اطلاعات فایل
کد ملک۳۹۱
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۶۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۴۰۰ متر
خواب۴
حمام۶
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۶
منظرهمحوطه
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۱۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

فروش ویلا استخردار محمودآباد 391


بررسی کوتاه

600 متر زمین

400 متر بنا

دوبلکس با نمای سنگ و آجر

4 خواب مستر

6 سرویس بهداشتی

استخر سرپوشیده

دارای روف گاردن و آلاچیق

پارکینگ مسقف

فاصله تا شهر و دریا 2 دقیقه

فاصله تا جنگل 5 کیلومتر

دارای پروانه ساخت ،پایان کار و سند تک برگ

ملک جنوبی

اقساطی


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

فروش ویلا استخردار محمودآباد کد 391 آشنا خواهیم شد.


ویلایی مهندسی شده و خوش ساخت!


همانطور که از نمای این ویلا لذت میبرید، اگر به مهندسی ساخت آن نیز دقت کنید میبینید که سازنده به چه ریزه کاری هایی توجه داشته و برای زمینی با این متراژ و ابعاد، چه طراحی منحصر به فردی را پیاده سازی کرده است. این ویلا توسط یکی از مجربترین سازنده های منطقه ساخته شده که میتوان گفت در سطح بسیار بالایی در حال فعالیت است. ویلای حاضر با نمایی از سنگ و آجر که ترکیب بسیار زیبایی را نیز بوجود آورده، بصورت دوبلکس ساخته شده که دارای 400 متر بنا بعلاوه آلاچیق و اتاقکی مجهز به آشپزخانه و سرویس بهداشتی میباشد که برای شبهای زمستان فضای خوبی برای دورهمی خانوادگیست.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه فروش ویلا استخردار محمودآباد مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

در کوچه مربوط به این ویلا از کابلهای زیرزمینی استفاده شده بطوریکه ترانسهای برق را مشاهده میکنید ولی تیربرقی وجود ندارد که همین موضوع باعث هزینه های زیادی برای کابل کشی آن صرف شود. همچنین این اتفاق باعث شد براحتی امکان پارک خودرو وجود داشته باشد و از طرفی به زیبایی و نظم آن کوچه افزوده شود. این ویلا دارای برق 60 آمپر میباشد که پاسخگوی چندین کولر اسپلیت است. اما چیزی که خیلی مهم است، هوای مطبوع شمال میباشد. در این خنکای ساحل، درها و پنجره ها را باز کنید تا هوای خوش دریا به مشامتان برسد.

این ویلا تا دریای محمودآباد کمتر از 2 دقیقه فاصله داشته و فاصله آن تا شهر نیز کوتاه است. اگر از جاده هراز حرکت کردید با عبور از شهر آمل به این محله میرسید که مسیر کم ترافیکی را طی خواهید کرد. همچنین از دو مسیر دیگر نیز میتوانید به ویلا برسید: یکی مسیر شرق مازندران که با گذر از جاده فیروزکوه باید شهرهای قائمشهر، بابل و بابلسر را طی کنید و با عبور از فریدونکنار و سرخرود به این منطقه برسید. و دیگری از مسیر غرب مازندران است که با گذر از جاده چالوس باید از شهرهای چالوس، نوشهر و نور عبور کنید تا به محمودآباد برسید  که همه این مسیرها امکان دسترسی آسان را به این منطقه برایتان فراهم میکنند البته امروزه با استفاده از نقشه های ترافیکی و جاده ای، براحتی امکان تردد وجود دارد. این محله از مناطق تهرانی نشین و خوش نشینی تشکیل شده که برای سکونت و البته سرمایه گذاری بسیار مناسب است. دسترسی به جاده اصلی، همجواری با دریا، فاصله 7 کیلومتری تا جنگل و از همه مهمتر دسترسی به امکانات رفاهی آن را جزو مناطق هدف برای سرمایه گذاری قرار داده است.

این ویلا دارای 4 اتاق خواب بوده که همگی مستر هستند و این سرویسها از انواع کاشی های درجه یک، روشویی، دوش، سرویس ایرانی و فرنگی تشکیل شده است. یکی از چیزهایی که در این ویلا بسیار برجسته نشان داده شده وجود چندین سرویس بهداشتی است. بغیر از همه اتاقها که همگی مستر هستند، یک سرویس در ابتدای ورودی سالن واقع شده که بصورت عمومی است؛ یک سرویس در فضای استخر و یک سرویس در اتاقک روف گاردن قرار گرفته که همگی از کاشی های متفاوتی استفاده شده و دارای سرویس فرنگی، آینه، روشویی و جا دستمالی میباشند یکی ریزه کاری های ساخت این ویلا موقعیت عالی همین سرویس عمومی هست که موجب مخفی بودن و دسترسی راحت برای موقعیت و شرایط مختلف را دارد.

همانطور که گفته شد و بخش جالب این ویلاست، وجود یک استخر حدودا 20 متری سرپوشیده میباشد که در کنار سالن اصلی ویلا قرار گرفته و احساس فوق العاده ای دارد زمانی که به اتفاق دوستان و یا حتی تنها قصد شنا را داشته باشید. این استخر، از تمام تجهیزات موتورخانه ای بهره میبرد و دارای سقف کشسانی، دیوارهای کاشی طرح بتن و پنجره های قدی که باعث روشن شدن فضای استخر میشوند و البته کاشی هایی استخری چهار ضلعی طرح اسپرت است.

ویلا دارای ظرفیت پارک دو خودرو است یکی در حیاط و دیگری در پارکینگ مسقف، که دارای درب ریموتی میباشد. بعلاوه محوطه سازی هایی که نیمه کاره هستند و بزودی کارشان به اتمام میرسند. باغچه کاری هایی که باید انجام شود، جایگاهشان توسط کابلهایی برای نورپردازی تعبیه شده که بزودی این پروسه به پایان میرسد. مطمئنا با توجه به فضای دلگشایی که این ویلا دارد، محوطه سازی بسیار زیبا و شیکی را شاهد خواهیم بود.

درب ورودی ضدسرقت، پنجره های دوجداره، سقف کناف و چوب ترمو که سازنده با هنر خاصی این دو را باهم ترکیب کرده، نورپردازی مخفی و هالوژن، کف سرامیک براق، قرنیزهای چوبی، جا کفشی، مشبک های چوبی روی ستونها که با روشن شدن چراغها زیبایی بصری خاصی دارند، راه پله چوبی از جنس نراد و TV Wall که با اختلاف سطح از دیوار در انتهای سالن قرار داده شده، از امکانات این سالن به حساب می آیند. در ابتدای سالن باید کابینت و آشپزخانه تجهیز شود که در دست اقدام است. برای رفتن به طبقه دوم، طراح از سقف بلندی استفاده کرده تا راه پله ها را به طبقه بالا بچسباند و از طرفی یک دیوار بلندی ایجاد شده که میتوان زیباترین پوسترها و یا نقاشی ها را روی آن قرار داد. همچنین با وجود چنین سالن بزرگی، یک طراح دکوراسیون حرفه ای را میطلبد که با چیدمان مبلمان و وسایل به این سالن جان بخشد.

یکی از چیزهایی که باعث میشود به ویلایتان رنگ و رو بخشید، وجود پرده است. این ویلا پنجره های زیادی دارد که با نصب پرده های متنوع در اتاقها و سالن اولین گام برای زیباتر شدن ویلا را برداشته اید. همچنین انتخاب رنگ مبل، قالیچه، تخت خواب ها، پتو و روتختی از دیگر موارد مهم رنگبندی و روح بخشی به فضای ویلاست.

یک اتاق خواب در طبقه پایین و 3 اتاق در طبقه بالا قرار دارند که کاملا مناسب برای خانواده پرجمعیت است. اتاق خوابها، سالن و نشیمن، روف گاردن بسیار زیبا که طرح نهایی آن کاشت گلهاست؛ تصاویر چشم نوازی را به بیننده انتقال میدهند. ویوی زیبای کوه های اطراف بعلاوه دسترسی راحت به دریا، شما را بر آن میدارد تا اگر بصورت موقت در آن ساکن هستید، زود به زود سری به ویلایتان بزنید و از آن لذت ببرید.

روف گاردن که یکی از بارزترین موقعیت ها در ویلاهای امروزی است، با امکان آلاچیق چوبی و اتاق کوچکی که در انتهای آن قرار دارد (چیزی شبیه به شاهنشین)، بعلاوه باربیکیو از جذابیتهای این ویلا محسوب میشوند که دورهمی های دوستانه زیادی را میطلبد. اگر اهل پارتی و جشن هستید، اگر دوستان زیادی دارید، اگر با جمع همکاران سفر میکنید، این ویلا میتواند میزبان خوبی برایتان باشد.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 388  بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

قیمت ویلا محمودآباد استخردار

ویلاطور بهترین ها را برایتان آرزو میکند.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه