اطلاعات فایل
کد ملک۴۰۶
نوعویلا
آدرسمحمودآباد
مساحت زمینمساحت زمین۵۱۰ متر
مساخت بنامساحت بنا۳۵۰ متر
خواب۳
حمام۳
سرویس بهداشتیسرویس بهداشتی۳
منظرهشهرک
سال ساخت۱۳۹۳
قیمت۱۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ تومان
شماره تماس مشاور۰۹۱۱۱۱۰۲۳۰۳ - باقری
توضیحات ملک

برای مشاهده ویدیو ویلا به انتهای متن مراجعه کنید.


خرید ویلا استخردار در محمودآباد 406

بررسی کوتاه

510 متر زمین

350 متر بنا

نما رومی سفید

2 طبقه و 2 واحد با پارکینگ مسقف

3 خواب – دارای سرویس مجزا

استخر چهارفصل 40 متری تا عمق 2 متر

100 متر فضای کلی استخر

دارای آسمان مجازی و PVC

جکوزی با سرویس و دوش مجزا

دارای تاسیسات موتورخانه و سیستم گرمایش

امکان تصفیه از بالا و جاروبرقی خودکار استخر

کاشیهای درجه 1

روف گاردن

دارای 2 آلاچیق

کف خوابها پارکت

شاهنشین

استفاده از چوب ترمو در راه پله و روف گاردن

انواع گلهای رونده، شمعدانی، یاس، شب بو، شیشه شور

انواع درختان مرکبات: سیب، گلابی، خرمالو و ...

شهرکی با نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی

دارای سند تک برگ عرصه و اعیان

جهت غربی

فاصله تا دریا 5 دقیقه 

فاصله تا شهر 4 کیلومتر

فاصله تا جنگل 30 دقیقه 

 

بررسی تکمیلی

با عرض سلام و وقت بخیر خدمت شما همراهان محترم ویلاطور، در ادامه بصورت تکمیلی با

خرید ویلا استخردار در محمودآباد کد 406 آشنا خواهیم شد.


به شهرک با عظمت و زیبای محمودآباد خوش آمدید!


همه ما وقتی در حاشیه امن خود قرار میگیریم احساس راحتی و آرامش میکنیم. حاشیه ای که با خرید ویلا شمال میسر میشود. اینکه چه منطقه و شهری را برای خرید انتخاب کنیم بستگی به یک سری فاکتورها دارد ولی انتخاب نوع ویلا و برقرار بودن امنیت، یک بحث جداست که بیشتر به موقعیت ما در ویلا برمیگردد. شاید ما فرصت آن را نداشته باشیم که هر چند وقت سری به ویلایمان بزنیم و یا امکان نصب دوربین فعلا امکانپذیر نیست و تمایل داریم ویلایمان از هر جهت امن باشد؛ بنابراین میخواهیم با ویلایی آشنا شویم که هم از لحاظ امنیتی در جای فوق العاده ای قرار گرفته و هم از لحاظ زیبایی مکانی دیدنی باشد.

ویلای کد 406 در شهرکی قرار گرفته که دارای نگهبانی 24 ساعته و گیت ورودی است. شهرکی بزرگ با تعداد ویلاهایی حدود 50 واحد که همگی بسیار زیبا و سطح بالا ساخته شده اند. زمانی که از درب ورود نگهبانی عبور میکنید، به مناظر سرسبز و زیبایی برخورد میکنید که نشان از یک شهرک پرقدرت در طراحی و ساخت است. این شهرک در فاصله ای 1.5 کیلومتری از دریا قرار گرفته و تا شهر حدود 4 کیلومتر فاصله دارد. باتوجه به امکانات رفاهی از بُعد مسافت به چند فروشگاه غذایی دسترسی کوتاهی داشته بطوریکه همه اقلام مورد نیاز را میتوانید براحتی در کوتاهترین زمان تهیه کنید. همه ویلاهای این شهرک کاملا تکمیل شده اند و تیم ویلاطور خرید ویلا در این شهرک را به شما پیشنهاد میدهد.

زمانی که وارد کوچه های این شهرک میشوید حس و حال خوبی خواهید داشت و همانطور که در تصاویر و ویدئوی مربوط به ویلا مشخص است 5 ویلا در این کوچه قرار گرفته که با وجود چندین درخت و برگهای سبز آن؛ احساس خوشی به شما دست میدهد. این ویلا دارای 510 متر زمین و 350 متر بنا میباشد و از نمایی رومی سفید تشکیل شده است. این ویلا در سال 1393 ساخته و در سال 1396 بازسازی شد و سازنده سعی کرده تغییرات اساسی ایجاد کند تا ویلا کاملا نو بنظر برسد. طبق گفته ایشان هر 2 سال نمای ویلا رنگ آمیزی میشود و درواقع این یکی از آپشنهای مثبت ویلا نما سفید است. ویلایی که میتوانید هر ساله با یک رنگ آمیزی، آن را به مانند روز اول تبدیل کنید. سازنده در طی صحبتهایش اشاره داشته که این ویلا نیاز به تغییرات جزئی دارد و در روزهای آینده این کار به اتمام میرسد. مقدار هزینه ای که برای این تغییرات برآورد شده حدود 50 میلیون میباشد که در قیمت نهایی ویلا لحاظ شده.

یکی از نکات جالب درباره این ویلا تعداد طبقات آن است؛ یعنی این ویلا به انضمام پارکینگ و استخر همکف، دو طبقه دارد و هرکدام بعنوان یک واحد جدا محسوب میشوند. اشتباه نکنید این ویلا دوبلکس یا تریبلکس نیست چرا که در تعریف این بناها راه پله در داخل طبقات قرار گرفته اند ولی در این ویلا راه پله بصورت جداست و حتی امکان یک راه پله گردان برای روف گاردن نیز وجود دارد. سازنده به چندین موارد از تغییراتی که باید انجام شود اشاره کرد و گفت: یک راه پله گردان از کنار پارکینگ به روف وصل میشود که رفت و آمد را آسان میکند؛ همچنین باربیکیو در تراس کار گذاشته میشود، از چندین کاغذ دیواری برای اتاقها استفاده خواهد شد و قسمت شاهنشین روف نیز ممکن است به اتاق رقص، سینما خانواده و یا اتاق بیلیارد تبدیل شود. بنا و نقشه این ویلا بسیار زیباست و مطمئن باشید با چنین تغییراتی زیباتر هم خواهد شد.

چیزی که بیشتر از همه در این ویلا چشمها را به خود خیره میکند وجود یک روف گاردن دلباز و دیدنی است که بسیار دلنشین بوده و استفاده از آن بسیار باصفاست. ویوی زیبای شهرک و استفاده از آلاچیق چوبی به همراه کفپوش چمن مصنوعی، گلدانهای دیواری و گلهای متنوع که بسیار خوشبو و خوش عطر هستند مطمئنا این فضا را خواستنی تر کرده و بدون شک با خرید این ویلا بیشتر از فضای روف آن استفاده خواهید کرد. فاضلاب و لوله کشیهای آن در زیر چمن مصنوعی صورت گرفته که باعث میشود در روزهای بارانی آب آن به حیاط انتقال داده شود. با وجود گلهای شب بو، رونده، شمعدانی و یاس دیگر نیاز نیست به خود عطر و ادکلن بزنید؛ چرا که از این گلها عطرهای خوشی به شما ساتع میشود.

تمام چوبهای بکار رفته در این روف و مسیر راه پله از ترمو میباشند و همانطور که میدانید چوب ترمو (Thermo wood) به واسطه روش ترمو تولید شده اند که در برابر رطوبت، گرما، سرما و شرایط جوی نامساعد بسیار مستحکم و با دوام هستند. این چوبها در نمای ساختمانها، سونا، راه پله، کفپوش، نرده ها، درب و پنجره ها و ... قابل استفاده هستند و جدای از مقاومت بالا، دارای زیبایی بسیاری میباشند و همین مسئله باعث شده در نمای ویلاها مخصوصا ویلاهای مدرن نیز قابل استفاده باشند.

طبقه اول یا بعبارتی طبقه همکف این ویلا شامل پارکینگ مسقف و استخر و جکوزی است که باتوجه به بنا، مساحت زیادی دارند. در پارکینگ امکان پارک دو خودرو وجود دارد و حتی فضا برای ساخت یک اتاق کوچک نیز امکانپذیر است. این پارکینگ دارای درب ریموتی بوده و از طریق یک در به راهروی ورود به طبقات ارتباط دارد. راه ورود به استخر از دو مسیر است و همانطور که اشاره کردیم امکان جداسازی استخر و جکوزی وجود دارد تا راه ورود نیز کاملا جدا باشد. فضای کلی و بیرونی استخر حدودا 100 متر است و فضای داخلی آن تقریبا 40 متر میباشد. عمق آن از 1 متر و 20 سانتی متر تا 2 متر بوده و دارای نردبان است. این استخر چهارفصل بوده و مجهز به موتورخانه، 2 عدد دوش، 4 عدد شوفاژ و یک سرویس ایرانی است، تصفیه آب از بالا صورت میگیرد و دارای جاروبرقی میباشد. شما هر 6 ماه میتوانید آب استخر را تعویض کنید که این مسئله بسیار مهمی در استفاده از آب استخر است. استفاده از جاروبرقی در استخر بسیار لازم است و حتی اگر استخری دارای مدار تصفیه هم بود نیز باید از جاروبرقی استفاده گردد. کار جاروبرقی گرفتن مواد معلق در آب است و حتی با آن میتوان جلبکهای چسبیده به کف استخر را نیز تمیز کرد. اگر کفشور امکان رفع این موارد را نداشته باشد، با جاروبرقی میتوان این مشکلات را برطرف کرد بطوریکه دیگر نگران خالی کردن کامل آب استخر نباشید. در سقف استخر از آسمان مجازی اتسفاده شده که نصبش توسط صاحب ویلا صورت گرفته و سقف جکوزی از PVC بدون گچ است که در مقابل رطوبت کاملا مقاوم میباشد. پنجره های بزرگ و سراسری این استخر باعث ورود نور به فضای داخلی شده که همین موضوع استفاده از استخر را دلپذیرتر میکند. به گفته سازنده دمای استخر در عرض 12 ساعت به 40 درجه و جکوزی در کمتر از یک ساعت به 60 درجه میرسد. نکته ای که در ساخت این استخر باید به آن اشاره کرد استفاده از چسب استخر بجای ایزوگام است. معمولا چسب استخر مقاومت بالایی داشته و مانع از رطوبت و نم میشود. اگر طالب این هستید که برای ویلای خود یک استخر با این ابعاد و امکانات بسازید لازم است بگوئیم کاشیهای بکار رفته در آن امروزه بسیار گران شده اند و هزینه تمام شده برای این استخر با تمام تجهیزات، در حال حاضر کمتر از 500 میلیون نمیشود بطوریکه فقط تاسیسات آن حدود 150 میلیون هزینه در بر دارد.

برای بازدید موارد مشابه میتوانید به صفحه خرید ویلا استخردار در محمودآباد مراجعه کنید، جهت بازدید روی متن آبی کلیک کنید.

قبل از ورود به فضای ویلا، با دو دروازه بزرگ و کوچکی روبرو میشوید که ریموتی بوده و در حیاط امکان پارک دو خودرو بغیر از پارکینگ مسقف وجود دارد. آنگاه پس از عبور از دروازه های ورودی با محیط باصفا و درختان مرکبات و همیشه سبزی روبرو خواهید شد که زیبایی مسحورکننده ای دارند. تصور کنید با دوستان و خانواده خود در آلاچیق نشسته اید و از مرکباتی همچون سیب، گلابی، خرمالو، به، نارنج و انجیر ارمنی نوش جان میکنید که آنها را از درختان حیاط خود کنده اید. در این میان عطر گلهای یاس و برگ درختان شما را سرمست میکند، همراه با پرنده هایی که بر شاخ و برگ درختان نشسته اند و آواز میخوانند. همه این زیباییها در ویلای کد 406 جمع شده و شما را به بازدید از این ویلا دعوت میکنیم. درخت سیبی که راجع به آن صحبت کرده ایم، 10 ساله است و به گفته سازنده سیبهای حاصل از این درخت بسیار بزرگ میباشند. در حیاط این ویلا درختان زینتی سیکاس، کاج و شمشاد هم رخ نمایی میکنند و گلی به نام شیشه شور هم موجود است که نام عجیبی دارد. این گلها در رنگهای قرمز، صورتی، شرابی و کِرِم هستند و البته گونه های مختلفی دارند که به هر سلیقه میتوانید آنها را تهیه کنید. در حیاط ویلا از گل قرمز این گیاه استفاده شده که 6 ساله میباشد و به مانند یک درخت، رشد چند متری داشته است. کف حیاط کاملا سنگفرش بوده و دور تا دور باغچه هم با سنگ کار شده، در کنار آلاچیق از باربیکیو استفاده شده که مناسب برای شبهای پاییزی است که در خنکای پاییز، با خوردن کباب داغ در کنار عزیزانتان حس و حال خوبی دارید. روی دیوار حیاط جدیدا از چندین چراغ شب نما استفاده شده بعلاوه نیمکتهایی که در روزهای آتی داخل حیاط و باغچه کار گذاشته میشوند.

حال با بررسی موقعیتهای مختلف این ویلا به سراغ طبقات و اتاقهای آن میرویم تا بیشتر با این ویلا آشنا شویم. همانطور که گفتیم این ویلا دارای 2 طبقه است که هر کدام 120 متر مساحت داشته و بصورت کاملا جداگانه از هم قرار دارند. راه پله سنگی با نرده چوب ترمو راه اتصال به طبقات بالاست؛ با عبور از درب ضدسرقت وارد سالن بزرگی میشویم که کاملا مبله است و از امکاناتی چون تلویزیون، میز، قالی، مبل، پرده، اسپلیت، یخچال و ... برخوردار است. کف سرامیک، سقف کناف با نورپردازی مخفی، هالوژن، لوستر، کابینت MDF، هود، گاز 5 شعله رومیزی، نورگیر و آسمان مجازی از موجودیتهای فضای سالن و آشپزخانه محسوب میشوند. این طبقه فقط یک اتاق خواب داشته و یک سرویس ایرانی، فرنگی و حمام نیز دارد که با فاصله از هم قرار گرفته اند. کف اتاق خواب پارکت است، در آن کمد دیواری کار شده و وسایلی را که در این اتاق میبینید مربوط به طبقه بالاست که قرار است بزودی مبله شود. لازم به ذکر است پنجره این اتاق با تغییرات بعمل آمده کاملا پوشانده شده و حذف میشود.

طبقه بالا که هنوز از آن استفاده نشده، دارای سالن بزرگی است و به مانند طبقه اول ذو خواب است. ویو و مناظر اطراف این طبقه بسیار زیباست و چنانچه از انتهای آشپزخانه و پنجره اتاق خواب به بیرون نگاه کنید، شاهد این زیباییها خواهید بود. این طبقه دارای تراس بسیار بزرگی میباشد که در تغییرات پیش رو، قرار است تخت فرحزادی و آبنما کار گذاشته شده و یک باربیکیو با آجر نسوز ساخته شود. این تراس نیز مناظر فوق العاده ای دارد و پیشنهاد میکنیم برای بازدید و خرید این ویلا فرصت را از دست ندهید.

در آخر؛ این ویلا در جهت غربی ساخته شده و دارای سند تک برگ میباشد. همچنین از معدود ویلاهایی است که همه پسند میباشد و با قرارگیری در موقعیتی عالی، امکان خرید و فروش را بسیار آسان کرده است. امیدواریم از این متن نهایت استفاده را برده باشید.

پیشنهاد میکنم نگاهی به کد 405 بندازید، جهت بازدید بازدید روی متن آبی رنگ کلیک کنید.

فروش ویلا اسخردار

ویلاطور؛ بهترینها را برایتان آرزو میکند.

ویدئو
تماس با مشاور
باقری
درخواست بازدید
خرید ویلا شمال
فایل های مشابه