اطلاعات فایل
کد ملک۳۶۲
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۲۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۰۰ متر
خواب۳
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهباغ
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۷,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۷۷۸۷ - باقی پور
توضیحات ملک

فروش ویلا دوبلکس محمودآباد 362

 

بررسی کوتاه

220 متر زمین

200 متر بنا

دوبلکس نما سنگ

بهترین منطقه

دسترسی به امکانات رفاهی

بر جاده اصلی

شهرکی

ویوی فوق العاده باغ

استفاده از مصالح مرغوب

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی

با فروش ویلا دوبلکس محمودآباد کد 362 آشنا خواهیم شد.

 

خوشنامی، زیبایی و دوام!

 

این سه ویژگی را با موقعیت مناسب ویلا در منطقه جمع بزنید. همچنین سهولت دسترسی به امکانات رفاهی، بالا بودن ارزش ملک و قیمت مناسب ویلا را نیز به آن اضافه کنید. شاید کمی عجیب باشد ولی همه این ویژگی ها در چنین ویلایی گنجانده شده اند. بگذارید شما را با یکی از بهترین ویلاهای منطقه آشنا کنیم؛ ویلایی که با بازدید اولین مشتری به فروش خواهد رفت. 

فروش ویلا دوبلکس محمودآباد کد 362 که نمایی کاملا از سنگ تشکیل شده؛ توسط یکی از خوشنام ترین سازندگان منطقه بنا شده است که هر خریداری پس از آشنایی با او و مشاهده ویلا، اقدام به خرید مینماید.  ظرافت در ساخت ویلا، استفاده از مصالح با دوام و انتخاب زمین مناسب برای ساخت از مهمترین ویژگی های این ویلاست. ویلای حاضر در 100 متری جاده اصلی ولیسده به کلوده قرار داشته و در شهرکی بنا گردیده که در میان باغی احاطه گشته است. باغ پرتقال از مناظر زیبای جلو و پشت ویلا محسوب میشود بطوریکه ویوی پشت ویلا که از روی تراس کاملا در دسترس است، ابدی بوده و درواقع ویلاباغ همسایه پشتی شما میباشد. همانطور که در عکسها مشاهده میکنید، این ویلا حس سرسبزی و طراوت زندگی را به تصویر میکشد. امیدواریم با بازدید از این ویلا، بهترین هدیه را از ما و سازنده آن دریافت کنید.

با جذبه ای که این ویلا دارد؛ در همان نگاه اول مجذوب آن خواهید شد و تصویر خیره کننده آن از بدو ورود که با گذر از دروازه چوبی و هلالی شکل آن قابل رویت است، ستودنی بوده تا زمانی که از روی تراس طبقه دوم به محیط اطراف نگاه میکنید. شاید کمتر ویلایی را دیده باشید که در حیاط آن از درختان مثمر استفاده شده باشد مگر ویلاباغهایی که دارای زمینی با ابعاد بالا هستند. این انتخاب و نوع سلیقه سازنده ویلاست که برای خریدار ارزش قائل شده و محوطه سازی دلنشینی را خلق کرده است. حیاط این ویلا از دو درخت پرتقال بعلاوه گلها و درختان زینتی کاج، سیکاس و شمشاد تشکیل شده به همراه پارک همزمان دو خودرو که با بهره مندی نهایت از زمین نشأت میگیرد. دیواره و کف حیاط از مرغوب ترین جنس سنگ بکار گرفته شده؛ بعلاوه چراغ های شب نمایی که روی هر یک از ستون های این دیوار قرار گرفته اند. همچنین نرده های چوبی که بر دیواره ی ویلا نصب شده اند نیز بر زیبایی آن افزوده است. جهت پیشنهاد برای زیبایی بیشتر محیط ویلا میتوانید از نورپردازی های رنگارنگی در اطراف باغچه استفاده نمائید کما اینکه در تاریکی شب؛ به گرمی این انوار را مشاهده خواهید کرد. این ویلا از 6 ستون بیرونی تشکیل شده که 4 ستون آن در همان آغاز؛ استقامت و صلابت ویلا را به رخ میکشند.

قطر بالای هر یک از این ستونها نماد دوام هرچه بیشتر ویلا میباشد. درب ورودی ضدسرقت بوده و پس از ورود به سالنی بر میخورید که دارای فضای بزرگی است. چهار پنجره قدی دوجداره، کف پوشیده از سرامیک پولیش براق، سقف کناف با نورپردازی مخفی و دو هالوژن بزرگ، TV Wall، آشپزخانه و کابینتی از جنس ممبران، گاز 5 شعله، جایگاه یخچال، هود و پنجره ای به نسبت بزرگ جهت نورگیر از مهمترین موجودیت های این طبقه محسوب میشوند. وجود یک سرویس بهداشتی ایرانی و حمام و راه پله ای تماما چوب که از بهترین مصالح به کار گرفته شده است؛ از دیگر امکانات طبقه اول میباشند.

از راه پله گردان عبور خواهیم کرد و به طبقه دوم این ویلای دوبلکس میرسیم که در قسمت نشیمن، یک سرویس بهداشتی فرنگی و حمام قرار گرفته که حالتی عمومی دارد. همچنین این نشیمن دری ریلی رو به تراس دارد که میتوانید از ویوی آن نهایت استفاده را ببرید. ویویی رو به حیاط ویلا و منظره باغ پرتقال. در این طبقه سه اتاق خواب موجود بوده که یکی از این اتاقها مستر شیشه ای میباشد. یکی از این اتاقها دارای کمد دیواری بوده و همچنین به تراس پشت ویلا راه دارد که دارای دیواره ای از جنس سنگ ولی با طرح چوب میباشد. مناظر باغ پرتقال از این تراس واقعا دیدنی است. منظره ای ابدی که از دیدن آن سیر نخواهید شد.

لازم به ذکر بوده منطقه ای که ویلای حاضر در آن بنا شده است، از بزرگترین و با امکانات ترین مناطق موجود میباشد و باتوجه به سرمایه گذاری های زیادی که در آن انجام شده، از معدود مناطق پربازده محسوب میشود. ساخت ویلاهای سطح بالا، نشان از ارزش بالای زمینهای این منطقه بوده و به شدت قابل توسعه میباشد. امیدواریم با بازدید از این ویلا و با در نظر گرفتن قیمت مناسبی که منظور شده است، بتوانید صاحب یکی از زیباترین و با دوام ترین ویلاها شوید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 354 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

فروش ویلا شمال شهرکی

همچنین برای بازدید موارد مشابه میتونید از صفحه  فروش ویلا محمودآباد بازدید کنید. برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

تماس با مشاور
باقی پور
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه