اطلاعات فایل
کد ملک۴۰۵
نوعزمین
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۵۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۴۲۰ متر
خواب۵+
حمام۴
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۵
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۱۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

خرید ویلا استخردار در چمستان 405

 

بررسی کوتاه

500 متر زمین

420 متر بنا

تریبلکس

نما سنگ شیری

6 خواب (4 مستر)

استخر 25 متر با قابلیت سرپوشیده و ادغام شدن با سالن

سالن طبقه اول 80 متر

تمامی خواب ها 20 متر

پله چوبی با نرده استیل

لوستر ریسه ای مارپیچ در راه پله

دارای 3 تراس

تراس طبقه سوم 130 متر

سقف تراس ها کاملا چوب لمبه به همراه ستون های سنگی و نورپردازی

ویوی فوق العاده کوه، جنگل و رودخانه

شهرکی با نگهبانی 24 ساعته

سند تک برگ، پروانه ساخت، پایان کار

ملک شرقی دو نبش

خرید اقساطی


 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا استخردار در چمستان کد 405 آشنا خواهیم شد.


ویلایی تریبلکس با ویوی فوق العاده جنگل!


آنچه در ذهن خود راجع به یک ویلا متصور میشدید؛ همگی در این ویلا نمود پیدا میکند. ویلایی تریبلکس با 500 متر زمین و 420 متر بنا، دارای 6 اتاق خواب  و ویوی فوق العاده جنگل و نهر آب که در فاصله کوتاهی از ویلا قرار گرفته اند. این ویلا در دل زیباترین جنگلهای استان مازندران واقع شده و شما میتوانید اوقات فراغت خوب و مفرحی را اینجا سپری کنید. به شما قول میدهیم تنها دغدغه تان در این ویلا این باشد که نکند کبابتان روی منقل بسوزد؛ چرا که وقتی محو این بهشت ابدی میشوید از دنیاهای دیگر فاصله میگیرید. با ما همراه باشید تا با یک ویلای همه چیز تمام آشنا شوید.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا استخردار در چمستان مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

همانطور که گفتیم این ویلا تریبلکس بوده که دارای نمای سنگ تراورتن با رنگ شیری میباشد که در همان نگاه اول مجذوب آن میشوید. از لحاظ نما و ظاهر کاملا با ویلاهای اطراف فرق میکند و به قولی تک میباشد. ویلاهای تریبلکس زیادی در این شهرک ساخته شده که نشان از قدرت و تراز بالای این شهرک میباشد. ویلاهایی با ابهت و جلال که دارای طراحیهای متنوعی بوده و شک نکنید این شهرک جزو برندترین شهرکهای منطقه محسوب میشود. هرچقدر این ویلا بزرگ و شیک است؛ به مراتب مناظر فوق العاده و زیبای جنگل و کوه و نهر آب نیز به شکوه و عظمت آن اضافه خواهد کرد.

اگرچه در روزهای گرم سال از طبیعت و آب و هوای خوش این منطقه لذت میبرید ولی اواخر شهریور و اوایل پاییز یکی از بهترین زمانهای لازم برای استفاده از این ویلاست؛ مخصوصا طبقه سوم این ویلا که در هنگام شب میتوانید در هوایی کاملا خنک به استراحت بپردازید. این ویلا بهترین جا برای سفرهای چند روزه است تا با دوستان و خانواده از محیط دلباز آن لذت ببرید. همانطور که پیشتر اشاره کردیم این ویلا دارای 6 اتاق خواب میباشد که از حیث تعداد اتاقها برای استراحت کاملا جادار و بزرگ میباشد. اگر چند زوج جوانید که در اکثر تفریحها کنار هم هستید؛ اگر دوستانی دارید که پایه بوده و همواره لاکچری سفر میکنید؛ این ویلا مقصد نهاییتان خواهد بود. پس بار و بندیل را ببندید تا با یک اکیپ باحال راهی یک ویلای فوق العاده در شمال شوید.

وقتی وارد حیاط این ویلا میشوید با درختان متنوع و سرسبزی روبرو میشوید که محیط زیبایی را پدید آورده اند. کفپوش سنگ، 3 دروازه ورودی بزرگ و کوچک، محوطه سازیها، چراغهای شب نما، راه پله های سنگی و دو بر بودن ویلا از موقعیتهای حیاط این ویلا محسوب میشوند. شما در این ویلا امکان پارک دو خودرو را دارید و از طریق چند پله میتوانید به استخر کنار ویلا که حدودا 25 متری میباشد دسترسی داشته باشید. در کنار این استخر از کفپوشهای چمن مصنوعی استفاده شده به همراه چند صندلی که در روزهای گرم سال بهترین تفریح، شنا در این استخر میباشد.

مساحت سالن این ویلا 80 متر است و کف آن از سرامیک پولیش براق پوشیده شده به همراه سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن و لوستر، قرنیز، پنجره های دوجداره UPVC، درب ورودی ضدسرقت، کابینت ممبران، سینک دوقلو، هود، گاز 5 شعله رومیزی، شیرآلات برند و راه پله چوبی با نرده استیل که به این فضا رنگ داده اند. در طراحی سقف آشپزخانه از یک طرح اسلیمی بکار گرفته شده که درخور و زیباست. یک اتاق خواب مستر در طبقه اول قرار دارد که 20 متری است و دارای یک پنجره دوجداره، فضای مشخص شده برای کمد و سرویس فرنگی میباشد. در این سرویس از شیرآلات برند و خوبی برای روشویی و دوش استفاده شده، بعلاوه سقف PVC و استفاده از چندین مدل کاشی، زیبایی خاصی به آن بخشیده است. غالبا استفاده از کاشیهای سفید و طرح روشن در زیبایی یک سرویس بهداشتی نقش بسیاری دارند.

با عبور از راه پله ها به سراغ طبقه دوم میرویم که از یک نشیمن به نسبت بزرگی تشکیل شده که دارای دو پنجره قدی با نورگیر و ویو عالی برای ورود به تراس میباشد. از روی تراس به مناظر بسیار زیبایی دسترسی خواهید داشت که حس خوبی را به شما انتقال میدهند. در این طبقه از سه اتاق خواب و یک سرویس عمومی تشکیل شده که دوتا از اتاقها مستر میباشد و به مانند طبقه اول دارای 20 متر مساحت بوده و شامل سرویس فرنگی و دوش میباشد. همه اتاقهای این ویلا 20 متری میباشند و مساحت بزرگی برای چیدمان و تخت محسوب میشوند. یک لوستر بسیار بزرگ در قسمت راه پله طبقات قرار گرفته که از طبقه سوم تا امتداد طبقه اول ادامه دارد.

از طریق راه پله به طبقه سوم که مشرف میشوید، یک درب بزرگی در قسمت ورود به این طبقه وجود دارد که دارای قفل میباشد. این طبقه بعنوان تراس یا شاهنشین معرفی میشود و دارای فضای 130 متری است. سقف تراس کاملا چوب لمبه بوده و دارای نورپردازی هالوژن و لوستر میباشد. در این طبقه دواتاق خواب دیگر نیز قرار دارد. همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم این تعداد اتاقها برای ویلای تریبلکسی با این ابعاد بسیار کارآمد بوده و پذیرای مهمانان زیادی میباشد. اگر میخواهید میزبان خوبی برای مهمانان خود باشید و یا از یک خانواده پر جمعیتی تشکیل میشوید؛ این ویلا کاملا مهیای شماست.

کلام آخر؛ این ویلا در جهت شرقی قرار گرفته و حتی اگر دارای دوربین شکاری هستید میتوانید شرکت نفت بزرگ شهرستان محمودآباد را که در فاصله 18 کیلومتری (بصورت مستقیم) قرار دارد را براحتی ببینید. شما برای خرید یکی از بهترین ویلاهای منطقه اینجا هستید؛ پس برای بازدید از آن با مشاوران ما در تماس باشید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 401 بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

فروش ویلا در چمستان

ویلاطور؛ بهترینها را برایتان آرزو میکند.

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه