارد، کاملا از دور قابل رویت میباشد. همچنین یک لوستر آویز کریستالی در مسیر راه پله و یک لوستر کلاسیک در سقف طبقه دوم آویز شده که فضای بین دو طبقه را کاملا روشن و شیک کرده است.

این ویلا دارای 3 اتاق خواب میباشد که دو تا از این اتاقها مستر بوده و در طبقه بالا قرار گرفته اند و یکی از اتاقها که بعنوان اتاق کودک یا سالمند معرفی میشود در طبقه اول واقع شده که دسترسی راحتی به سرویس بهداشتی دارد. این سرویس بصورت مجزا بوده که شامل دوش، سرویس ایرانی و فرنگی، روشویی کابینتی، آینه، سیفون، تهویه، شیرآلات برند، سنگ برای کف و دیواره ها و البته سقف چوب که بوسیله رنگ ضد آب پوشش داده شده است. درب تمام سرویسهای بهداشتی این ویلا کاملا ضدآب و قابل شستشو میباشند.

با عبور از راه پله های چوب نراد که هنوز کار رنگ آمیزی آن انجام نشده به سراغ طبقه دوم میرویم که نشیمن به نسبت بزرگی را شامل شده و دیوارهایی که بوسیله کاغذ دیواری پوشش داده شده اند. از این نشیمن دو پنجره و یک درب به تراس راه داشته که منبع خوبی برای ورود نور به فضای داخلی میباشند. دو اتاق خواب مستر این ویلا دارای 12 و 16 متر مساحت بوده که بعلاوه سرویسهایی که به آنها اضافه میشوند، دارای ابعاد بیشتری هستند. سازنده سعی کرده ارتباط بین دوش و سرویس فرنگی را بوسیله شیشه مات از هم جدا نماید و روشویی سنگی زیبایی را که با نورپردازی مخفی کار شده، تصویر جالبی خلق کند. هر یک از اتاقها دارای کمد دیواری بوده که اگر در تصاویر مشاهده کنید، دو کمد در یک اتاق قرار گرفته اند که یکی از آن دو به اتاق دیگری انتقال داده میشود. البته کمد اتاق طبقه اول هنوز نصب نشده که بزودی کار نصب آن انجام خواهد گرفت. تراس این ویلا دارای 35 متر مساحت بوده و از نرده های قلیونی تشکیل شده؛ این تراس همزمان به نشیمن و یکی از اتاقها ارتباط دارد. ویو و منظره ای که در این ویلا از روی تراس و پشت پنجره ها به آن اشراف خواهید داشت شامل تصاویر زمین چمن، خانه های ویلایی اطراف و مناظر دیدنی حیاط ویلایتان میباشند که مجموع این تصاویر بسیار فوق العاده هستند.

این ویلا در جهت شمالی ساخته شده و تا دریا حدود 20 دقیقه فاصله دارد؛ همچنین جنگل را در فاصله 9 کیلومتری از خود داشته (البته یک جنگل کوچک هم در 500 متری ویلا قرار دارد) و تا جاده اصلی کمتر از 150 متر و با شهر حدود 10 کیلومتر فاصله دارد. فاصله این ویلا نسبت به داخل محل و بومیها زیاد بوده، تمامی همسایه ها خوشنشین هستند و بخاطر نزدیکی با جاده اصلی؛ براحتی به کمربندی، بیمارستان، فروشگاه های بزرگ مواد غذایی، نانوایی و مدرسه دسترسی دارد. یک سالن ورزشی نیز در کنار این ویلا قرار دارد که صبحها محل تمرین ایروبیک برای بانوان و عصرها جهت تمرین ورزش کشتی برای آقایان میباشد. همچنین زمین چمن روبروی این ویلا محل مناسبی برای انجام ورزشهایی همچون فوتبال، والیبال و دیگر بازیهای با توپ است. سیستم گرمایش این ویلا از طریق پکیج است که یکی از پکیجها در فضای پشت حیاط اتاق طبقه اول تعبیه خواهد شد و از طریق شوفاژ باعث گرمای فضای سالن و اتاقها میشوند. کابل کشی وسیعی در کف حیاط و استخر و فضای داخلی سالن انجام شده که میتوان از داخل باغچه به قطر و ضخامت این کابلها مشاهده کرد. این کابل کشیها جهت نورپردازی محوطه و هوشمندسازی کل ویلا میباشند که سازنده هزینه زیادی را جهت این کابلها و اتصالات آن پرداخت کرده است. همچنین برای باغچه سازی و رشد گلها و گیاهان کاشته شده، دست کم 70 تا کود تزریق شده تا فضای سرسبزی بوجود آید.

کلام آخر؛ این ویلا از لحاظ امنیتی دارای دزدگیر و مجهز به دوربین مداربسته در داخل حیاط و سر کوچه است و چنانچه نیاز به نگهبان داشته باشید، سازنده میتواند فردی را جهت نگهبانی و حراست از ویلا به شما معرفی کند. از لحاظ مدارک نیز این ویلا با قرارگیری در داخل بافت و دارا بودن مجوز پایان کار و سند تک برگ؛ کامل بوده و آماده برای عرضه میباشد. پیشنهاد ویلاطور به شما این است از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را ببرید و صاحب یکی از مجلل ترین و زیباترین ویلاهای منطقه شوید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 391 بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

فروش ویلا استخردار محمودآباد

ویلاطور بهترینها را برایتان آرزو میکند.

 

 

ویدئو
تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه