اطلاعات فایل
کد ملک۳۵۴
نوعویلا
آدرسآمل
مساحت زمینمساحت زمین۲۴۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۱۹۵ متر
خواب۳
حمام۲
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۲
منظرهشهرک
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۶,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

فروش ویلا شمال شهرکی 354


بررسی کوتاه

۲۴۰ متر زمین

۱۹۵ متر بنا

۳ خواب(1 خواب مستر )

پروانه ساخت

شومینه

سکوی آلاچیق


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه 

بصورت تکمیلی با فروش ویلا شمال شهرکی کد 354 آشنا خواهیم شد.

 

لوکس، باکیفیت، اسختر، جکوزی، سالن بیلیارد، سالن بدنسازی

 شما رو نمیدونم، من بودم می خریدمش کیفشو می‌بردم .


ویلایی رو دوست دارید که  دنج و آروم باشه امنیت بالایی داشته باشه خوش ساخت و با کیفیت باشه منطقه ش تهرانی نشین باشه این ویلا خودشه آره دوست من عکس و مشخصاتشو ببین و کیفش رو ببر

ویلای کد ۳۵۴ در یکی از روستاهای شهرستان آمل واقع شده و برای رسیدن به این روستا باید از یک جاده جنگلی عبور کنید که دیدنش خالی از لطف نیست و شما را سر ذوق خواهد آورد. یک و نیم کیلومتر تونل جنگلی بین روستا و کمربندی! این روستا بسیار خوش آب و هوا بوده و چون با دریا  تا حدودی فاصله دارد از شرجی بودن هوا کاسته شده و بسیار لطیف می‌باشد. بومی های این منطقه و روستا بسیار خوش نام بوده و تعامل بسیار خوبی با توریست و مسافران دارند و به همین دلیل تقریبا نصف جمعیت این روستا غیر بومی و خوش نشین هستند. ویلای مذکور در یکی از بهترین شهرک های منطقه واقع شده، شهرکی که دارای نگهبانی ۲۴ ساعته بوده و بخشی از آن ویلاهای نیم پلوت با نمای سنگی و بخش دیگر ویلا های دوبلکس با نمای سنگی ساخته شده. مدیریت شهرک برای رفاه ساکنین یک استخر سرپوشیده بزرگ و یک سالن بیلیارد در خود شهرک تعبیه کرده که مورد استفاده مشاع قرار گرفته و به همین امر باعث شده این شهرک از خیلی از شهرک های منطقه متمایز شود و بسیار سطح بالا و دنج باشد از نکات برجسته این شهرک داشتن انشعابات مستقل برای هر ویلا می باشد.

از آنجایی که با درایت مدیریت شهرک ویلاهای ساخته شده بصورت همگون و متحدالشکل هستند، زیبایی خاصی به شهرک بخشیده و به قول معروف پرچم شما را جلوی مهمون هاتون بالا نگه میداره ویلای کد ۳۵۴ به صورت دوبلکس و کاملا مستحکم و مهندسی ساز ساخته شده است درباره مشخصات و مختصات ویلا باید خدمتتون عرض کنم سازنده در نمای ساختمان از سرستون‌ها و تاج سنگی استفاده کرده حیاط هم کاملاً سنگ فرش شده و برای فضای سبز هم  کاج های لاوسون و کاج پیوندی تعیین شده و در ضمن یک  سکوی سنگی برای جایگاه آلاچیق در نظر گرفته شده است. لازم به ذکر است درب ورودی ساختمان از جنس درب ضد سرقت ترک می باشد و به محض ورود به ساختمان فضای شیک و استاندارد سالن شما را به وجد می آورد، کف سالن از سرامیک درجه یک می باشد و یک شومینه سنگی در سالن تعبیه شده که بسیار زیبا طراحی و ساخته شده است .

نصب شومینه سنگی در خانه شما می تواند جدا از طراحی زیبایی که به زنده بودن فضای اتاق به شما کمک شایانی می‌کند شومینه سنگی فضای داخلی خانه شما گرم و صمیمانه و همچنین یک نوع سرزندگی و نشاط می دهد سنگ در حفظ گرمای شومینه می‌تواند بسیار مثمر ثمر واقع شده و سبب شود که از اتلاف گرما جلوگیری شود و دوام و مقاومت بالا و ایجاد تناسب با دیگر موارد به کار رفته خانه از محاسن دیگر استفاده از شومینه سنگی میباشد. و در ضمن اگر بخواهید خانه تان را در آینده بفروشید  با خیال راحت تری اقدام به فروش خواهید کرد.. 

سازنده ویلا کد ۳۵۴ از پنجره‌های ‏upvc استفاده کرده و نیز با قرنیزهای چوبی تمام زوار های سالن پایین و بالا را پوشانده یکی از نقاط حائز اهمیت طراحی اتاق خواب طبقه پایین است که به‌ صورت هوشمندانه‌ ای طراحی شده که وقتی وارد سالن می شوید اتاق خواب و سرویس بهداشتی کاملاً  مستر شده و در دید عموم نیست.  سقف سالن کناف و لوستر های ال ای دی موزیکا مدرن و شیک به کار رفته که بسیار کم مصرف  و به صرفه است.  کابینت آشپزخانه ویلا از جنس ام دی اف براق می باشد و برای رفتن به طبقه دوم پله های پیش ساخته فلزی می باشد که از کف پله های چوبی و نرده های استیل در آن به کار رفته است. این طرح در طبقه دوم یک نشیمن بزرگ و دوتا خواب وجود دارد که یکی از اتاق ها از ویو شالیزار برخوردار می باشد و اتاق خواب دیگر مشرف به سالن رو به حیاط می باشد. 

در آخر باید خدمتتان عرض کنم که دیدن همچین ویلایی خالی از لطف نیست و تیم ویلاطور این اطمینان را به شما می دهد

که همراه و همگام  باشما در این مسیر باشیم

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 330 بندازید، برای بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا لوکس شهرکی

همچنین برای بازدید موارد مشابه میتونید از صفحه خرید ویلا شهرکی بازدید کنید. برای بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه