اطلاعات فایل
کد ملک۳۱۹
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۰۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۴۰ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهباغ
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۲,۹۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

فروش ویلا شمال نیم پیلوت محمودآباد کد 319


بررسی کوتاه 

200 متر زمین 

140 متر بنا 

سه خواب (یک خواب مستر)

دارای پروانه ساخت 

انشعابات نصب


بررسی تکمیلی

فروش ویلا شمال نیم پیلوت محمودآباد کد 319 در شهرستان محمود آباد واقع شده، محمودآباد نزدیکترین، شهر ساحلی به پایتخت هست که شاه راه، شهر های ساحای محسوب میشود. یعنی شما برای رفتن به باقی شهر های ساحلی باید از محمودآباد  گذر کنین، به همین علت میزان رفت و آمد این شهر بالاست رفت و آمد بالا باعث  توریستی تر شدن ، افزایش امکانات رفاهی و افزایش حجم خرید و فروش میشود که افزایش حجم خرید و فروش هم موجب افزایش ارزش افزوده منطقه میشود و این منطقه را برای سرمایه گذاری ایده آل میکند.

نکته جالب با توجه به شرایط هنوز این منطقه به اشباع قیمتی نرسیده و این موضوع ارزش سرمایه گذاری منطقه را دوچندان میکند. محله ای که ویلا در آن بنا شده درای امکانات رفاهی از مانند درمانگاه، داروخانه، بانک، مرکز مخابرات و فروشگاه های زنجیره ای مانند افق کوروش و.... را دارا میباشد. درضمن ویلای مذکور در یک کیلومتری اتوبان محمودآباد به آمل واقع شده است و دسترسی به جنگل و دریا را سهل و آسان میکند. درباره مشخصات ویلا باید خدمتتان عرض کنم بیش از هر چیز دیگر هارمونی رنگی بسیار زیبا و آرامش بخش این بنا از بدو ورود کاملا برای بازدید کننده مملوس میباشد.

و سازنده به شکل بسیار زیبایی از رنگ کرم و قهوه ای که هارمونی بسیار زیادی باهم دارند و به لحاظ روانشاسی رنگها حس آرامش و لطافت خاصی را دارد در جای جای این ویلا بکار گرفته و این امر باعث میشود که مفهوم ویلا به معنی اخص کلمه تداعی شود. این ویلا بصورت نیم پیلوت ساخته شده و دارای پارکینگ مسقف میباشد؛ این امر برای محیط باران زایی مثل مازندران امری حیاتی و واجب میباشد.

در نمای این ساختمان از سرامیک درجه یک با طرح آجری بسیار خوش رنگ همراه با  سر ستونهای سیمانی استفاده شده است و برای فضای سبز از چند درخت میوه و چندین گیاه زینتی استفاده شده و لازم به ذکر است که کف حیاط و پارکینگ تماما با موزاییک پوشیده است. درب ورودی ویلا درب ضد سرقت و کف سالن هم از سرامیک درجه یک طرح چوب میباشد؛ در ضمن پنجره های قدی بسیار بزرگ سالن باعث میشود که ساعات روز سالن غرق در نور طبیعی شود.

وای وای وای ....  سقف ویلا از چوب نراد روسی میباشد که با کابینت های چوبی و پله های تماما از جنس چوب منظره خیره کننده ای  به این ویلا بخشیده است و حس آرامش خاصی را به ساکنین میبخشد یک اتاق خواب همراه با سرویس بهداشتی و دوش حمام در طبقه پایین وجود دارد که امکان استفاده از این ویلا را برای افراد مسن و ناتوان تسهیل میکند. بعد از طی نمودن پله های چوبی به طبقه بالا میرسیم در طبقه بالا هم یک سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی و دوش حمام تعبیه شده یکی از خواب های بالا کمد دیواری وسیع وبزرگ باز هم از جنس چوب دارد که باعث رفاه حال ساکنین در منزل میشود و اتاق خواب دیگر با درب کشویی به تراس رو به حیاط باز میشودتراس رو به حیاط ویوی زیبایی دارد و از نرده های استیل استفاده شده است در آخر باید خدمتتان عرض کنم این ویلا حس زندکی دارد و پیشنهاد میشود از این ویلای خاص بازدید نمایید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 312 بندازین لینک ویلارو پایین قرار میدم برای بازدید روی متن آبی کلیک کنین.

خرید ویلا در شمال نیم پیلوت

همچنین برای بازدید از موارد مشابه 

میتونین به صفحه خرید ویلا در شمال مراجعه کنین برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنین.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه