اطلاعات فایل
کد ملک۳۵۶
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۵۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۲۰ متر
خواب۲
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۲,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا شمال اقساطی کد 356


بررسی کوتاه

250 متر زمین 

120 متر بنا 

2 خواب 

انشعابات نصب 

نما رومی سنگ

دربست

 

بررسی تکمیلی 

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما  همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت 

تکمیلی با خرید ویلا شمال اقساطی کد356 آشنا خواهیم شد.

 

هرکه طاووس خواهد جور هندوستان کشد.

 

دوستانی که میخوان ویلایی داشته باشن که  شهرکی باشه، امکانات رفاهی دم دستشون باشه،  نگهبانی ۲۴ ساعته از ویلاشون مراقبت کنه، این ویلا

به کارشون نمیاد ، خرید ویلا شمال اقساطی کد ۳۵۶  مناسب کسانیه که عاشق جنگل و سرسبزین دنبال یه  جای دنج و آرومن. 

فکرشو بکن صبح زود بیدار شی در کمال آرامش و سکوت صبحونت رو میخوری و با یک سبد میوه و تنقلات مسیر ۵۰۰ متری تا جنگل را طی میکنی و میرسی به جنگلی که پر از درختای افرا و توسکا و  راش هستش ، انقدر این طبیعت الهام بخش و پر از عشقه که  شما می توانید ساعت ها از اون استفاده کنین و کیفشو  ببرین، بوی نم توسکا و آواز پرنده ها و شرشر آب رودخانه و زل زدن به سنگ فرش های کف رودخانه شما را طلسم میکنه.

این ویلا در یکی از روستاهای شهرستان محمودآباد منطقه جاده کلوده (جاده دریا)  واقع شده بیست دقیقه با ساحل محمودآباد فاصله داره این منطقه کاملاً تهرانی نشین بوده و یکی از نکات برجسته این منطقه، ویلا برای اجاره به ندرت یافت میشه و ساکنین غیربومی منطقه معمولا مالک ویلا هستن.

بومی های این روستا بسیار خونگرم و مهمان نواز هستن و جدا از  آب و هوای عالی و محیط دنج روستا، میشه محصولات ارگانیک و طبیعی از جمله ماست و لبنیات محلی و همچنین سبزیجات و میوه و ... را از اهالی روستا خریداری نمود که این ویلا در اون ساخته شده و جز بافت جدید روستا محسوب میشه و نیازی به عقب‌نشینی دیوار نداره و دارای ویو بسیار جالبی است. 

خب از هر چه بگذریم سخن دوست خوشتر است، دوستان درباره مشخصات فنی خرید ویلا شمال اقساطی کد ۳۵۶  باید خدمتتون عرض کنم که این ویلا در زمینی بنا شده که دارای  ابعاد بسیار مناسب است و بزرگتر به چشم میاد و  هیچ جای  زمین پرت ندارد به اصطلاح ملک اتوبوسی هست، ویلای مذکور در انتهای ملک ساخته شده تا فضای کافی برای پارکینگ و محوطه سازی در اختیار ساکنین قرار میده.  کف حیاط از ترکیب سنگ و واش بتن پوشیده شده و فضای سبز با چند درخت زینتی مثل کاج کامیس پاریس و کاج لاوسون و... تزیین شده  و با چراغ و حباب نورپردازی شده. کاج و سرستون ها و همچنین نرده ها با سنگ توسط استاد کارهای ماهر طراحی و اجرا شده و ابهت خاصی به ویلا بخشیده است. 

تراس رو به حیاط ابعاد مناسبی دارده و به راحتی می توان به وسیله چند صندلی و میز غذاخوری به صورت بهینه از آن استفاده کرد و صبحانه و غذا رو دور هم میل کرد. درب ساختمان از جنس ضد سرقت و در ضمن کف سالن از سرامیک درجه یک می باشد. از فضای مناسب و بزرگ سالن  می‌شود به بهترین نحو استفاده کرد و به راحتی  موقع دیزاین سالن از  دو سری کامل مبل راحتی استفاده شود.  دو پنجره قدی  بسیار شیک دوجداره و یو پی وی سی و مشرف به  محوطه رو به حیاط  تعبیه شده و سازنده یک طرف سالن را با کاغذ دیواری پوشش داده و بخشی را برای تی وی وال در نظر گرفته است. در قسمت  آشپزخانه از کابینت ام دی اف جنس براق استفاده شده و سقف سالن هم از جنس کناف هستش که نوار های ال ای دی به صورت نور مخفی و هالوژن نورپردازی شده است. برای پوشش تمام زوار های موجود در سالن و اتاق خواب ها از قرنیز پی وی سی قهوه ای رنگ استفاده شده که باعث هارمونی بیشتر اجزای ساختمان شده است. دو اتاق خواب برای این ویلا تعبیه شده که یکی از اتاق خواب های مشرف به تراس رو به حیاط ساختمون و اتاق دیگر از طریق یک پنجره قدی کشویی به تراس پشت ساختمان اشراف دارد.

چند نکته ذکر دیگر این ویلا به شرح ذیل می باشد.

1_ دو دروازه وردی آهنی شیک برای این ویلا تعبیه شده که یکی برای ورودی ماشین و یکی هم برای ورود اشخاص به ویلا می باشد.

2_نوع سنگی که برای ساختمان استفاده شده سنگ تراورتن می باشد که بسیار مقاوم در مقابل گرما و سرما هستش و در مقایسه ، سنگ گوهر خیلی مقام تر ، با کیفیت تره.

3_باتوجه امکانات ، نوع ساخت و منطقه جغرافیایی که این ویلا در آن واقع شده ، قیمت این ویلا بسیار مناسب و مقرون به صرفه می باشد.

در پایان باید خدمتتون عرض کنم که این ویلا همان طاوس هستش و باید 

از نزدیک مشاهده کرد و درضمن در خرید یک ویلا باید خیلی دقیق و هوشمندانه

عمل کرد چرا که تنها معیار قیمتی ملاک نیست و باید یه نوع متریال و باید به نوع متریال و کیفیت ساختمان دقت کرد. 

این چه حرفیست که در عالم بالاست بهشت 

هرکجا که بخت خوش افتاد آنجاست بهشت

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 348 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا جنگلی

همچنین برای بازدید موراد مشابه میتونن به صفحه خرید ویلا شمال اقساطی مراجعه کنید. برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه