اطلاعات فایل
کد ملک۴۱۹
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۴۲۵ متر
مساخت بنامساحت بنا۵۰۰ متر
خواب۳
حمام۴
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۴
منظرهشالیزار
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۱۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.

خرید ویلا مدرن در محمودآباد 419


بررسی کوتاه

425 متر زمین

500 متر بنا

بنای دوبلکس

نما سنگ تراورتن

3 خواب مستر

دارای 2 سرویس مجزا

ساخت کاملا مهندسی و هوشمند

سامانه پیامکی، ریموت، تاچ پنل، آیفون تصویری

حمام شیشه ای اروپایی

دارای 3 اسپلیت

دارای موتورخانه هوشمند

استخر 21 متری 4 فصل + آبشار

استفاده از چسب آب بند و واترپروف در استخر

نورپردازی زیبا در نمای شب

استفاده از چمن اسپرت آلمانی

دارای درخت های پیوندی

متشکل از 3 سالن بزرگ

پنجره سه جداره UPVC

کابینت هایگلاس براق و مات

مجهز به ماشین لباسشویی، ظرفشویی و یخچال دوقلو

دارای میز بیلیارد

امکان پارک دو خودرو

دارای تراس سراسری در طبقات

استفاده از پشم شیشه در سقف

پی سازی مستحکم

استفاده از 500 متر چوب ترمو + رنگ ضدآب

سیستم صوتی مجهز به آمپلی فایر قوی، بلندگو در تمام فضاها، میکروفون و ...

دارای برق 3 فاز

همه انشعابات نصب

دارای پروانه ساخت، پایان کار و سند تک برگ

فاصله تا دریا حدود 7 و تا جنگل 3 دقیقه

فاصله تا شهر حدود 5 کیلومتر

فاصله تا جاده 1 دقیقه

ملک دو کله، شمالی و جنوبی

فروش نقد

معاوضه با ماشین حدود 30 درصد

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا مدرن در محمودآباد کد 419 آشنا خواهیم شد.


هنر معماری مدرن!


همیشه ویلایی که بصورت مهندسی ساخته شده باعث جذابیت فراوانی بوده و هر بیننده با تصویرسازی بداهه ای که انجام میدهد، از آجر به آجر این بنا حس خوشایندی گرفته و به وجد می آید. شاید بازدید از یک ویلا کار بسیار آسانی باشد اما نگاه مهندسی و دقیق به آن سخت است و باید به کسانی واگذار کرد که به تمام زوایا و معماری ساخت آن توجه میکنند؛ کسانی که به نحوی دستی در کار دارند و با اصول اجرا آشنا هستند. با روی کار آمدن ویلاهای مدرن که بعبارتی جایگزین ویلاهای کلاسیک شده اند، بصورت ناخودآگاه تصاویر درهم و شلوغ ذهنی را از بین برده و سادگی و هنر را هدیه داده اند. این ویلاها با ساده ترین نقشه و البته حساس ترین روش ساختی که دارند، بسیار حائز اهمیت هستند؛ چرا که هیچ پیچیدگی ندارند و اگر نقطه یا زاویه ای درست اجرا نشود، ضعف آن کاملا به چشم می آید. حال با این پیشگفتار همراه ما باشید با هنر زیبای معماری مدرن!

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا مدرن در محمودآباد مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

سازنده در 425 متر زمین، بنایی 500 متری و دوبلکس را ساخته که اگر هلی شات دارید پیشنهاد میکنیم از چهار طرف به این ویلا نگاهی بیاندازید تا 4 روبرو و 4 گوشه آن را طبق اصول معماری دریابید. گوشه یا گوشواره در معماری ایرانی بسیار کاربرد داشته به این صورت که زوایایی را در نمای داخلی بنا ایجاد میکرد که هرچقدر این زوایا ضریب 2 میشدند در نهایت یک فضای دایره ای بوجود می آمد. برای اطلاعات بیشتر میتوانید راجع به اتاقهای گوشواره در عمارت عالی قاپو و دیگر عمارات ایرانی مطالعه بفرمائید. در تمام 4 نمای بیرونی این ویلا از سنگ تراورتن عباس آباد و حاجی آباد اصفهان کار شده که در نوع خود بی نظیر است. این سنگها جزو برندترین و گرانترین نوع سنگ بنا بوده که محبوبیت بالایی در بین سازندگان و خریداران دارند. اینکه ویلایی از چهار سمت نما داشته باشد، نشان از قدرت بالای ویلا و ارزشی است که سازنده برای خریدار قائل شده است. بطور کل ماحصل هنر معماری در یک ویلای مدرن، هوشمندی و ذکاوت سازنده را به چالش میکشد که چگونه آن را به منصه ظهور میگذارد. همانطور که پیشتر اشاره کردیم ساخت ویلای مدرن نیاز به تخصص دارد و هر سازنده ای قادر به اجرای آن نخواهد بود.

یکی از قابلیتهای این ویلا؛ دو کله بودن آن است بطوریکه دو ورودی پیاده و دو ورودی سواره دارد و امکان پارک دو خودرو نیز فراهم است. قرارگیری یک سازه در موقعیتی که به دو جاده یا کوچه مرتبط است باعث بالا رفتن ارزش ذاتی ملک شده و به همین ترتیب شرایط استفاده را نیز بسیار راحت میکند. عبور از محوطه سازی زیبایی که از ترکیب درختان کاج و پیوندی، چمن های طبیعی 4 فصل آلمانی و درخت پالم که تصویر منحصر به فردی را خلق کرده؛ حس دلپذیری را بوجود آورده است. بذر این نوع از چمن ها در ایران بسیار کمیاب است و سازنده طی گفتگویی که با تیم ویلاطور داشته بیان کرد حدود چهار ماه به دنبال پیدا کردن این بذرها بود. شاید بارها این چمن را در تلویزیون مشاهده کرده باشید؛ در واقع این چمن مخصوص زمینهای فوتبال است و آن را بذر اسپرت می نامند. در ادامه کف سازی حیاط با واش بتن صورت گرفته، دیواره داخلی و خارجی دروازه ورودی نیز با سنگ کار شده و دو دیوار داخلی اطراف هم تعمیر و سفیدکاری شده است.

اکنون در بخش حاضر با استخر این ویلا آشنا شوید که نصف آن در سایه و نصف دیگرش در آفتاب است. در اکثر ویلاها شاهد این هستیم که استخرها یا سرپوشیده هستند و یا رو باز که هرکدام مزایا و معایب خاص خودشان را دارند اما این استخر میتواند هر دو حالت را دارا باشد. در واقع ذات این استخر بیرونی است ولی برای پوشش اطراف آن و همچنین مسئله حفظ گرمای فضای استخر، میتوان از شیشه استفاده کرد؛ به این صورت که قسمتهای بیرونی استخر را میتوان با استفاده از شیشه پوشش داد. سازنده با استفاده از کنسول، دامنه را جلوتر آورده تا مانع از ورود آب باران به داخل استخر شود. همچنین در روزهای گرم سال برای راحتی بیشتر و حفظ امنیت از نگاه غیر، سازنده میله هایی را در گوشه های سقف استخر قرار داده که میتوان با استفاده از پرده های بازشوی کنترلی (برقی)، حصار امنی را ایجاد کرد.

این یک استخر 4 فصل است و در هر روزی از سال میتوانید از آن استفاده کنید؛ چرا که سیستم گرمایش از کف دارد و مجهز به موتورخانه و تصفیه میباشد. جهت خروج آب کثیف، از شلنگ و برای تمیزکاری و حفظ بهداشت آب استخر نیز از جاروبرقی مخصوص استفاده میشود. جمله جالبی که سازنده در مورد نگهداری از آب استخر بیان داشت این بود که: آب استخر شبیه کودکی است که باید همواره از آن مراقبت شود. همین جمله به اهمیت نگهداری استخر و رسیدگی همیشگی آن اشاره دارد و چه بهتر که برای حفظ سلامتی خود، همواره آبهای مرده را خالی و استخر را از آبهای زنده پر کنید.

کاشیهای استخری بکار رفته از تیره به روشن بوده که بصورت مستقیم از شرکت میبد یزد سفارش خرید داده شدند. دیواره و کف این استخر از ایزوگام استفاده نشده چون: 1- ایزوگام برای استخر مناسب نیست. 2- ایزوگام در استخر ویلاهای مدرن بی معناست. طول عمر ایزوگام حدود 10 سال است و بعد از آن لایه هایش میفتد و آب را جذب میکند که این موضوع اصلا برای یک استخر جالب نیست. همین قضیه در ویلاهای مدرنی که اصول ساخت مهندسی را سر لوحه کار خود قرار داده اند، اصلا معنایی ندارد. با توجه به امکانات جدیدی که برای محکم کاری استخر روی کار آمده؛ استفاده از چسبهای آب بند است که مانع از رطوبت شده و در واقع کاملا ضدآب هستند. استفاده از واترپروف (رنگهای ضدآب) و یکسری ژلهای مخصوص در بتن و بکارگیری از استادکارهای چسب بند که مقدار دقیق چسب را میدانند، باعث شده این استخر از دوام بالایی برخوردار باشد. این چسبها پس از خشک شدن به حالت پلاستیک در آمده و کاملا مانع از ورود آب به بدنه و منفذهای داخلی استخر میشوند. واترپروف ها در فضای داخلی سالن و اتاقهای این ویلا نیز استفاده شده که کاملا از رطوبت جلوگیری میکنند.

این استخر دارای 21 متر مساحت بوده و با توجه به آبشار زیبایی که در بالای آن تعبیه شده، حس شنا در زیر آبشارهایی که از دل صخره ها بیرون آمده را خواهید داشت. یک دوش و سرویس مجزایی نیز به همراه یک رختکن در کنار استخر قرار داده شده که قبل و بعد از شنا میتوانید از آنها استفاده کنید. این استخر مناسب رفاه حال شماست و تا میتوانید از شنا در آن لذت ببرید.

هوشمند بودن ویلا از نکات بارز و مثبت آن محسوب شده که میتوانید براحتی از فاصله دور بصورت کنترلی 20 عمل فیزیکی را مدیریت کنید. روشن کردن موتورخانه استخر، تصفیه، آبیاری باغچه، کنترل سیستم گرمایی، باز و بسته کردن پرده پنجره ها و بصورت کلی مدیریت تمامی کارهای برقی از مهمترین کانالهای مربوط به مدیریت از راه دور هستند. جالبتر از آن، میتوانید از طریق سامانه پیامکی هم این موارد را کنترل کنید؛ به این صورت که با تنظیم هر عددی که کار مربوط به آن از قبل برنامه ریزی شده، با ارسال هر یک از این اعداد میتوانید دستور اجرا بدهید.

این ویلا دارای 3 اتاق خواب مستر و دو سرویس بهداشتی مجزا بوده که یکی از این سرویسها در طبقه اول و دیگری در کنار استخر قرار گرفته است. اتاق طبقه اول مجهز به حمام اروپایی با قاب شیشه ای است که برای پوشش آن امکان برچسب و یا سندبلاست نیز وجود دارد. هر کدام از اتاقها حدودا 16 متری هستند و با وجود کمد دیواری و سرویس بهداشتی، فضای زیادی برای قرار دادن تخت دو نفره، میز آرایش و دیگر وسایل جانبی وجود دارد. پنجره های سه جداره UPVC این ویلا که بصورت سراسری کار شده اند از برودت هوا جلوگیری کرده و بعبارتی با لایه های ضخیمی که دارند، عایق صوتی و حرارتی قوی و مستحکمی را بوجود آورده اند. همیشه بحث بالا رفتن صدای موزیک برای همسایه ها اذیت کننده بوده و مسلما با وجود چنین پنجره هایی این مشکل کامل حل شده است، با توجه به تعداد و مساحت زیاد پنجره ها شاید در وحله اول نگران اتلاف انرژی شده باشین اما با توجه به سه جداره بودن پنجره ها این مشکل کاملا رفع شده است و جای هیچ نگرانی نیست. حال پنجره ها را ببندید و از زیر راه پله، سیستم صوتی مرکزی را فعال کنید تا با خیال راحت صدای موزیک مورد علاقه تان فضای ویلایتان را پر کند. بله، آنچه باعث شده این ویلا یک نمونه خاص در بین ویلاهای منطقه باشد این است که سازنده تماما به همه نیازهای خریدار توجه کرده است. این سیستم صوتی که بوسیله دو تابلو برق جدا در طبقات اول و دوم کار شده، دارای آمپلی فایر، سیستم کنترل هوشمند، میکروفون و امکان اتصال بلوتوث و USB است که میتوانید برای جشنهای خانوادگی، ورزش صبحگاهی و حتی در هنگام صرف شام رمانتیک خود از آن استفاده کنید. نورپردازی درون و بیرون این ویلا محیط را برای شنیدن موزیک پر انرژی آماده میکند؛ آنچه به شما احساس سرخوشی و نشاط میبخشد، آرامش و آسایشی است که از این ویلا بدست می آورید. پس از تک تک لحظات این ویلا لذت ببرید.

با عبور از درب ضدسرقت این ویلا، به یک راهرو میرسید که در یک طرف آن ستون هایی از چوب ترمو و در طرف دیگر سنگ نما کار شده و روی آن تاچ پنل کلید برق و آیفون تصویری هوشمند قرار گرفته است. در این ویلا حدود 500 متر چوب ترمو کار شده که شامل راه پله، ستونهای داخلی سالن، نرده ها، بخشی از سقف استخر و دیگر موارد چوبی که در داخل و بیرون ویلا بکار رفته اند. تمامی چوبهای ترموی این ویلا بوسیله رنگهای ضدآب رنگ آمیزی شده اند تا مشکلی از بابت رطوبت و نم وجود نداشته باشد. سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن، لوستر با روشنایی سه حالته، کف سرامیک براق، قرنیز چوبی، راه پله چوبی و شیشه، 3 تا اسپلیت و دو تابلو برق جدا که در طبقات قرار گرفته اند از موجودیتهای فضای سالن پایین و بالا محسوب میشوند.

یکی از زیباترین کارهایی که سازنده در این ویلا انجام داده؛ استفاده از تراس یا ایوانهای سراسری است که کاملا دور تا دور طبقات اول و دوم را پوشش داده بطوریکه شما میتوانید به 360 درجه ویو دسترسی داشته باشید. اگر خانه های ییلاقی قدیمی را مشاهده کرده باشید، معمولا از این نوع معماری برای اشراف و دسترسی به فضای چهار طرف حیاط استفاده میکردند. البته مورد علمی نیز در این باره وجود دارد که به جریان باد و چرخش آن به دور ویلا برمیگردد؛ اگر در سالن طبقه اول و دوم این ویلا دقت کنید، درهایی در دو طرف سالن تعبیه شده اند که اگر باز باشند، باعث خنک شدن طبیعی هوای داخل سالن میشوند. این نکته بسیار با اهمیتی است که سازنده آن را برای این ویلا طراحی کرده است؛ فرض کنید در روزهای گرم سال حتی اگر اسپلیت را هم روشن نکنید، میتوانید از این چرخش باد در فضای تراس با باز نگه داشتن درهای اتصال سالن به تراس، نهایت استفاده را برده و فضا را کاملا خنک نگه دارید. همچنین وجود چنین درهایی امکان دسترسی به تراس را راحت کرده و به مناظر اطراف اشراف خواهید داشت. همیشه بحث سرمایش و گرمایش ویلا که مطرح میشود، ناخودآگاه ذهن به سمت اسپلیت و پکیج میرود که باید اذعان کرد همانطور که 3 اسپلیت و البته بادهای طبیعی در خنک نگه داشتن ویلا عمل میکنند، این ویلا دارای گرمایش از سقف میباشد که از پشم شیشه چند لایه استفاده شده بعلاوه شوفاژهایی که از طریق موتورخانه باعث گرمایش ویلا میشوند. عایق حرارتی پشم شیشه مقاومت زیادی در برابر عبور گرما دارند، غیرقابل اشتعال میباشند و مانع از ورود سروصدا به داخل بنا میشوند. این عایق تا 40 درصد مصرف انرژی را کاهش داده و در روزهای گرم سال نیز با گرفتن مقدار کمی انرژی، باعث خنک شدن فضای بنا میشوند.

چیزی که در فضای سالن این ویلا بیشتر به چشم می آید و البته خیلی با اهمیت است، جداسازی دو فضای سالن بزرگ خانواده و مهمان میباشد که با نامهای نشیمن و پذیرایی معرفی میشوند. سازنده سعی کرده فضایی را برای تماشای تلویزیون (TV Room) در نظر بگیرد تا با وجود مهمان و پذیرایی از آنها، این قسمت از سالن را به محیطی مفرح تبدیل کند. مسلما با شناخت از این فضا میتوانید دکوراسیون آن را با انتخاب درست از رنگها؛ نوع مبلمان و اشیایی که باید تزئین شوند را بچینید. وجود پنل دیوارپوش، TV Wall و البته در و پنجره های بزرگ که عامل اصلی روشن شدن فضای ویلا هستند، به انتخاب این موارد کمک خواهند کرد. همانطور که میدانید عموما در ویلاهای مدرن از کاغذ دیواری استفاده نمیشود که البته این سلیقه و تصمیم بخاطر سادگی و حذف شلوغی نمای سالن ویلا گرفته شده است؛ اگر به دیوار و سقف سالن و اتاقها نگاه کنید، متوجه میشوید که کاملا گچکاری و رنگ آمیزی سفید انجام شده که همین موضوع برای طراحی دکوراسیون داخلی دستتان را کاملا باز میگذارد. همواره رنگ سفید مورد سلیقه طراحان داخلی بوده و به جرات میتوان گفت اساس چیدمان زیبای یک بنا، نه فقط به نوع مبلمان بلکه به رنگ پس زمینه آن فضا نیز ارتباط زیادی دارد.

در آشپزخانه و کابینت هایگلاس براق و مات این ویلا از ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، هود و یخچال دو قلو (یک قل دیگر آن بزودی تعبیه خواهد شد) استفاده شده که به نوعی از بهترین برندهای بازار محسوب میشوند. بوش؛ نام آشنایی در بازار لوازم برقی است که انتخاب و خرید را برایتان آسان میکند. اگر شما تمایل دارید این ویلا را بصورت مبله خریداری نمائید، سازنده بیان داشته که میتواند آن را فرنیش تحویل دهد. بین کابینتی، سینک دوقلو، گاز 5 شعله، کانتر و پنجره تهویه از دیگر متعلقات این آشپزخانه محسوب میشوند که به همراه محیط دلباز آشپزخانه فضای خوبی را برای بانوی هنرمند ایرانی تدارک دیده اند. همه بانوان و مادران عزیز کشور ما، دستپخت معرکه ای دارند که همیشه طعم غذاهای خوشمزه آنها زیر زبانمان است؛ این بانوان در هر شرایطی بهترین غذاها را درست میکنند و چه بهتر که یک آشپزخانه مجهز برای آنها تدارک ببینید.

در طبقه بالا که نشیمن به نسبت بزرگی دارد، از یک میز بیلیارد استفاده شده که باعث جذابیت بیشتر این ویلا گشته است. این فضا نیز از درها و پنجره های بزرگی تشکیل شده که نور کافی به قسمتهای مختلف سالن میرسد. همانطور که پیشتر اشاره کردیم دو اتاق خواب مستر در طبقه بالا قرار گرفته که از سرویس بهداشتی فرنگی، دوش و روشویی برخوردار هستند. شاید بیشترین ساعات حضورتان در ویلا را در تراس سپری کنید، چرا که محیط مناسبی برای دورهمی دوستانه است؛ محیطی که از نرده های شیشه ای و قابهای چوبی ساخته شده و فقط با ساخت باربیکیو تکمیل میشود. از روی این تراس به مناظر زیبایی دسترسی خواهید داشت و ویلاطور همواره بهترین ها را برایتان آرزو میکند.

در انتها؛ این ویلا یک ضعف دارد و آن عدم روف است؛ شاید داشتن یک روف گاردن با کفپوش چمن مصنوعی میتوانست فضای باحال تری را ایجاد کند. هرچند این ویلا آنقدر نقاط قوت بسیاری دارد که این کمبود به چشم نمی آید. در زیر این ویلا حدود 70 سانتیمتر مخلوط (شامل سنگهای ریز و شن) ریخته و 3 بار در فواصل زمانی مختلف پس از بارندگی با استفاده از غلتک های 43 تُنی کوبیده شده اند تا زیربنای محکمتری تشکیل داده و هیچ تَرَک یا سستی در سالهای آینده روی بنا بوجود نیاید. این ویلا دارای برق 3 فاز بوده و همه انشعابات آب و گاز آن نیز نصب شده اند و همچنین با دارا بودن پروانه ساخت، پایان کار و سند تک برگ همه لحاظ آماده برای خرید میباشد. این ویلا بخاطر دو کله بودن، دارای جهات شمالی و جنوبی بوده که البته از 4 نما قابل رویت است. همچنین تا دریا حدود 7 دقیقه، تا جنگل کمتر از 3 و تا شهر حدود 5 کیلومتر فاصله دارد. دسترسی راحت به امکانات رفاهی و جاده از دیگر آپشن های این ویلا محسوب میشوند. خرید یک ویلا با این مشخصات، میتواند نصیب کسانی شود که برای رسیدن به بهترینها تلاش میکنند. ویلاطور؛ این خانه زیبا را به شما پیشنهاد میدهد.

ویدئو
تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه