اطلاعات فایل
کد ملک۴۱۰
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۲۵۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۲۵۰ متر
خواب۳
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهشهرک
سال ساخت۱۴۰۱
قیمت۹,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.


فروش ویلا استخردار در شمال 410

بررسی کوتاه

۲۵۰ متر زمین

۲۵۰ متر بنا

دوبلکس

نما آجر

۳ خواب (2 خواب مستر)

یک سرویس بهداشتی عمومی

کابینت هایگلاس + میز کانتر

دارای 2 تراس

نرده استیل با پله های سنگی

استخر 15 متری سرپوشیده

مدارک کامل

شخصی ساز

شهرکی

دارای نگهبانی 24 ساعته

ملک غربی

اقساطی

فاصله تا دریا 3 دقیقه 

فاصله تا شهر 5 کیلومتر

فاصله تا جنگل 30 دقیقه 

 


بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

فروش ویلا استخردار در شمال کد 410 آشنا خواهیم شد.


خرید فوری!!!


تا به حال چند ویلا را از نزدیک دیده اید که علاقه مند بودید صاحب آنها باشید؟! یا آیا شده حسرت بخورید که چرا زودتر اقدام نکرده تا ویلایی که دوستش داشتید را به دست بیاورید؟! اگر برای خرید ویلایی لحظه شماری میکردید ولی نتوانستید صاحبش شوید، نگران نباشید؛ ما به شما ویلایی را معرفی میکنیم که خیلی زود آن را بدست آورید. پس معطل نکنید و همراه ما باشید تا شما را با یکی از بهترین ویلاهای شهرکی و استخردار محمودآباد آشنا کنیم.

این ویلا در یکی از مناطق شهرکی نشین محمودآباد و در فاصله 3 کیلومتری از دریا واقع شده که زیبایی چشم نوازی دارد. همانطور که مشاهده میکنید نمای ویلا کاملا از آجر بوده و به سبک ویلاهای انگلیسی از ترکیب رنگی قرمز و قهوه ای استفاده کرده است. سقف بام کاملا از چوب نراد روسی بوده و در سقف ورودی به سالن اصلی نیز از چوب استفاده شده است. آجر؛ به نمای ویلا حس خوشایندی داده و همین موضوع احساس شادی آفرینی را در بیننده بوجود می آورد.

فضای دلباز و محوطه سازی زیبای این ویلا با انواع گلها و درختان همیشه سبز، شما را به وجد خواهد آورد و همینطور استفاده از واش بتن در کف حیاط و رگه های نارنجی سنگریزه، تلفیق زیبایی را خلق کرده است. رنگهای قرمز، نارنجی و قهوه ای از جمله رنگهای گرم محسوب شده و مطمئنا پس از ورود به حیاط این گرما و شور و نشاط را احساس خواهید کرد. این ویلا دارای دو دروازه ورودی بزرگ و کوچک است و امکان پارک دو خودرو در حیاط را خواهید داشت. استفاده از جدول بتنی و سنگ در ایجاد باغچه و فضای سبز حیاط، به این طراوت و شادابی محوطه رنگ بخشیده است؛ اگر تمایل دارید از این زیبایی بیشتر لذت ببرید پیشنهاد میکنیم یک نیمکت در حیاط تعبیه کنید تا با خانواده و دوستان از کنار هم بودنتان بیشتر لذت ببرید.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه فروش ویلا استخردار در شمال مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

در انتهای گوشه حیاط به یک دری برخورد میکنید که راه ورود به استخر سرپوشیده است. استخری که از طریق اتاق خواب طبقه پایین نیز راه داشته و با سقف سایه روشنی که دارد، نور و روشنایی زیادی را جذب میکند. مساحت این استخر 15 متر و عمقش 170 سانتیمتر است و دارای شیب 10 سانتیمتری نیز میباشد. یک دوش نیز بزودی در کنار استخر قرار داده میشود که قبل و بعد استخر میتوانید از آن استفاده کنید. لازم به توضیح است که ابتدا قرار بود از فضای استخر برای حیاط خلوت استفاده شود ولی از آنجایی که سازنده، این ویلا را کاملا شخصی ساخته و قرار بر فروش آن نداشت، مجددا دست به کار شده و یک استخر سرپوشیده برای خود درست کرد. داشتن یک استخر در یک ویلا؛ نیازی است که اکثر خریداران ویلا به آن اشاره دارند و چه بهتر که یک استخر سرپوشیده در آن ساخته شده است.

اگر تا اینجا همراه ما بودید، در ادامه نیز ما را همراهی کنید تا با فضای داخلی ویلا و امکانات آن آشنا شوید. با عبور از راه پله به درب ورودی ضدسرقتی برمیخورید که راه ورود به سالن و فضای اصلی ویلاست؛ سالنی که از کفپوش سرامیک براق پوشیده شده، دارای آیفون تصویری و قرنیزهای چوبی است و شامل یک پنجره دوجداره (UPVC) بزرگ که به حیاط ویلا باز شده و نور زیادی را جذب میکند. سقف کناف با طراحی زیبایی که دارد به همراه نورپردازی مخفی، هالوژن و لوستر؛ فضای صمیمی و خوبی را پدید آورده اند. این سالن 40 متر مساحت داشته و با توجه به گچکاری و نقاشی دیوارها و سقف، از رنگهای سفید و کِرِم بهره کافی برده است. همچنین کابینت هایگلاس و میز کانتر (غذاخوری) نیز در ترکیب رنگی این سالن بسیار زیبا و شیک کار شده است. هود، سینک دوقلو، شیرآلات برند، کاشیهای بکار رفته، نورگیر و فضای تعبیه شده برای یخچال از موجودیتهای آشپزخانه این ویلا محسوب میشوند.

شاید کمی دیر شده باشد ولی باید بگوئیم این ویلا دارای 250 متر زمین و 250 متر بنای دوبلکس میباشد که 125 متر آن مربوط به طبقه اول + استخر و 125 متر بعدی آن طبقه دوم را شامل میشود. دارای 3 اتاق خواب و دو اتاق مستر بوده بعلاوه یک سرویس بهداشتی ایرانی که بصورت عمومی دور از فضای سالن در کنار اتاق خواب طبقه اول قرار گرفته است. اگر به نقشه این ویلا نگاه کنید، طراحی زیبایی صورت گرفته و فضای پِرتی را نمیبینید و همین موضوع به چیدمان دکوراسیون شما کمک میکند. مثلا از فضای زیر راه پله نهایت استفاده را ببرید و با نصب یک کتابخانه کوچک و قرار دادن چندین کتاب که توصیه میکنیم حتما آنها را مطالعه بفرمائید، میتوانید به این محیط روح ببخشید. یا راه دیگر استفاده از این فضا، قرار دادن چندین گلدان گل است؛ کسانی که در آپارتمان سکونت دارند، برای تغییر روحیه خود از انواع گلهای آپارتمانی استفاده کرده و محیط خود را پر از گلهای رنگارنگ و همیشه سبز میکنند؛ شما نیز میتوانید با ساخت یا خرید "اِستند"، انواع گلهای همیشه در سایه ای مانند نخل مرداب، سانسوریا، پتوس، لاکی بامبو و ... را در آن قرار داده و با رعایت مقدار آبیاری، به زیباتر شدن سالن رنگ بپاشید.

همانطور که بیان شد یک اتاق خواب مستر در طبقه اول قرار دارد که دارای کمد دیواری بوده بعلاوه سرویس بهداشتی که شامل دوش، سرویس فرنگی و روشویی با مارک نوین کِرِم میباشد. همه روشویی های استفاده شده در این ویلا از همین مارک بوده که با عنوان اصلی "نوین سرام" در بازار عرضه میشوند. دیوار این اتاق به رنگی صورتی کمرنگ بوده که مناسب برای دخترهاست؛ استفاده از این رنگ در دکوراسیون ویلایتان نیاز به کمی سلیقه و دقت دارد و ترکیب آن با رنگهای هلویی و سفید بسیار زیبا خواهد بود. طراح این ویلا در هر سه اتاق خواب از رنگهای متنوعی استفاده کرده که به تناسب آن میتوانید در انتخاب نوع اشیا مثل پرده، روتختی، صندلی و ... دقت لازم به خرج دهید.

با عبور از راه پله سنگی با نرده استیل به سراغ طبقه بالا میرویم که دارای نشیمن به نسبت بزرگی است (حدودا 30 متر) که از سرامیک پوشیده شده و سقف کناف با نورپردازی مخفی و هالوژن به همراه یک لوستر که از لحاظ ارتفاع در قسمت پایینی قرار گرفته است. لوستر استفاده شده در این نشیمن بسیار زیباست ولی سازنده میتوانست ارتفاع آن را نسبت به زمین بیشتر کند تا در هنگام رفت و آمد مشکلی ایجاد نشود. از نشیمن به تراس میرویم که از مساحت 6 متر تشکیل شده و دارای حصاری از شیشه و سنگ است. در این تراس براحتی به محیط شهرک اشراف خواهید داشت و با توجه به ویلاهای زیبایی که در حال ساخت و ساز میباشند، این شهرک را جزو برندترین شهرک های منطقه معرفی میکند. در این نشیمن شاهد یک آشپزخانه کوچکی خواهید بود که دارای کابینت هایگلاس و سینک بوده و با جایگیری درست، مناسب برای استفاده در طبقه بالاست.

در این طبقه دو اتاق خواب قرار گرفته که یکی از این دو اتاق، مستر بوده و دارای 16 متر مساحت میباشد. در این اتاق از کمد دیواری تشکیل شده و سرویس بهداشتی آن شامل سرویس فرنگی، دوش، روشویی و آینه بوده و از سه نوع کاشی در آن استفاده شده است. این اتاق از طریق یک درب به تراس کوچکی راه داشته که حدودا 2.5 متر بوده و به منظره خانه های بومی نشین اشراف دارد. رنگ دیوار این اتاق بنفش کمرنگ است و به مانند صورتی، در بین خانم های جوان بسیار محبوب است. این رنگ جذابیت بالایی داشته و ترکیب آن با رنگهای طلایی و نقره ای، نمایی شیک را خلق میکند. همچنین در استفاده از اشیایی که به رنگ مشکی هستند، نیز این رنگ خودنمایی کرده و تلفیق بسیار زیبایی میتوان از آن بدست آورد. اتاق خواب دیگر در این طبقه حدود 15 متر مساحت داشته و دارای دو پنجره است که به نمای جلوی ویلا و همسایه اشراف دارد. رنگ دیوارهای آن سفید است که میتوان با هر رنگ دیگری تلفیق نمود. معمولا رنگهای تیره بیشتر به دیواره و سقف سفید این اتاق مینشیند و بهتر است از پرده های قرمز که دارای تون رنگی بالایی هستند، در این اتاق بکار برده شود.

در آخر؛ این ویلا دارای مدارک کامل بوده و با توجه به موقعیتی که دارد، بزودی به فروش خواهد رفت. این ویلا تا جاده اصلی حدود 1 دقیقه و تا شهر تقریبا 5 کیلومتر فاصله دارد. آب و هوای این منطقه گرم و مرطوب است و دوستداران دریا با طی مسافتی کوتاه میتوانند به ساحل و دریا دسترسی داشته باشند. این ویلا در شهرکی واقع شده که دارای نگهبانی 24 ساعته است و بزودی کار ساخت ویلاهای داخل شهرک به اتمام رسیده و تکمیل میشود. در مجموع 18 ویلا در این شهرک ساخته خواهند شد که در حال حاضر دو قواره زمین خالی برای فروش در آن قرار دارد.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 403 بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

خرید ویلا استخردار در محمودآباد

تیم ویلاطور برای شما آرزوی بهترینها را دارد و به شما در خرید این ویلا مشاوره میدهد.

ویدئو
تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه