اطلاعات فایل
کد ملک۳۱۵
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۸۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۷۰ متر
خواب۴
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۴
منظرهباغ
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۵,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

فروش ویلا شمال دوبلکس کد 315


بررسی کوتاه 

280 متر زمین 

270 متر بنا 

3 خواب مستر 

آبنما سنگی 

نشیمن وسیع در طبقه دوم با تی وی وال

پورستر و کاغذ دیواری های ترک


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور،

در ادامه بصورت تکمیلی با فروش ویلا شمال دوبلکس کد 315 آشنا خواهیم شد.

 

زیبایی و عظمت را در ویلای حاضر ببینید.

 

ویلایی دوبلکس با طرح و نمایی فوق العاده زیبا و ستون هایی استوار که ویلا را با ابهت نشان میدهد. حیاطی تزئین شده از گلهای زینتی و درخت های کاج و سوزنی و بلوط، تلفیق رنگ های سبز چمنی باغچه با سنگ فرش حیاط؛ و چراغ های شب نمای روی دیوار، محوطه ی چشم نوازی را به وجود آورده که به هر بیننده حس خوبی می بخشد. کاشت و رشد درختان اطراف دیوار درونی حیاط، نه تنها باعث زیبایی شده بلکه باعث امنیت بیشتر ویلا میگردد.

مسلما مهمترین دغدغه هر صاحب ویلایی؛ حفظ و نگهداری ویلاست.  و طراح با محوطه سازی که انجام داده، سعی داشته با کمترین هزینه بالاترین بهره وری را برای صاحب ویلا به ارمغان آورد. فضای داخلی و رنگ های بکار رفته در سالن قابل وصف نیست، محیطی که پس از ورود، احساس آرامش و سرزنده بودن به بیننده دست میدهد.

طراحی مناسب و چینش موقعیت های مختلف سالن با متراژ 100 متر، امکانی را فراهم آورده تا سالن بزرگ و دلبازی را شاهد باشیم. ویلا دارای آیفون تصویری، درب ورودی ضدسرقت، کف سرامیک و سقف با هالوژن و نور مخفی است، همچنین وجود پنجره های قدی که به سالن؛ روشنایی و نور میبخشد. بخشی از دیوار سالن و آشپزخانه، از کاغذ دیواری و پوستر پوشیده شده است، پله مشرف به طبقه بالا؛ سنگ کاری شده و دارای نور مخفی است. کابینت و آشپزخانه ویلا MDF می باشد و پنجره آن منظره پشت ویلا را نشان میدهد.

ویلا دارای سه اتاق خواب بوده که یکی در طبقه پایین و دو اتاق در طبقه بالا و مستر میباشند، طبقه اول دارای سرویس بهداشتی ایرانی و طبقه بالا دارای سرویس فرنگی است. پس از گذر از راه پله ها، به سالن بزرگی در طبقه بالا میرسید که یک درب بزرگ رو به تراس دارد که از بالای تراس میتوانید منظره زیبای حیاط تا محیط شهرک و ویوی اطراف را به خوبی مشاهده کنید.

سقف سالن طبقه بالا کناف و کف آن نیز سرامیک می باشد، هالوژن و نور مخفی رنگی و پوستر زیبای راه پله که در سالن دید بهتری دارد زیبایی خاصی را به فضای طبقه بالا میبخشد. لینک یه ویلای تریپلکس رو قرار میدم پیشنهاد میکنم نگاهی بهش بندازین نسبت به متراژ و استخردار بودنش قیمتش عالیه 

برای بازدید روی لینک آبی رنگ کلیک کنین.

خرید ویلا لوکس

همچنین برای بازدید موارد مشابه به صفحه فروش ویلا لوکس در شمال مراجعه کنین برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنین.

ویدئو
تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه