اطلاعات فایل
کد ملک۳۴۵
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۲۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۱۰ متر
خواب۲
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهباغ
سال ساخت۱۳۹۶
قیمت۳,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

خرید ویلا مبله محمودآباد کد 345


بررسی کوتاه

220 متر زمین

110 متر بنا

2 خواب

سند تک برگ (عرصه و عیان)

تمام مبله همراه با کولر

4 سال ساخت

 

توضیحات تکمیلی

با عرض سلام و وقت­ بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، 

در ادامه بصورت تکمیلی با خرید ویلا مبله محمودآباد کد 345 آشنا خواهیم شد.

 

تضمینی !

 

امنیت شما در این خرید کاملا تضمین میشود؛ 

مدارک ویلا تکمیل، تمامی انشعابات نصب، بنای چند ساله که امتحان خودشو پس داده ویلا در فاصله زمانی 17 دقیقه ای ازدریا و 5 دقیقه ای از جنگل در یکی از روستا های جاده کلوده بنا شده. از آنجایی که این ویلا چند کیلومتری با دریا فاصله داشته آب و هوای مساعدتری نسبت به ویلاهای ساحلی دارد و بسیار دنج و مقرون به صرفه  می باشد.

سن ویلای مذکور 4سال بوده و همان طور که خودتان مستحضرید یکی از محاسن بزرگ این نمونه ویلاها این است که معایب ساختمان بعد از یک الی دو سال بروز میکند و چنانچه مشکلی داشته باشد به چشم می آید. پس ما به شما این اطمینان خاطر را می دهیم که این ویلا هیچ کدام از این موارد را نخواهد داشت. این ویلا با رعایت حریم قانونی در کنار رودخانه احداث شده و دارای ویو ابدی چشم نواز می باشد.سازنده برای استفاده بهینه از فضای کلی ویلا هر دو اتاق خواب را در طبقه ی بالای ساختمان قرار داده تا از فضای زیر آن برای پارک خودرو استفاده شود و همچنین امکان پارک حداقل 3 خودرو به صورت همزمان فراهم باشد.

در مورد مشخصات این ویلا باید خدمتتان عرض کنم، به محض ورود به این ویلا حیاطی دنج و فضایی که چشم هارا خیره میکند مواجه می شوید، در حیاط یک درخت انجیر چند ساله و چند نهال مرکبات کاشته شده، همچنین برای فضای سبز با چندین گیاه زینتی و جدول بندی سنگی همراه با نورپردازی شب به وسیله حباب برقی کار شده که در قسمت دیگر حیاط  یک باربیکیو سیمانی طرح چوب برای پخت کباب به کار رفته. نمای ساختمان کاملا سنگ بوده و همانطور که مطلع هستید سنگ در مقابل رطوبت و بارش باران بسیار مقاوم است و ظاهر زیبایی دارد. درب ورود ساختمان برند و ضد سرقت است با این که ساختمان چند ساله می باشد ولی بسیار خوش نقشه و بروز ساخته شده است.

کفپوش سالن سرامیک درجه یک و سقف از جنس کناف با نورپردازی هالوژن میباشد. با توجه به مبله بودن این ویلا یک دست مبلمان با دو تخته فرش 12 متری و کولر اسپیلیت 24 هزار همراه با یک بخاری گازی ، آبگرم کن ، حفاظ آهنی و یک سری اثاث ضروری موجود که از جمله اثاثیه این ویلا می باشد. پله های کار شده از جنس چوب نراد روس بوده که زیبایی خاصی به سالن بخشیده و حس و حال گرم و جذابی رو القا میکند. یک سرویس بهداشتی و حمام در طبقه بالا تعبیه شده. همچنین با خوش سلیقگی معمار در دو طرف ساختمان تراس با نرده های سنگی و ویو بسیار عالی کار شده. یکی از نکات حائز اهمیت این است که در صورت تمایل می توان بخش زیادی از حیاط جلو و فضای پشت ویلا را به فضای سبز اختصاص داد و به نوعی این بستر برای چنین تغییرات مهیا است.

در آخر باید خدمتتان عرض کنم با توجه به مبله بودن و نداشتن هزینه های اولیه که برای تمامی ویلاها ضروریست، این ویلا را با دارا بودن همچین آپشنی  و داشتن سند تک برگ عرصه و عیان که خیال خریدار را بابت نقل و انتقال از هر جهت راحت میکند با قیمت بسیار مناسب آن نسبت به ویلاهای هم سطح منطقه پیشنهاد می کنیم اگر تمایل به خرید ویلا دارید هر چه زودتر اقدام کرده و از نزدیک ویلای مذکور  و منطقه شیک آن را مشاهده فرمایید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 342 بندازین برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا شمال شهرکی سند دار

همچنین برای بازدید از موارد مشابه میتونین به صفحه خرید ویلا محمودآباد مراجعه کنید.

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه