اطلاعات فایل
کد ملک۴۰۰
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۴۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۴۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهشالیزار
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۶,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.


قیمت ویلا استخردار 400

بررسی کوتاه

400 متر زمین

240 متر بنا

دوبلکس

نما مدرن (سنگ و آجر)

دارای دو جهت نما

3 خواب (1 خواب مستر)

3 سرویس بهداشتی عمومی (امکان نصب وان وجود دارد)

دارای پنل دیواری طرح کندو

دارای استخر 18 متری

انباری 6 متری

محوطه سازی شده با انواع گلها و درختان زینتی

چراغهای شب نمای ضد آب

دربست، همسایه ها همه خوشنشین

بر جاده و دو نبش

ملک جنوبی غربی ( مرغوب ترین نوع ملک)

فاصله تا جنگل 3 دقیقه 

فاصله تا دریا 10 دقیقه 

فاصله تا شهر 10 دقیقه 

دارای مجوز ساخت و پایان کار

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

قیمت ویلا استخردار کد 400 آشنا خواهیم شد.


یکی بخر ولی خوب!


این جمله دقیقا مصداق همین ویلاست: یکی بخر ولی خوب! اگر ویلاهای زیادی را دیدید و تصمیم گیری برای انتخابتان سخت شده، کافیست این ویلا را از نزدیک ببینید و راحت انتخابش کنید. چرا که این ویلا همانیست که دنبالش بوده اید؛ ویلایی با مساحت زمین 400 متر و بنایی دوبلکس به انضمام استخر که مجموعا 240 متر زیربنا دارد. ویلایی مدرن که دارای دو نمای زیبایی از آجر و سنگ است و با نورپردازیهای متعددی که انجام شده مانند نگینی میدرخشد. از بیرون این ویلا شما شاهد نورپردازیهایی هستید که همگی دارای قالبی از فلز بوده، کاملا ضدآب و دارای طول عمر بالایی میباشند و با عبور از دروازه های بزرگ و کوچک ورودی، به محوطه ای با چراغهای شب نمای کار شده در دور تا دور حیاط و فضای باغچه ای روبرو میشوید که مانند یک تالار عروسی، پر زرق و برق و دلرباست. نمای این ویلا کامل از سنگ نبوده و از آجرنما نیز استفاده شده، سازنده سعی کرده از سنگ در حیاط و دیواره های آن بیشتر بهره ببرد. کف حیاط، دیوارها، سر ستونهای دو دروازه، پله ها و باغچه سازیها همگی از سنگ میباشند. به گلها و انواع متعددی از درختچه ها و گیاهان سرسبز و خوش رنگ و بوی حیاط نگاه کنید تا روحیه تان تازه شود. کاج، لاوسون (کامیس پاریس)، سیکاس، کاکتوس، نوئل، پالم، افرا قرمز و چمن شبدر آفریقایی که پیشنهاد میکنم این مورد آخر را بیشتر رسیدگی کنید تا وقتی که رشد کرد از دیدنش لذت ببرید. البته نیاز به رسیدگی خاصی نیست؛ این چمنها برعکس دیگر چمنها رشد عمودی زیادی ندارند و در واقع اصلا نیاز به ماشین چمن زنی نیست. اینها در محدوده خودشان پخش شده و به دلیل برگهای گِردی که دارند بسیار زیبا و دیدنی اند. این چمنها بصورت 4 فصل هستند و البته در شرایط بد جوّی مخصوصا در روزهای سرد زمستان ممکن است کمی از طراوت و شادابی خود را از دست بدهند ولی در عنفوان بهار کم کم به شکل اول خود برگشته و نهایتا در فصل بهار باغچه تان را بسیار زیبا میکند.

در بعضی از مواقع نیاز است تا چشمانتان را ببندید و ماحصل رشد گلها و درختانی که سالها بعد در محیط ویلایتان نمود پیدا میکنند را تصویرسازی کنید. این عمل به شما کمک میکند تا همواره به دنبال زیبایی بوده و به تنوع و رنگ آمیزی محیط زندگیتان توجه داشته باشید. نه تنها گیاهان زینتی در زیبا و معطرسازی فضای ویلایتان نقش مهمی دارند بلکه امکاناتی همچون باربیکیو، فایرپیت، تاب، آلاچیق، آب نما و حتی سقف تاشو برای پارکینگ و استخر نیز میتواند جزو ایده های بعدی شما در ویلایتان باشد. شما خالق چنین زیباییهایی خواهید بود پس آقا یا خانمی که این مطلب را مطالعه میکنید؛ چشمانتان را ببندید و برای لحظه ای خود را میان باغچه سرسبز و باران خورده حیاط ویلایتان تصور کنید؛ عطر خوش گلها، صدای آب نمای گوشه حیاط، آواز پرنده های جا کرده روی درختان، نسیم خوش و خنک بعد از بارش باران، شنیدن موسیقی مورد علاقه تان، محفل گرم و دلنشین با عزیزانتان زیر آلاچیق و نوشیدن چای معطر شما را به وجد خواهد آورد. زندگی به همین زیبایی و شیرینیست؛ کافیست به رویاهایتان جامه عمل بپوشانید.

این ویلا دارای انباری 6 متری بوده و همه لوله کشیهای لازم برای نصب پکیج نیز در آن صورت گرفته که جهت تامین سیستم گرمایی و آب گرم ویلا استفاده میشود. سازنده یک کار جالبی نیز انجام داده که تعبیه یک شیر گاز در باغچه کنار انبار میباشد تا چنانچه امکان ساخت باربیکیو را داشته اید، از اتصال گاز آن بهره ببرید. یک استخر 18 متری (3 در 6) در قسمت شرقی ویلا ساخته شده که محلی برای نصب موتورخانه نیز در نظر گرفته شده است، همچنین سکویی برای نشستن در کنار استخر ساخته شده بعلاوه یک دوش که در کنار سکو قرار داده شده تا قبل و بعد از شنا مورد استفاده قرار گیرد. اما مسئله مهمی که در اینجا باید متذکر شویم؛ حفظ و نگهداری استخر است. اگر در تصاویر مشاهده کنید در اطراف استخر درختهای کاج زیادی کاشته شده که همین موضوع باعث میشود گاها آشغال یا گرد و خاک وارد استخر شود. برای نگهداری و یا از دید مخفی نگه داشتن استخر میتوانید از سقفهای تاشو و پوششی استفاده نمائید که به زیبایی محیط نیز کمک میکند. در بعضی از سازه ها، سازنده سعی میکند دست خریدار را برای انتخاب و یا صرف هزینه باز نگهدارد تا به سلیقه خود عمل کند. مثلا انتخاب پمپ تسویه استخر، پکیج و یا اسپلیت را به عهده خریدار گذاشته تا در هر زمانی که خودش میخواهد اقدام به خرید و نصب آن نماید. چنانچه خریدار فعلا امکان نصب و راه اندازی آن را نداشته باشد، در این صورت میتواند با قبول هزینه ای کار را به سازنده بسپارد تا بصورت تمام کار به او تحویل دهد.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه قیمت ویلا استخردار مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

همراه ویلاطور هستید با قیمت ویلا استخردار کد 400 با نمایی مدرن و طراحی دوبلکس که دارای 3 خواب (یک خواب مستر) و 3 سرویس بهداشتی عمومی است. سالن این ویلا بسیار بزرگ بوده که خوراک خوبی برای طراحان دکوراسیون است. اگر جزو کسانی هستید که با طمانینه خاصی چینش مبلمان منزلتان را انجام میدهید و یا ذوق و جسارت زیادی جهت بر هم زدن طراحیها داشته و شیوه های جدیدی را اتخاذ میکنید؛ این گوی و این میدان! 80 متر سالن در اختیار شماست تا با بهترین امکاناتی که فکر میکنید برای مبله کردن فضای داخلی ویلایتان بکار می آیند استفاده نمائید. سازنده در قسمتی از این سالن با نصب پنلهای طرح کندو به شما کمک کرده تا با استفاده از طرح و رنگ ایجاد شده ایده های جالبی برای مبلمان ویلایتان پیاده سازی کنید.

در ویلاهای مدرن از پنجره های بزرگ جهت نورگیری بیشتر فضای سالن استفاده میشود و این میتواند صرفه جویی در مصرف انرژی باشد. همانطور که میبینید این ویلا نیز از این مورد مستثنی نیست و با یک پنجره بزرگی که رو به حیاط جلو داشته و یک درب ریلی که به فضای استخر و حیاط کناری اشراف دارد، از بزرگترین تامین کننده انرژی گرمایی و نوری به فضای سالن محسوب میشوند. کف سرامیک براق، سقف کناف، نورپردازی مخفی، هالوژن، لوستر، آیفن تصویری و دیوارهای گچی سفید نیز  همگی در روشنتر شدن فضای این سالن کمک کرده اند. کابینت MDF، گاز 5 شعله، هود، سینک دوقلو، شیرآلات رنگ روشن، نورگیر، کاشیهای طرح سوخته و فضای تعبیه شده برای یخچال از امکانات و موقعیتهای آشپزخانه این ویلا میباشند که بانوی هنرمند ایرانی را میطلبد و غذاهای خوش عطر و خوشمزه آن را.

همانطور که پیشتر اشاره کردیم این ویلا دارای 3 اتاق خواب بوده که یک اتاق خواب آن مستر و در طبقه پایین قرار گرفته و دو اتاق خواب دیگر در طبقه بالا قرار دارند. این اتاق 12 متری بوده، دارای کمد دیواری است و یک پنجره مشرف به حیاط ویلا دارد. در پشت سرویس مستر این اتاق یک حیاط خلوت کوچکی حدودا 1 متری جهت تهویه طراحی شده که با پنجره ای امکان دسترسی به آن را خواهید داشت. همچنین همین حیاط خلوت از طریق پنجره ای به سرویس عمومی سالن نیز راه دارد که ظاهرا این بهترین تصمیم پیش رو برای طراح بود. بعد از ورود درب اصلی سالن که یک درب ضدسرقت ترک میباشد؛ با یک سرویس عمومی بزرگ روبرو میشوید که دارای سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی بوده که شامل روشویی، سیفون و آینه میباشد و از شیرآلات برند استفاده کرده است.

راه پله های چوب روسی، مشرف به طبقه بالا بوده که بعد از عبور ابتدا به یک نشیمن حدودا 10 متری میرسید که دارای قفسه های چوبی میباشد و جایگاه خوبی برای چیدن کتابها، گلها و وسایل زینتی است. گذاشتن چند گلدان کاکتوس که با فضای داخلی سازه (به قولی آپارتمانی) سازگاری دارند و دسته بندی کتابها که نه فقط برای دکور بلکه برای استفاده بسیار مناسب میباشند؛ میتواند ایده خوبی برای این قسمت مطرح شود. هنگامی که از راه پله ها بالا آمدید، در سمت راست خود دو اتاق خواب به نسبت بزرگ و در سمت چپ نیز دو سرویس بهداشتی را میبینید. نکته ای که باید به آن اشاره کرد تعدد سرویسهای بهداشتی است؛ تیم ویلاطور طی صحبتی که با سازنده این ویلا داشته از کثرت سرویسها پرسید و اینکه چرا دو سرویس در روبروی هم قرار گرفته اند در صورتی که نیاز به داشتن دو سرویس در طبقه بالا نبود. یا اینکه میتوانست یکی از این سرویسها را در یکی از دو اتاقها طراحی کرده و بعنوان مستر معرفی میشد. سازنده در پاسخ؛ به طراحی بنا اشاره کرده و پِرتی حاصل از این طراحی را با ساخت یک سرویس بیان کرد. البته در ادامه اذعان داشت چون یکی از سرویسها بزرگتر میباشد امکان نصب وان نیز وجود دارد و غالبا از این سرویس برای استحمام استفاده میشود؛ بنابراین مجبور به ساخت یک سرویس دیگر شده است. در سرویس کوچکتر نیز از یک سرویس فرنگی و روشویی استفاده شده که تعداد سرویسهای فرنگی را به 3 عدد رسانده است. در هر صورت این به نفع خریدار است و اگر در خانواده تان فرد سالخورده و یا خردسالی دارید، این طراحی بسیار مفیدتر خواهد بود.

یکی دیگر از زیباییهای این ویلا داشتن یک تراس حدودا 9 متری میباشد که به مناظر زیبای منطقه و جاده اشراف کامل دارد. این تراس که دارای سقفی از چوب میباشد، در موقعیتی فوق العاده قرار گرفته که میتوانید فارغ از هرگونه دغدغه و تشویش ذهنی؛ ساعتها بنشینید و کتاب بخوانید و به موسیقی ملایمی گوش بدهید. در روزهایی که بارانیست، از صدای باران لذت خواهید برد و اگر باد ملایمی میوزد؛ پتویی رو به دور خود بپیچید و روی صندلی راحتی تکیه دهید و از طبیعت زیبا لذت ببرید. نفستان چاق و لذتتان پایدار!

دو اتاق خواب این طبقه دارای کمد دیواری بوده و با پنجره هایی که دارند به مناظر بسیار زیبایی اشراف داشته که صبح پس از بیدار شدن با تصاویر فوق العاده ای روبرو میشوید. دیدن مناظر درختان نه چندان دور و شالیهای سبز و طلایی، به شما حس سرزندگی و نشاط میبخشند. همینطور تماشای طلوع و غروب خورشید از پشت پنجره های این اتاقها وصف ناشدنیست. پیشنهاد میکنیم این فرصت را از دست ندهید و با بازدید از این ویلا و پرداخت مبلغی هر چند بصورت اقساط صاحب آن شوید.

و در کلام آخر؛ این ویلا دارای مجوز ساخت، پایان کار و سند شورایی بوده و قابل تبدیل به سند تک برگ میباشد. همچنین از انشعابات کامل آب، برق و گاز بهره مند بوده و با توجه به موقعیتی که دارد؛ فاصله کوتاهی تا جنگل داشته و با جاده تقریبا 2 کیلومتر و تا دریا و شهر حدودا 10 دقیقه فاصله دارد. اگر با این ویلا ارتباط احساسی خوبی برقرار کردید کافیست با تیم ویلاطور در تماس باشید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 370 بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا استخردار چمستان

ویلاطور؛ بهترینها را برایتان آرزو میکند.

ویدئو
تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه