اطلاعات فایل
کد ملک۳۷۰
نوعویلا
آدرسچمستان
مساحت زمینمساحت زمین۵۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۳۰۰ متر
خواب۴
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهجنگل
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۷,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

خرید ویلا استخردار چمستان کد 370

 

بررسی کوتاه

500 متر زمین

300 متر بنا

دوبلکس

نما سنگ

4 خواب (یکی مستر)

کابینت ممبران سفید

سند تک برگ

استخر روباز

ویوی فوق العاده تپه، جنگل و رودخانه

ویلا دربست

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه

بصورت تکمیلی با خرید ویلا استخردار چمستان کد 370 آشنا خواهیم شد.

 

آیا به این فکر کرده اید که !

 

اگر روزی از پشت لپ تاپتان بلند شدید و برای تمدد اعصاب و استراحت چشمانتان به پشت پنجره رفتید با چه منظره ای روبرو شوید؟ شاید چیزی را که خیلی از مواقع در برابر چشمانتان عبور کرده؛ تصویر ماشینی در حال حرکت یا خانه های بلند و قد کشیده با معماری های مختلف و یا کودکانی را در حال بازی دیده اید. اما آیا با دیدن تپه ای سرسبز به وجد نیامده اید؟ تپه ای که درست روبروی پنجره اتاقتان قرار دارد و با هر بار نگاه به آن؛ روحتان جلا پیدا میکند.

آیا انرژی حاصل از دم و بازدم در فضای جنگل را احساس نمیکنید؟ با گشت و گذار در بین جنگل چطور؟ فرض کنید اردیبهشت است و ریه تان نیاز به یک دم چاق دارد. دست طبیعتی که به سمت شما دراز شده را بگیرید و با تصاویر بی روح آسمانخراش ها وداع کنید. اگر خالق تصاویر ناب از لنز گوشی و یا دوربینتان هستید؛ از فرصت استثنایی بوجود آمده نهایت استفاده را ببرید و اگر حتی مهارت خاصی در عکاسی ندارید هم میتوانید تصاویر خارق العاده ای خلق کنید.

چرا که طبیعت زیباست و زیبایی می آفریند.  با فضای محلی روستایی میانه تان چطور است؟ تهیه ارگانیک شیر و ماست و پنیر و صرف صبحانه با این محصولات؛ ساعات روزانه شما ساخته میشود. دسترسی به مناطق جنگلی و زندگی در بین روستائیان خونگرم، حس سادگی و صمیمیت خاصی به شما دست میدهد. این ویلا در انتهای محله واقع شده و با دسترسی مستقیم به جنگل، از موقعیت بسیار خوبی برخوردار است. از روی تراس به مناظر اطراف و ویوی فوق العاده آن نگاه کنید تا زیبایی و هوای پاک را هدیه بگیرید.

 حال با ویلایی آشنا شوید که دارای نمایی کاملا سنگ، بصورت دوبلکس و با طراحی عالی بنا شده است. شبیه به کاخ بوده و وقتی وارد سالن آن میشوید، با وجود دو ستون در وسط سالن و مشاهده تابلوهای روی دیوار؛ احساس میکنید در عمارت سلطنتی زیبایی قدم گذاشته اید. این ویلا با 500 متر زمین و 300 متر بنا، دارای 4 اتاق خواب و یک مستر بوده به همراه استخری روباز که امکانات و ابهت بالای ویلا را نشان میدهد. از زمانی که وارد حیاط این ویلا میشوید، با 4 ستون بزرگ و تاجی گنبدی روبرو خواهید شد که عظمت ویلا را به رخ میکشد. استخر و فضای آلاچیق در سمت چپ و محوطه گلکاری و درختکاری در قسمت راست حیاط، به همراه چراغ های شب نما؛ زیبایی بصری خاصی را به نمایش میگذارند. حیاط این ویلا کاملا از سنگ پوشیده شده و قابلیت پارک 4 خودرو را دارد.

از پله های سنگی این عمارت زیبا بالا رفته و از درب ورودی ضدسرقت عبور کنید تا به سالن بزرگی برسید که از پنجره های دوجداره UPVC بهره برده، بعلاوه شومینه دیواری، TV Wall و پوستر زیبایی که بر روی دیوار آن نقش بسته است. آشپزخانه در انتهای سالن واقع شده که از فضای سالن فاصله داشته و با ورود به این قسمت با کابینتی از جنس ممبران سفید روبرو میشوید که همچون الماسی در ویلا میدرخشد. گاز 5 شعله، هود، سینک دوقلو، شیرآلات برند، فضای مشخص شده برای یخچال و پنجره و دربی که به سمت فضای پشت ویلا راه دارد که عامل ورود نور و هوا به فضای داخل آشپزخانه است.

راه پله گردان چوب روسی در قسمتی از سالن واقع شده که کاملا مخفی است و با یک ارتفاع سطح بالاتر از سالن قرار دارد. یک اتاق خواب در این طبقه موجود بوده که دارای یک کمد دیواری است و مناسب برای افراد مسن و والدین میباشد. از راه پله گردان عبور کرده و به طبقه دوم میرسیم. پوستری زیبا از درخت و جنگل را مشاهده میکنید که اگر روی خود را برگردانید با تصویر واقعی از این طبیعت روبرو خواهید شد. طبیعتی چشم نواز و بکر که از روی تراس میتوانید به آن بنگرید و انرژی مضاعفی دریافت کنید. در این طبقه اتاق نشیمنی قرار دارد که دارای فضایی به نسبت بزرگ بوده و مناسب برای تعبیه میز بار و یا بیلیارد است.

در این طبقه، دو اتاق خواب با قابلیت دسترسی به تراس از طریق در ریلی وجود داشته که به حیاط ویلا و فضای سرسبز روبروی ویلا نما دارد. بعلاوه یک اتاق خواب مستر که در کنار راه پله طراحی شده و دارای سرویس بهداشتی فرنگی، دوش و هارمونی زیبای کاشیکاری میباشد. این اتاق به مناظر پشت ویلا و رودخانه ای که در فاصله ای 100 متری واقع شده، چشم انداز دارد. با آشنایی از موقعیت این بنا، باید عرض شود که این ویلا بصورت دربست بوده و دارای سند تک برگ است و با امکانات کامل در اختیار شما قرار میگیرد. تیم ویلاطور این نوید را به شما میدهد که مطمئنا از خریدتان رضایت خاطر خواهید داشت.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 367 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا شمال استخردار

همچنین برای بازدید موارد مشابه میتونید از صفحه خرید ویلا استخردار در چمستان بازدید کنید. برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

 

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه